شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 5767 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت میوه در چند وقت اخیر افزایشی نداشته‌است

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران درباره آخرین وضعیت بازار میوه، سبزی و صیفی گفت: در پنج هفته اخیر افزایش قیمتی در بازار میوه رخ نداده است، زیرا میوه‌های تابستانی و زمستانی مکمل هم شده‌اند و تنوع میوه نیز نیاز است.

به گزارش «اقتصادسنج»، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران می‌گوید، قیمت میوه در چند وقت اخیر افزایشی نداشته و تنها قیمت یک قلم میوه یعنی موز در میدان مرکزی میوه و تره بار از۳۵ هزارتومان به ۴۵ هزارتومان رسیده است.

اسدالله کارگر درباره آخرین وضعیت بازار میوه، سبزی و صیفی را تشریح کرد و گفت: در پنج هفته اخیر افزایش قیمتی در بازار میوه رخ نداده است، زیرا میوه‌های تابستانی و زمستانی مکمل هم شده‌اند و تنوع میوه نیز نیاز است.

وی ادامه داد: میوه‌های تابستانی هنوز در بازار است و  از آن طرف میوه‌های نوبرانه‌ زمستانی مانند نارنگی، پرتقال، انار و لیموشیرین با قیمت‌های مناسب وارد بازار شده‌اند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی استان تهران اضافه کرد: تنها قیمت موز از ۳۵ هزارتومان به ۴۵ هزارتومان در میدان مرکزی میوه و تره بار رسیده که البته اعضای صنف فروشندگان نیز این کالا را بدون سود عرضه کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: در برخی از صیفی‌جات از جمله خیار، کاهو و سبزی مشکلاتی وجود داشت که منجر به افزایش قیمت شده بود، زیرا محصولاتی که در فضای باز کاشته می‌شوند به دلیل محدودیت منابع آبی در تابستان امکان  کاشت مجدد آنها، بالافاصله وجود ندارد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید