پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 88611 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ |
ارسال به دوستان
پ

این خودرو محبوب از مدار تولید خارج شد

مدیران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که تیگو ۸ پرو پرمیوم دیگر مونتاژ نمی شود و این خودرو توقف تولید شده است.

اقتصادسنج | مدیران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که تیگو ۸ پرو پرمیوم دیگر مونتاژ نمی شود و این خودرو توقف تولید شده است.

شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی و در اطلاعیه ای اعلام کرده است که به خاطر عدم وجود توجیه اقتصادی، تولید فونیکس تیگو ۸ پرو تیپ پرمیوم متوقف شده و مشتریان سامانه یکپارچه باید خودروهای جایگزین را انتخاب کنند. در حال حاضر تیگو ۸ پرو با پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDi تولید نمی شود و همچنان تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس در خط تولید مدیران خودرو حضور دارند.

تیگو ۸ پرو اولین محصول نشان فونیکس در بازار بود که همیشه قیمت گذاری آن حواشی زیادی را برای مدیران خودرو داشته است. پس از اینکه شورای رقابت قیمت این خودروی کراس اوور را کاهش داد، مدیران خودرو تصمیم گرفت که تولید این تیگو ۸ پرو را متوقف کند و دیگر سفارش گذاری قطعات آن را انجام ندهد. بنابراین از این پس نام تیگو ۸ با تیپ های پرو مکس و پرو e پلاس ادامه پیدا می کند.

به گفته مدیران ارشد مدیران خودرو و نمایندگی های این شرکت، بزودی طرح های تبدیل تیگو ۸ پرو پرمیوم به محصولات دیگر این شرکت اعلام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که مشتریان به خرید خودروهایی مانند تیگو ۷ پرو مکس، فونیکس FX پرمیوم، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e پلاس مجبور شوند.

فونیکس تیگو ۸ پرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر مجهز است. توان این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر توان را به چرخ های جلوی این کراس اوور ۷ نفره چینی می رساند. تیگو ۸ پرو جز محصولاتی است که به امکاناتی مانند رانندگی خودکار بین خطوط، دستیار راننده، رانندگی خودران سطح ۲.۵، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی هوشمند در ترافیک و… مجهز است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید