چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-22
کد خبر: 37376 |
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ |
ارسال به دوستان
پ

جزئیات خرید از طریق حساب وکالتی مشتریان سایپا

رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

اقتصادسنج؛ رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا گفت: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

قاسم خاکی جوان گفت: متقاضیان خرید خودرو از سایپا که حائز شرایط بوده اند و پیامک انتقال وجه از سوی بانک برای آن‌ها ارسال شده است، روز یکشنبه ۲ بهمن جهت تکمیل ثبت‌نام به سایت فروش سایپا مراجعه کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا گفت: آن دسته از متقاضیان خرید محصولات گروه سایپا که مطابق مفاد بخشنامه در روش پیش‌فروش طرح حساب وکالتی پیش ثبت‌نام انجام داده و حایز شرایط عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و دارا بودن گواهینامه بودند و وجه پیش‌ثبت‌نام را در حساب خود نزد یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، اقتصاد نوین، رفاه و ملت وکالتی نموده و انتقال وجه مذکور از حساب وکالتی به حساب شرکت سایپا یا پارس‌خودرو از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، باید جهت تکمیل ثبت‌نام خود در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا، نمایندگی را انتخاب و ثبت نام خود را نهایی کنند.

خاکی جوان افزود: مشتریانی که حائز شرایط نبوده اند هیچگونه مبلغی از حساب آن‌ها برداشت نشده است و این مشتریان میتوانند مبلغ حساب خود را هر زمان که بخواهند جابجا کنند.

او تصریح کرد: حساب وکالتی به عنوان یک روش جدید صرفا جهت اختصاص خودرو به مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده است و در این روش پول در حساب خود مشتری است و تا زمان مشخص شدن حائز شرایط بودن مشتری هیچ برداشتی از حساب انجام نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید