شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-22
کد خبر: 118898 |
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ |
ارسال به دوستان
پ

راه های افزایش طول عمر جک درب پارکینگ چیست؟

مهم‌ترین کاری که برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد جک درب پارکینگی باید انجام دهید، سرویس به موقع آن است.

با اتوماتیک شدن درب پارکینگ‌ها و محوطه ساختمان‌ها، مهم‌ترین دغدغه نگهداری و طول عمر مفید آن‌ها است. جک برقی مهم‌ترین قسمت از درب‌های اتوماتیک است که باعث باز و بسته شدن درب با استفاده از ریمون می‌شود.

بنابراین طول عمر مفید این دستگاه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان ما خواهد بود. در این مقاله مهم‌ترین راهکارهایی که برای افزایش طول عمر جک درب پارکینگ باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

افزایش طول عمر جک پارکینگ در برند های مختلف

باید این را در نظر داشته باشید که برند های متفاوت جک درب پارکینگ هم در نحوه نگهداری آنها و نحوه کار و نصب آنها متفاوت می باشد. برای مثال اگر شما ساکن استان البرز هستید می توانید به نمایندگی جک درب پارکینگ سیماران در کرج مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص نحوه نگهداری و داشتن طول عمر بیشتر را از کارشناسان بپرسید و برند های دیگر مانند بلانکو، تیراژه و… را از متخصصان این برند ها جویا شوید. و در نظر داشته باشید که نگهداری و نصب آن نیازمند داشتن اطلاعات و توجه به یکسری نکات می باشد.

اهمیت سرویس جک درب پارکینگی

مهم‌ترین کاری که برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد جک درب پارکینگی باید انجام دهید، سرویس به موقع آن است.

انجام سرویس به موقع این بخش از درب‌های اتوماتیک، علاوه بر بهبود عملکرد، از خرابی آن نیز جلوگیری می‌کند. علاوه بر این انجام بررسی‌های دوره‌ای جک درب پارکینگ‌ها باعث کاهش هزینه‌های مربوط به استفاده و نگهداری آن‌ها می‌شود.

لازم به ذکر است که شما پیش از خرید، پس از خرید و همچنین بعد از نصب جک پارکینگی باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه مهم‌ترین نکات مربوط به افزایش عمر مفید جک‌های پارکینگی را برای شما بیان خواهیم کرد.

روش های افزایش طول عمر جک پارکینگی

جک درب‌های برقی مهم‌ترین بخش از سیستم اتوماتیک آن‌ها است که برای افزایش طول عمر مفید آن‌ها باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین نکات مربوط به افزایش طول عمر مفید جک‌های پارکینگی را به شما خواهیم گفت:

نصب استاندارد

مهم‌ترین گام در استفاده از تجهیزات برقی، نصب درست و استاندارد قطعات آن‌ها است. نصب دقیق جک درب پارکینگ‌ها به تجربه و تخصص نصاب آن بستگی دارد.

اگر در زمان نصب اختلالی وجود داشته باشد، مشتری متحمل هزینه‌های بیشتری خواهد شد.علاوه بر روش نصب، وسایل جانبی همچون سیم و دیگر قطعات نیز باید از باکیفیت‌ترین برندها انتخاب شوند.

انتخاب جک سازگار با درب اتوماتیک

نکته مهمی که در زمان خرید این محصول باید در نظر داشته باشید، قدرت و سرعت آن است. قدرت موتور درب اتوماتیک باید به گونه‌ای باشد که توان جابجایی لنگه‌های درب را داشته باشد و بتواند وزن آن‌ها را تحمل کند.

بنابراین باید پیش از خرید از سازگار بودن مشخصات فنی جک با ابعاد و وزن درب پارکینگ خود اطمینان پیدا کنید. در واقع هر چقدر وزن هر لنگه درب سنگین‌تر باشد، به جک با قدرت بیشتری نیاز خواهید داشت.

نکته دیگر پیش از خرید جک درب پارکینگی باید بدانید، انتخاب میله ماردون با عرض مناسب است. میله ماردون یکی از قطعات مرتبط با جک برقی است که در صورت کوتاه بودن، به تدریج تحت فشار قرار گرفته و می‌شکند.

دقت در شرایط آب و هوایی محل نصب جک

پیش از خرید محدوده دمایی مجاز عملکرد جک را در نظر بگیرید تا در اثر تغییرات دمایی مجبور به تعویض آن نشوید! چرا که بسیاری از جک‌های پارکینگی نسبت به تغییرات دمایی حساس‌اند و در صورت داغ شدن آسیب می‌بینند.

همچنین می‌بایست جکی را انتخاب کنید که در برابر سرما مقاومت کافی را داشته باشد و دچار یخ زدگی نشود. البته شما می‌توانید با قرار دادن لایه‌های پشم شیشه، یک لایه محافظتی و عایق برای جک و چشمی آن درست کنید.

مراقبت از ورود گرد و غبار و حشرات به داخل جک

در صورت ورود گرد و غبار و حشرات به داخل جک پارکینگی، کارکرد جک دچار مشکل می‌شود. همچنین اگر حشرات داخل جک شوند، گارانتی این محصول را از دست خواهید داد.

توجه به برند

ممکن است در زمان خرید این محصول، فقط به قیمت آن توجه کنید. در حالی که با خرید جک پارکینگی از یک برند معتبر، هزینه‌های آینده خود را برای تعمیر یا تعویض آن کاهش خواهید داد. پیشنهاد می‌کنیم هزینه‌ای که با خرید از یک برند نامعتبر برای تعمیرات پرداخت می‌کنید را به خرید جک از برندهایی همچون Faac یا Genius اختصاص دهید.

آشنایی با عملکرد جک و دقت در کارکرد آن

شناخت از جک و عملکرد آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید کوچکترین صدای اضافی یا کارکرد نادرست از آن را تشخیص دهید. بسیاری از ایرادات و مشکلات فنی این قطعه از درب‌های اتوماتیک در صورت رفع نشدن، هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهند کرد.

بنابراین برای انتخاب جک درب پارکینگی مناسب، باید در ابتدا مدل‌های آن و نحوه عملکردشان را بشناسیم. سپس با شناخت عملکرد آن قادر خواهید بود تا مشکلات احتمالی را تشخیص داده و در کمترین زمان ممکن رفع کنید.

برای درب پارکینگ قفل برقی نصب کنید

نصب قفل برقی برای جک پارکینگ تاثیر زیادی در محافظت از عملکرد جک‌ها و همچنین افزایش امنیت درب اتوماتیک دارد.

روغن کاری درب در زمستان

روغن کاری جک، ریل، غلطک، فنرها و دیگر اجزای درب برقی باعث حفظ سلامت سیستم جک و درب پارکینگ خواهد شد. در واقع انجام این کار با روان تر کردن حرکت درب، مانع از آسیب به جک و قطعات مربوط به آن می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که راه های افزایش طول عمر جک درب پارکینگ چیست؟ شناخت مشکلات و همچنین روش‌های رفع آن‌ها در درب‌های اتوماتیک، باعث کاهش هزینه‌های جانبی ساختمان نیز خواهد شد.

البته شما باید پیش از خرید، در زمان نصب و پس از آن نکات مهمی را در مورد این محصول کاربردی بدانید. خرید از برندهای نامعتبر، توجه نکردن به محدوده دمایی و حداکثر میزان تحمل وزن درب از مهم‌ترین نکات پیش از خرید این محصول است.

اگر در مورد خرید جک درب پارکینگی و نگهداری از آن سوالی دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در همین صفحه در بخش نظرات ثبت کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید