دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-17
کد خبر: 117842 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ |
ارسال به دوستان
پ

با ارزانترین خودرو شاسی بلند در سامانه یکپارچه آشنا شوید+ لینک ثبت نام

در هفته های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز عرضه ۹ خودرو خارجی در سامانه را صادر کرد. قیمت این خودروهای برقی و هیبرید در رنج بین یک میلیارد تا ۳ میلیارد تومان بود.

اقتصادسنج| در هفته های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز عرضه ۹ خودرو خارجی در سامانه را صادر کرد. قیمت این خودروهای برقی و هیبرید در رنج بین یک میلیارد تا ۳ میلیارد تومان بود.

فولکس واگن آی دی ۴ ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه است که حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. این خودرو از نظر فنی و طراحی در بازار ایران متقاضیان زیادی دارد.

در هفته های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز عرضه ۹ خودرو خارجی در سامانه را صادر کرد. قیمت این خودروهای برقی و هیبرید در رنج بین یک میلیارد تا ۳ میلیارد تومان بود.

همچنین بیشتر این خودروها از برندهای چینی بوده و تنها دو مدل آئودی و فولکس واگن به عنوان خودرو شاسی بلند غیرچینی در فهرست وجود دارد.

بررسی قیمت این خودروها نشان داد که ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه فولکس واگن آی دی ۴ است که حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌است. در این گزارش به بررسی ویژگی‌های فنی این خودرو پرداخته می‌شود.

آئودی

این خودرو در کارخانه faw چین تولید می‌شود. به همین دلیل از طریق چین به بازار ایران وارد شده‌است. فولکس واگن آی دی ۴ از طریق دو سرمایه‌گذاری مشترک بین فولکس و فاو و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک سایک و فولکس در بازار چین تولید و عرضه می شود و تولیدات آنها در ظاهر تغییرات جزیی دارد.

ویژگی فنی فولکس واگن آی دی ۴

فولکس واگن آی دی ۴ دارای باطری ۵۵ کیلووات ساعتی است که می‌تواند برق مورد نیاز برای ۴۴۲ کیلومتر حرکت را تامین کند. این خودرو دارای ۱۶۸ اسب بخار قدرت، ۳۱۰ نیوتن گشتاور است. همچنین این خودرو که برای رقابت با خودرو کونا و بولت ساخته شده و از نظر فنی بشدت قابل رقابت است. باتری این خودرو در ۲۰ دقیقه شارژ می‌تواند از ظرفیت ۲۰ درصد به ۸۰ درصد برسد.  فولکس واگن آی دی ۴ می‌تواند ۱۶۰ کیلومتر سرعت در ساعت با شتاب ۹ ثانیه پیمایش داشته باشد و از نظر ایمنی نیز استانداردهای بالایی دارد.

آپشن های فولکس واگن آی دی ۴

این خودرو دارای آپشن‌هایی مانند استارت بدون کلید، نمایشگر ۱۲ اینچی، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، دستیار صوتی، کنترل پایداری و کشش، کمک ترمز، کنترل کروز تطبیقی، اتوهلد، چراغ های ال ای دی، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما و … است.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید