پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 100993 |
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۲۰ |
ارسال به دوستان
پ

مدارس اردبیل و آذربایجان شرقی غیر حضوری شد

بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس برخی مناطق استان روز چهارشنبه چهارم بهمن به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

اقتصادسنج| بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس برخی مناطق استان روز چهارشنبه چهارم بهمن به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

در منطقه کلیبر مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع، غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه خداآفرین کلیه مقاطع تحصیلی شهری خداآفرین غیر حضوری است.

در منطقه اهر فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه هوراند مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت، غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه هریس، ورزقان، خواجه، ترکمانچای در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

بر همین اساس فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل می‌باشد و زمان جدید مراجعه به اولیا اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین، نیر، هیر، گرمی، انگوت، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین در بیله سوار و جعفر آباد دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهند بود.

در پارس آباد نیز پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه سری صبح و عصر و در اصلاندوز پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در سری صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

ضمنا کلیه آموزشگاه‌های علمی آزاد(کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاههای زبان های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلی فعالیت‌های حضوری هستند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید