یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 38225 |
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ |
ارسال به دوستان
پ

بازی سایپا با روان و سرمایه مردم/ به جای عذرخواهی باید خسارت بدهید

بعد از شرط و شروط‌های عجیب مثل بازکردن حساب در بانک منتخب خودروساز و پرداخت مبلغ مشخص حین ثبت‌نام حالا شرکت خودروسازی سایپا اصلا سایت را به روی متقاضیان باز نکرد و متقاضیان خرید خودرو را همچنان چشم انتظار گذاشت.

اقتصادسنج | بعد از شرط و شروط‌های عجیب مثل بازکردن حساب در بانک منتخب خودروساز و پرداخت مبلغ مشخص حین ثبت‌نام حالا شرکت خودروسازی سایپا اصلا سایت را به روی متقاضیان باز نکرد و متقاضیان خرید خودرو را همچنان چشم انتظار گذاشت.

در حالی که قرار بود، از ساعت ۱۴ روز گذشته (سه‌شنبه) طرح فروش فوق‌العاده دو محصول گروه خودروسازی سایپا آغاز شود اما سایت فروش سایپا از دسترس خارج و این شرکت از مردم خواست ثبت درخواست خود را به امروز (۵ بهمن ماه) موکول کنند؛ اما همچنان اختلال سایت سایپا رفع نشده و از این بابت این گروه خودروسازی از مردم عذرخواهی کرده است و گفته به محض برطرف شدن این مشکلات، در اطلاعیه‌ای خبررسانی خواهد کرد.

نکته عجیب و غیر قابل پذیرش این است که به دفعات شاهد اختلال در سامانه های فروش سایپا و ایران خودرو بوده ایم. مسئله ای که مشکلات زیادی را برای ایجاد کرده است.

اگر تا پیش از این، اختلال در سامانه منجر به بازی با روان مردم می شد، الان با توجه به افزودن شرط حساب وکالتی و بلوکه شدن پول خریداران پیش از ثبت نام، بازی با سرمایه و پول مردم نیز به آن اضافه شده است.

شرکت سایپا و همچنین ایران خودرو که حساب وکالتی را به شروط خود اضافه کرده است، علاوه بر عذرخواهی های بی خاصیت و تمام نشدنی، باید خسارت تاخیرهای مکرر را به مردم پرداخت کنند؛ چراکه پول خریداران در حساب بلوکه شده و هرگونه تاخیر منجر به زیان آن ها خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید