جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 29166 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ |
ارسال به دوستان
پ

ماجرای واکنش سرمربی تیم پرتغال به حضور رونالدو در جام جهانی

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال تاکید کرد؛ که تضمینی نیست که کریستیانو رونالدو برای شروع هر بازی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

به گزارش اقتصادسنج از سایت اسپورت مول، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال تاکید کرد که تضمینی نیست که کریستیانو رونالدو برای شروع هر بازی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

رونالدو که در منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده، این روزها خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همراهی تیم ملی پرتغال آماده می‌کند اما او پیش از اعزام به اردوی تیم ملی، ‌ مصاحبه جنجالی با اسکای اسپورت انجام داد و در آن اعلام کرد که برای تن هاخ سرمربی تیمش احترامی قائل نیست. او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش عنوان کرد که در منچستر به او توسط مدیران باشگاه خیانت شده است.

این بازیکن ۳۷ ساله در این فصل برای منچستریونایتد تنها سه بار در ۱۶ بازی در تمامی رقابت‌ها گلزنی کرد.

وقتی از سانتوس در مورد رونالدو و جام جهانی آینده پرسیده شد. وی گفت که او هیچ اجباری برای شروع بازی با شماره هفت ندارد و او باید مانند هر بازیکن دیگری برای کسب جایگاه تلاش کند.

سرمربی تیم ملی پرتغال به خبرنگاران گفت: اجبار؟ به عنوان یک سرمربی مجبور نیستم تا وی را در ترکیب اصلی تیم قرار دهم. الزامی در این زمینه نیست. هیچ‌کس در اینجا مجبور به انجام کاری نیست.

رونالدو به دلیل بیماری در بازی دوستانه تدارکاتی پرتغال با نیجریه در روز پنجشنبه حضور نداشت.

ستاره ۳۷ ساله پرتغال در مصاحبه خود با مورگان گفت که به شانس‌ پرتغال بسیار خوشبین است و همچنین فاش کرد که در صورت کسب جام، از تیم ملی بازنشسته خواهد شد.

پرتغال هرگز جام جهانی را فتح نکرده است و بهترین رتبه آن کسب عنوان سومی در جام جهانی ۱۹۶۶ بود.

این تیم در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز چهارم شد، اما در دو دوره از سه تورنمنت اخیر خود، از جمله در سال ۲۰۱۸، در دور اول حذفی حذف شده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید