یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 67638 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ |
ارسال به دوستان
پ

تحویل زودتر از موعد خودروها توسط خودرو‌سازان خصوصی مشتریان را به دردسر انداخت!

تعدادی از مشتریان خودروسازان خصوصی از ارسال پیامک‌های واریز وجه برای خودروهای منتخبشان در فروش‌های یکپارچه خبر داده‌اند؛ این پیامک واریز زودتر از موعد با برنامه‌ریزی مشتریان برای فراهم کردن مبلغ خودرو منافات داشته و آنها را به دردسر انداخته است.

اقتصادسنج | تعدادی از مشتریان خودروسازان خصوصی از ارسال پیامک‌های واریز وجه برای خودروهای منتخبشان در فروش‌های یکپارچه خبر داده‌اند؛ این پیامک واریز زودتر از موعد با برنامه‌ریزی مشتریان برای فراهم کردن مبلغ خودرو منافات داشته و آنها را به دردسر انداخته است.

در آخرین روزهای هفته گذشته، دو شرکت خودرویی مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور برای مشتریان خود در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروها که نوبتشان زمستان ۱۴۰۲ (ویژه مشتریان مدیران‌خودرو) و بهار ۱۴۰۳ (ویژه مشتریان کرمان‌موتور) بود پیامک واریز وجه در موعد ۲۱ تا ۲۵ تیرماه ارسال کردند.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در فروش یکپارچه خودروها که متقاضی محصولات این دو شرکت خودرویی بودند در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه زودتر از موعد دچار مشکل شده‌اند؛ چرا که برای فراهم کردن وجه خودرو برای زمستان ۱۴۰۲/ بهار ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر “جور کردن” این مبالغ برایشان مقدور نیست.

در پیگیری ایسنا از گروه صنعتی مدیران‌خودرو، اعلام شد که اکنون مشتری باید نماینده مورد نظر خود را انتخاب و تنها ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را واریز کند؛  و الباقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه برای تکمیل وجه و دریافت خودرو واریز کنند.

اما مشتریان کرمان‌موتور اعلام کردند که این شرکت در این موعد مقرر که آن را پایان وقت اداری ۲۶ تیر ماه هم تمدید کرده، تمام وجه خودرو را مطالبه کرده است.

کرمان‌موتور در پیگیری ایسنا در این خصوص، پاسخ داد این شرکت تصمیم دارد، به‌جای بهار سال آینده، خودروها را زودتر از موعد مقرر و به صورت ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه تحویل مشتریان دهد.

هر چند که این تحویل زودتر از موعد می‌تواند بسیار خوب و رضایت‌بخش باشد؛ اما به شرط آنکه مشتری وجه خودرو را بتواند به این سرعت تامین کند؛ چرا که در صورت عدم واریز وجه، احتمالا نوبت مشتری از بین خواهد رفت و عدم واریز به‌ منزله انصراف تلقی خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      آخه دروغ میگن، قبلا هم این کارهارا کردن، طرف پیش ازموعدپول واریزکرده ولی تحویل خودروهمون تاریخ اعلامی بوده. هیچ نظارتی که نیست، خودروسازان حکومت جدان، هرکاری دلشون بخوادانجام میدن ماشاءالله هزار ماشاءالله ازهفت دولت ازادن. کسی اصلا نمی تونه کاری به کارشون داشته باشه همین الان خداشاهد هم کرمان موتور، هم بهمن موتور، مدیران خودرو، فروش فوری خارج ازسامانه یکپارچه دارن، با قیمت بازارآزاد البته خودشون قیمتهاراتعیین می کنند می گیدنه زنگی بهشون بزنید بگید خودروبرای فروش فوری دارید ببینید چی میگن؟؟!!! ضرری نداره ولی گفتم به قیمت بازارآزادمعمولا ۵۰ میلیون گرونتر تازه. مثلاکرمان موتور جک s5صفر مدل ۱۴۰۲توسامانه ۱۲۴۶میلیارد هستش ولی توبازار۱۴۰۰میلیارد وتونمایندگیها ۱۴۵۰. یا فیدلیتی ودیگنیتی ازبهمن موتور وتیگو ۷و۵. ازمدیران خودرو هم همین طور. بعدمیگن چرارکوددربازارهست. باورکنید هیچ کس هم حاضرنیست بااین قیمتها ازنمایندگیها خریدکنه ولی انقدرلجبازن ادامه میدن یکی نیست بگه تا کی می خوایدهمین جورادامه بدید. حالا این لگن هارانگه دارید دوروز دیگه پارکینگهاتون پرمیشه باید خواهش کنید باقیمت زیر۱ میلیارد کسی نمی خره. یاروهمچین پولی رامیده خودرودست دوم خارجی می خره هم کیفیتش بالاتروجون خودوخونواده اش حفظ میشه هم قیمتش پایینتر. گفته باشم تامشتریهاتون راازدست ندادید قیمت نمایندگیهارا باقیمت کارخونه یکی کنید.وگرنه دیرمیشه. هرشرکتی این کاررابکنه مشتریهاش بیشتروبیشترمیشه دوروزدیگه اگرخودروواردکنن حتی دست دوم، مشتریهاش رانگه داشته وورشکست نمیشه. خداشاهد هرچی گفتم تاالان تواقتصادپیش اومده تواردیبهشت گفتم وضع اینجورمیشه من هرروزمی گفتم هیچ کس اهمیت نداد. حالا هم هرطورصلاح می دونید ولی حتما همینی که میگم میشه