جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-28
کد خبر: 119119 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ |
ارسال به دوستان
پ

از کجا خودرو دست دوم بخرم؟

همراه مکانیک یکی از پلتفرم‌های باسابقه خریدوفروش خودروی دست دوم به‌صورت آنلاین و حضوری است که تمامی خودروهای خود را به‌صورت کارشناسی شده عرضه می‌کند. در این مقاله قرار است به شما بگوییم که چرا می‌توانید به این پلتفرم برای خرید خودروی کارکرده کاملاً اعتماد کنید و چرا همراه مکانیک از سایر رقبای خود متمایز است.

خرید کالای دست دوم همیشه ریسک زیادی دارد و در مورد خودرو، این ریسک بیشتر از هر کالای دیگری است. اگر می‌خواهید دلیل این ریسک بالا را بدانید، کافی است کمی در مورد سیر افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر، هزینه خدمات تعمیر خودرو، قیمت قطعات یدکی و… جستجو کنید. از طرف دیگر، افت قیمت خودرو مبحث پیچیده‌ای است که اگر با عوامل مؤثر بر آن آشنا نباشید، ممکن است در خرید خودرو کارکرده حسابی ضرر کنید.

حال این سؤال پیش می‌آید که در این بازار پرریسک و در شرایطی که خرید خودروی صفر دلخواه برای برخی غیرممکن شده، چاره چیست؟ از کجا خودروی کارکرده بخریم؟

همراه مکانیک یکی از پلتفرم‌های باسابقه خریدوفروش خودروی دست دوم به‌صورت آنلاین و حضوری است که تمامی خودروهای خود را به‌صورت کارشناسی شده عرضه می‌کند. در این مقاله قرار است به شما بگوییم که چرا می‌توانید به این پلتفرم برای خرید خودروی کارکرده کاملاً اعتماد کنید و چرا همراه مکانیک از سایر رقبای خود متمایز است.

مزایای خرید خودروی دست دوم از همراه مکانیک چیست؟

مجموعه همراه مکانیک موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کارشناسی شده در کشور است و تلاش می‌کند تا امکان خرید ماشین کارکرده مطمئن را برای همه خریداران خودرو فراهم آورد.

فهرست زیر مزایایی را نشان می‌دهد که همراه مکانیک را از سایر پلتفرم‌ها و روش‌های خرید خودرو دست دوم متمایز می‌کنند:

کارشناسی شدن تمامی خودروهای کارکرده (تهران، کرج و اصفهان)

تمامی خودروهای کارکرده (و حتی صفر) برای گرفتن مجوز حضور در نمایشگاه همراه مکانیک باید از سد کارشناسی فنی و بدنه دقیق رد شوند. فرایند کارشناسی در همراه مکانیک دقیق است و توسط کارشناسان باتجربه و آموزش‌دیده و تجهیزات به‌روز انجام می‌شود. همچنین اگر خودرویی به بررسی بیشتر نیاز داشته باشد، آن را به اتاق رنگ و چال سرویس منتقل می‌کنند تا زیر و بم آن با دقت بررسی شود.

علاوه بر این گزارش کارشناسی هر خودرو با جزئیات کامل در آگهی آن درج می‌شود و هر خریداری با مشاهده گزارش کارشناسی خودرو می‌تواند با به وضعیت فنی و بدنه آن پی ببرد؛ یعنی اصولاً امکان خرید چشم‌بسته خودروی کارکرده در همراه مکانیک وجود ندارد.

ذکر این نکته هم ضروری است که همراه مکانیک علاوه‌بر شهر تهران، در کرج و اصفهان هم خدمات کارشناسی خودرو را ارائه می‌دهد. برای استفاده از کارشناسی خودرو در کرج روی https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/?city=karaj کلیک کنید.

واحد کارشناسی خودرو کرج به شما کمک می‌کند تا از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظرتان اطمینان پیدا کنید و بر اساس آن تصمیم به خرید خودرو بگیرید.

برای استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در اصفهان هم می‌توانید روی لینک https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/?city=isfahan کلیک کنید.

کارشناسان واحد کارشناسی خودرو دراصفهان، از میان افراد مجرب و حرفه‌ای انتخاب می‌شوند و وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظر شما را با جزئیات کامل بررسی می‌کنند.

