یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 106887 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

خرید اگزوز خودرو چقدر پول می‌خواهد؟+ جدول قیمت

در این مطلب قصد داریم شما را با آخرین قیمت انواع سراگزوز خودرو در بازار آشنا کنیم.

اقتصادسنج| در این مطلب قصد داریم شما را با آخرین قیمت انواع سراگزوز خودرو در بازار آشنا کنیم.

سراگزوز یکی از قسمت های مهم خودرو است که به عنوان بخشی از سیستم تعلیق و توانمندی موتور می تواند تاثیر به سزایی در رانندگی و کارایی خودرو داشته باشد. برای خردی یک سر اگزوز خوب برای وسیله نقلیه خود باید نکاتی از قبیل طراحی، سایز، جنس و تاثیر گذاری آن بر کارایی و کیفیت صدا مورد توجه قرار داد. البته باید توجه داشته باشد هر سر اگزوز برای هر مدل خودویی مناسب نیست و باید به نکات ضروری که برای خودرو شما توصیه شده است توجه داشته باشید. در اکثر مواقع برای ساخت سراگزوزها از موادی مانند: استیل، آلومینیوم یا تیتانیوم استفاده می شود، که هر کدام از این مواد می تواند برای خودرو شما مناسب باشد.سر اگزوز های با نوع داخلی متفاوتی وجود دارند. برای خودروهایی با موتور قوی، سراگزوز با نوع داخلی جهت گردش جریان هوای بهتر استفاده می شود واین موضوع برای خودرو های با موتور کوچکتر متفاوت است و از سراگزوز های با نوع داخلی سلولی نیز استفاده می شود.

طراحی سر اگزوز می تواند بر خودرو شما تاثیرات مختلفی داشته باشد. این طراحی می تواند بر بهبود عملکرد، کاهش صدای خروجی و بهبود ظاهر خودرو نیز تاثیر بگذارد.

یکی از مواردی که از سر اگزوز استفاده می شود برای تزئین خودرو می باشد که می تواند شکل و شمایل خودرو را دستخوش تغییرات زیبایی کند. اما قبل از خرید سراگزوز باید سایز لوله اگزوز خود توجه داشته باشید که با آن مطابقت داشته باشد. سراگزوز های تک، دو و چند خروجی در انواع مختلف قابلیت نصب بر روی لوله اصلی یا جایگزین آن را دارا می باشند.

در جدول زیر آخرین قیمت سراگزوز خودرو را مشاهده می کنید.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید