سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-14
کد خبر: 82221 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ |
ارسال به دوستان
پ

دردسر بزرگ برای مشتریان تارا با افزایش قیمت جدید!

شهروند خبرنگاری با ارسال پیام از افزایش قیمت خودروی تارا گلایه کرد.

اقتصادسنج؛ افزایش قیمت خودوری تارا به جهت اضافه شدن لوازم جانبی متقاضیان را گلایه‌مند کرده است، زیرا جهت تامین مبلغ افزایش یافته این خودرو با مشکل مواجه می‌شوند.

قیمت تارا V1 پلاس و V4 به ترتیب ۵۸۰ و ۶۶۷ میلیون تومان توسط شورای رقابت تعیین شدند. نکته حائز اهمیت این موضوع به اختلاف قیمت زیاد این تیپ‌ها و تیپ‌های قدیمی برمی‌گردد. به نظر می‌رسد ایران خودرو و شورای رقابت بهینه‌سازی و استاندارد را بهانه‌ای جدید برای گران کردن خودروهای داخلی قرار داده‌اند.

شهروند خبرنگارها با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام دو شهروند خبرنگار

با سلام، به دلیل اضافه کردن LX به خودروی تارا اتومات V۴ قیمت این خودرو نزدیک به ۱۸۰ میلیون تومان به قیمت اصلی اضافه شده است. همین مشخصات را با قیمت ۴۰ میلیون تومان بیشتر از V۲ برای مشتریان مرداد ماه فاکتور کرده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

باسلام، طبق ثبت نام و اولویت بندی مرحله دوم و با توجه به بودجه شخصی تارا دستی ۵ دنده ثبت نام کردیم با موعد تحویل زمستان، اما اکنون پیام آمده است که تحویل ۱۵ روزه تارا ۶ دنده با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان گرانتر. این همه مدت انتظار کشیدیم و با هزار زحمت پول جمع کردیم که تازه بتونیم سه ماه دیگه تارا پنج دنده‌ای رو بخریم!

بهبود جزئی و محدود در برابر تغییرات قیمتی زیاد

تارا در ابتدای عرضه با ایرادات و حواشی زیادی در بحث طراحی و کیفیت همراه شد. با آگاهی ایران خودرو از خواسته مشتریان این تغییرات برای رضایت بیشتر مصرف کنندگان اعمال شده است.

این اتفاق خوب با تلخ کامی حواله‌داران مواجه شده چرا که شورای رقابت با اینکه افزایش قیمت نمونه‌های قبلی تارا را رد کرده اما در تیپ‌های جدید بر اساس فرمولی جدید قیمت گذاری را انجام داده و باعث شده تا در حدود ۱۸۰ میلیون تومان این خودروها با نمونه‌های قبلی اختلاف قیمت داشته باشند.

به نظر نمی‌رسد که این آپشنها و تغییرات جدید ۱۸۰ میلیون تومان برای ایران خودرو هزینه داشته باشد و این ارتقا بهانه‌ای برای افزایش قیمت و خروج از زیان است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید