یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 122468 |
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2024 - 16:44 |
ارسال به دوستان
پ

صرافی توبیت برای ایرانیان باتوجه‌به کمترشدن تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال مجاز برای ایرانیان، صرافی توبیت با پشتیبانی از زبان فارسی و امکان فعالیت بدون احراز هویت، به پناهگاه جدیدی برای کاربران ایرانی تبدیل شده‌است. این صرافی به‌دلیل رابط کاربری ساده، امکان ترید در حالت‌های اسپات و فیوچرز، کارمزدهای پایین و بسیاری امکانات دیگر، به‌عنوان بهترین صرافی ارز […]

صرافی توبیت برای ایرانیان

باتوجه‌به کمترشدن تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال مجاز برای ایرانیان، صرافی توبیت با پشتیبانی از زبان فارسی و امکان فعالیت بدون احراز هویت، به پناهگاه جدیدی برای کاربران ایرانی تبدیل شده‌است. این صرافی به‌دلیل رابط کاربری ساده، امکان ترید در حالت‌های اسپات و فیوچرز، کارمزدهای پایین و بسیاری امکانات دیگر، به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال جهان شناخته می‌شود. در این مطلب درباره خدمات، ویژگی‌ها و امکانات صرافی toobit صحبت کرده‌ایم.

درباره توبیت: بهترین صرافی برای ایرانیان

توبیت یک صرافی پیشرو در معاملات ارزهای دیجیتال است که با پشتیبانی مجموعه متنوعی از محبوب‌ترین رمزارزها، حجم معاملات بالایی به‌دست آورده و در لیست ۲۰ صرافی برتر دنیا قرار گرفته‌است. این صرافی توسط شرکت Hopeful Technology اداره می‌شود و صاحبان آن افراد برجسته و متخصصانی هستند که پیش‌تر تجربه کار در صرافی‌های مشهور مانند Bybit ،Xiaomi و Huobi را داشته‌اند.

صرافی toobit امکان معاملات اسپات، معاملات OTC و قراردادهای آتی را فراهم کرده‌است و تلاش می‌کند معاملاتی شفاف و عادلانه را برای کاربران رقم بزند. درعین‌حال، عمق بازار و نقدینگی کافی خود را اعلام کرده‌است و خود را به ارائه خدمات امن و جامع در حوزه رمزارزها متعهد می‌داند. این صرافی ادعا دارد که درصدد برعهده‌گرفتن نسل جدید خدمات مالی ارزهای دیجیتال در سطح جهانی است. خوشبختانه، ایرانیان نیز بدون نگرانی از احراز هویت می‌توانند در صرافی ارز دیجیتال توبیت فعالیت کنند.

احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال خارجی toobit

اگرچه کاربران داخل ایران به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها نمی‌توانند در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال مهم دنیا فعالیت کنند، اما احراز هویت در صرافی توبیت اجباری نیست و بدون احراز هویت می‌توان روزانه تا مبلغ ۵ بیت‌کوین برداشت کرد. علاوه‌بر اجباری‌نبودن احراز هویت، کاربران ایرانی با کارت ملی و فقط در ۵ دقیقه احراز هویت می‌شوند. با این تفاصیل، کاربران داخل ایران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از امکانات بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بهره‌مند شوند. گفتنی است که درصورت احراز هویت در صرافی مذکور، به سطح دو منتقل می‌شوید و امکان برداشت روزانه تا ۵۰ بیت‌کوین برای‌تان فراهم خواهد شد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی با پشتیبانی از زبان فارسی

خوشبختانه، صرافی ارز دیجیتال موردبحث از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از طریق توبیت فارسی به‌آسانی در این صرافی فعالیت کنید. این صرافی حتی پشتیبانی به زبان فارسی هم ارائه می‌دهد تا کاربران فارسی‌زبان نیز بتوانند از راهنمایی‌های پشتیبانی درمورد ثبت‌نام در صرافی یا انجام فعالیت در آن بهره‌مند شوند.

بخش Academy سایت صرافی توبیت که مربوط به آموزش استفاده از آن است نیز به زبان‌های مختلف ازجمله زبان فارسی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در این‌ بخش، اطلاعات مفید دیگری درخصوص آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود که برای کاربران، به‌ویژه معامله‌گران تازه‌کار، بسیار ارزشمند خواهد بود.

کارمزدهای معاملاتی

یکی از مهم‌ترین موارد شایان‌توجه هنگام انتخاب صرافی برای معاملات ارز دیجیتال، درصد کارمزد صرافی است. کارمزد صرافی ارز دیجیتال toobit براساس سطح کاربری متفاوت است و سطح کاربری با توجه به حجم معاملات ماهانه و میزان موجودی کاربر تعیین می‌شود؛ همچنین کارمزد معاملات فیوچرز و اسپات به‌صورت لایه‌ای و شناور تعیین می‌شود‌. کاربران در صورت احراز هویت به سطح دو صرافی ارتقا پیدا خواهند کرد که در نتیجه ۵۰ درصد کارمزد کمتری برای معاملات پرداخت می‌کنند. البته کارمزدهای پایین فقط بخشی از مزایا و ویژگی‌های مثبت صرافی موردبحث است.

ویژگی‌های صرافی toobit

صرافی توبیت با ویژگی‌های مثبت فراوان به‌سرعت نزد کاربران حوزه رمزارزها مشهور و محبوب شده‌است. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی قوی: تیم پشتیبانی به روش‌های مختلف هوش مصنوعی (پرسش و پاسخ) و پاسخ‌گوی انسانی، آموزش‌ها و نکات مهم درمورد صرافی و درخصوص حوزه رمزارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  • اعتبار بالا: صرافی مذکور در بسیاری از سایت‌های مرجع ازجمله coin market cap به‌عنوان صرافی برتر شناخته شده و رتبه‌های اول را به خود اختصاص داده‌است. به‌طور معمول، این سایت‌ها رتبه‌بندی را براساس امنیت، سابقه تخصص تیم، شهرت و خوش‌نامی، نظرات و تحلیل‌های کارشناسان و امتیاز کاربران رتبه‌بندی می‌کنند.

  • امنیت بالا: باتوجه‌به قرارگرفتن در لیست ۵۰ صرافی ارز دیجیتال برتر جهان، رتبه‌بندی در سایت‌های مورداعتماد همچون کوین مارکت کپ و عدم وجود گزارشی مبتنی‌بر هک یا از دسترس‌ خارج‌شدن از ابتدای فعالیت تاکنون، می‌توان گفت که این صرافی از امنیت بالایی برخوردار است.

امکانات صرافی توبیت

هدف toobit فراهم‌کردن بستری برای ترید آسان است؛ به‌طوری‌که معامله‌گران تازه‌‌کار نیز بتوانند در این بستر فعالیت کنند و معاملات موفقیت‌آمیز داشته باشند. در همین‌ راستا، امکان معاملات متنوعی را برای کاربران فراهم کرده‌است.

معاملات اسپات

تقریبا در تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال، امکان معاملات اسپات وجود دارد. معاملات اسپات به‌معنی معامله نقطه‌ای یا لحظه‌ای دارایی‌ها با قیمت فعلی بازار است. درواقع، همین سازوکار قیمتی پیش‌برنده معاملات، اسپات را از سایر بازارهای ارز دیجیتال متمایز می‌کند. در این بازار، معاملات به‌صورت آنی انجام می‌گیرد و دارایی بین فروشنده و خریدار جابه‌جا می‌شود. صرافی موردبحث ۱۲۵ رمزارز قابل‌معامله در این بازار دارد و جفت‌ارزها نیز براساس تتر تعریف شده‌اند. در بازار اسپات امکان انجام ۳ نوع سفارش فراهم است که عبارت‌اند از:

  • سفارش بازار

  • سفارش محدود

  • سفارش تریگر

معاملات فیوچرز

در صرافی توبیت می‌توانید معاملات فیوچرز هم داشته باشید. معاملات فیوچرز به‌معنی انجام معامله براساس یک قرارداد بین خریدار و فروشنده است؛ به‌این‌صورت که طرفین درمورد انجام معامله با قیمت مشخص و در زمان تعیین‌شده در آینده توافق می‌کنند. در معاملات فیوچرز می‌توانید سرمایه اولیه خود را از طریق اهرم چندبرابر کنید؛ با این‌ کار ممکن است سود چندبرابری داشته باشید، ولی احتمال ضرر نیز به همان ضریب وجود دارد.

کپی تریدینگ (Copy Trading) توبیت

یکی دیگر از امکانات جذاب صرافی موردبحث، امکان کپی تریدینگ است. این آپشن به معامله‌گران فرصت می‌دهد تا معاملات خود را براساس الگوی معامله‌گران باتجربه انجام دهند؛ البته باید ۱۵ درصد از سود معامله خود را به لیدر ترید پرداخت کنند. خبر خوب اینکه برای استفاده از بخش کپی‌ تریدینگ این صرافی نیازی به احراز هویت نیست.

معاملات دمو (Demo Trading)

کاربران تازه‌کار نیازی نیست که سریعا وارد معاملات واقعی شوند؛ صرافی توبیت امکان معاملات دمو یعنی معامله در یک محیط عملی شبیه‌سازی‌شده و با استفاده از دارایی‌های مجازی را فراهم کرده‌است. این بستر فرصتی برای تمرین استراتژی‌های معاملاتی و کسب تجربه برای معاملات واقعی است.

صرافی toobit؛ بستری ایدئال برای معاملات ارز دیجیتال

در این مطلب، ویژگی‌ها و امکانات صرافی ارز دیجیتال toobit را بیان کردیم. این صرافی رابط کاربری آسانی دارد و به‌علاوه با پشتیبانی از زبان فارسی و عدم نیاز به احراز هویت اجباری، محدودیت‌های صرافی‌های مهم دنیا برای ایرانیان را ندارد. در توبیت فارسی می‌توانید انواع معاملات اسپات و فیوچرز را یاد بگیرید و از طریق دمو تریدینگ و کپی تریدینگ به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید.

منبع: https://toobitfarsi.io/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید