یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 79280 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ |
ارسال به دوستان
پ

طرح تبدیل شاهین دنده ای به اتوماتیک اجباری است؟

اخیرا سایپا طرح تبدیل شاهین دنده ای به اتومات را اعلام کرده که حواشی زیادی در مورد اختیاری یا اجباری بودن آن مطرح شده است.

اقتصادسنج | اخیرا سایپا طرح تبدیل شاهین دنده ای به اتومات را اعلام کرده که حواشی زیادی در مورد اختیاری یا اجباری بودن آن مطرح شده است.

تعداد زیادی از مشتریان شاهین دنده ای  به رسانه آخرین خودرو پیام دادن که نمایندگی ها و بخش ارتباط با مشتریان سایپا به آن ها گفته اند این طرح اختیاری نیست و مشتری باید به اجبار نسخه اتوماتیک را بخرد.

در این خصوص خبرنگار آخرین خودرو با واحد ارتباط با مشتریان سایپا تماس گرفت و کارشناس در جواب به این سوال که آیا این طرح  اجباری است؟ گفت : بله اجباری است و اگر شاهین اتوماتیک را انتخاب نکنید خودرویی به شما تعلق نمی گیرد بعد از آن با پیگیری مجدد از سایپا، روابط عمومی این شرکت گفت این طرح کاملا اختیاری است

آن طور که پیداست این طرح  اختیاری است اما همچنان نمایندگی ها و  ارتباط با مشتریان سایپا این طرح را اجباری قلمداد می کنند.

بنظر می رسد وقت آن است که شرکت سایپا در این خصوص یک اطلاع رسانی واحد  داشته باشد. البته که این عملکرد دوگانه سایپا برای اطلاع رسانی دلایل دیگری هم مثل عدم استقبال از شاهین اتوماتیک با قیمت نجومی اش دارد.

آخرین خودرو/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :ناشناس

      در سامانه یکپارچه شاهین دنده ای نوشتم و حالا پیام آمده که اتومات بگیرید آخه جناب سایپا اگر پولش را داشتم که ۲ سال منتظر نمی ماندم
      چه فکری کردید ؟ رفتم نمایندگی می گوید اجباری است و اگر پولش را ندهید نوبتتان سوخت می شود این دیگه چه وضعیه ؟ ۱۰۰ تومان حساب وکالتی باز کن بعد نوبت اسفند ۱۴۰۳ را تحمل کن و حالا بعد از چند ماه این پیام آمده
      واقعا کسی نیست به داد ما برسد؟

    1. نویسنده :ناشناس

      تکلیف ما چیه الان !!! چرا پاسخگونیستن

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام
      واسه منم همین پیام اومده بود چون نوشته در صورت تمایل منم پیگیری نکردم فکر کردم اختیاریه ، الان دارم میینم که اینطوری نوشتن خیلی عصبانی شدم . لااقل پیام میفرستین درست منظور مردم را متوجه کنید بگین اجباریه تا همه بدونند .