ضمانت ۸۰۰ میلیونی کارشناسی خودرو

برای این که خیال شما از انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک و خسارت‌های ناشی از درج اطلاعات نادرست در گزارش کارشناسی راحت شود، همراه مکانیک به شما ضمانت ۷ روزه و تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان می‌دهد که در میان سایر رقبا کم نظیر است.

در سایر روش‌های خرید خودروی کارکرده یا امکان کارشناسی فنی و بدنه دقیق وجود ندارد یا برای آن باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید. در صورت انجام کارشناسی فنی و بدنه هم ضمانت به‌مراتب کمتری به شما داده می‌شود.

سخت‌گیری در مورد مشخصات فنی و عمر خودروها

علاوه بر رد شدن از سد کارشناسی فنی و بدنه، تمامی خودروهای دست دوم عرضه شده در همراه مکانیک نباید بیشتر از ۱۰ سال عمر داشته باشند. همچنین خودروهای دارای آسیب فنی و بدنه جدی، بدنه تعویض و کلاً هر خودرویی که ایمنی آن قابل تضمین نباشد، در نمایشگاه آنلاین و حضوری همراه مکانیک عرضه نمی‌شوند.

تشخیص دقیق عمر خودرو، تعویضی بودن بدنه و مشکلات ایمنی آن تنها با کارشناسی دقیق و صادقانه امکان‌پذیر است و اگر خودروی کارکرده‌ای بخرید که اصالت آن قابل‌اثبات نباشد، در مراکز تعویض پلاک دچار مشکل می‌شوید و به احتمال زیاد خودرو توقیف می‌شود.

همراهی در تمامی مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو

در همراه مکانیک شما تنها با فروشنده طرف نیستید و کارشناسان این پلتفرم از لحظه انتخاب خودرو و تماس برای بازدید تا زمان بستن قرارداد فروش و تعویض پلاک همراه شما هستند. همچنین هویت مالک و اصالت خودرو هم پیش از آگهی کردن آن در نمایشگاه همراه مکانیک با دقت بررسی می‌شود.

این مزیت خیال شما را از هرگونه کلاهبرداری و دلالی راحت می‌کند و باعث می‌شود که معامله شما هیچ شک و شبهه‌ای نداشته باشد.

قیمت منصفانه

در همراه مکانیک قیمت خودروهای کارکرده بر اساس گزارش کارشناسی، معاملات واقعی بازار و قیمت روز خودرو تعیین می‌شود و به همین دلیل خبری از قیمت‌های دلخواه و عجیب‌وغریب در این پلتفرم نیست. مکانیزم تعیین قیمت در همراه مکانیک به اندازه‌ای قابل‌اعتماد است که در سال ۱۴۰۲ بسیاری از پلتفرم‌های بیمه و سایت‌ها و اپلیکیشن‌های درج آگهی خودرو از ابزار قیمت همراه مکانیک کمک گرفتند.

تنوع خودروها

در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید انواع و اقسام خودروهای کارکرده داخلی، مونتاژی و وارداتی سرحال را پیدا کنید. این در حالی است که در بازارهای هفتگی خودروهای مونتاژی و وارداتی به‌ندرت پیدا می‌شوند و در خرید از پلتفرم‌های درج آگهی هم خرید خودروی وارداتی و لوکس با ریسک کلاهبرداری، عدم انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک و در نتیجه ضرر و زیان‌های سنگین همراه است.

آیا امکان خرید حضوری خودروی کارکرده از همراه مکانیک وجود دارد؟

اگر با خرید آنلاین میانه خوبی ندارید یا می‌خواهید چند خودروی دست دوم را در یک روز بازدید کنید، می‌توانید به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید. در این نمایشگاه امکان بازدید از تنوع بالایی از خودروهای کارکرده امانی وجود دارد و شما می‌توانید با همراهی کارشناسان همراه مکانیک و در شرایطی مناسب (نور کافی و …) از خودروها بازدید کنید و سؤالات خود را بپرسید.

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: بزرگراه نیایش، تقاطع جنت‌آباد، مرکز خرید نیایش مال، پارکینگ ۳-

منبع: از کجا خودرو دست دوم بخرم؟

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید