شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
کد خبر: 50955 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ |
ارسال به دوستان
پ

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار+ جدول

قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین بین پنج تا ۳۰ میلیون افزایش پیدا کرده است.از محصولات ایران خودرو، دنا اتوماتیک و تارا اتوماتیک در بازار آزاد معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون قیمت دارند.

اقتصادسنج | کوییک دنده‌ای و کوییک R امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین در بازار آزاد بیشترین افزایش قیمت را بین محصولات سایپا به‌ثبت رساندند. هر دو مدل را درمقایسه با روز سه‌شنبه هفته جاری ۳۰ میلیون بیشتر معامله می‌کنند و به‌این ترتیب قیمت کوییک دنده‌ای و کوییک R به ۴۳۵ میلیون تومان و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

شاهین با رشد قیمت ۱۵ میلیونی از این حیث در جایگاه بعدی قرار گرفته و در آخرین روز معاملاتی هفته معادل ۷۳۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود. تیبا صندوقدار که البته دیگر تولید آن متوقف شده، امروز با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان پا به بازار گذاشته که به‌معنی افزایش ۱۰ میلیونی درقیاس با روز سه‌شنبه است. قیمت تیبا ۲ یا همان تیبا هاچ‌بک و ساینا دنده‌ای هم نسبت به سه‌شنبه، پنج میلیون تومان ارتقا پیدا کرده و این مدل را به ترتیب ۳۹۵ میلیون تومان و ۴۱۰ میلیون تومان می‌فروشند.

سایپا و ایران‌خودرو

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین در معاملات بازار آزاد ۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است. مدل‌هایی که در بازار و کارخانه جزو گران‌ترین محصولات داخلی ایران‌خودور به‌حساب می‌آیند و هر کدام از آن‌ها امروز در بازار معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند. پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رشد قیمت ۴۰ میلیونی پشت سر آن‌ها قرار گرفته و امروز با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد.

رانا پلاس پانوراما را ۳۰ میلیون بیشتر از سه‌شنبه هفته جاری معامله می‌کنند و قیمت آن به ۷۱۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کرده است. مدل‌هایی مثل تارا دنده‌ای و سمند EF۷ دوگانه‌سوز با رشد قیمت ۲۵ میلیونی فروخته می‌شوند و قیمت سمند LX و رانا پلاس ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. دنا معمولی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم که نسبت به سایر محصولات ایران‌خودرو رشد قیمت کمتری را تجربه کردند، درمقایسه با آخرین روز معاملاتی ۱۰ میلیون تومان گران شدند و به‌ترتیب ۸۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان قیمت خوردند.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید