سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 117391 |
تاریخ انتشار : 19 می 2024 - 16:08 |
ارسال به دوستان
پ

برای پرداخت هزینه خرید کالاهایی که قصد داریم از چین وارد ایران کنیم لازم است که از یک سیستم پرداخت آنلاین امن و قانونی استفاده کنیم. تعداد زیادی سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد که یکی از آن‌ها مختص سایت علی بابا است و علی پی نام دارد

images_1716114974_6649d61e1f1e5.jpg

برای پرداخت هزینه خرید کالاهایی که قصد داریم از چین وارد ایران کنیم لازم است که از یک سیستم پرداخت آنلاین امن و قانونی استفاده کنیم. تعداد زیادی سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد که یکی از آن‌ها مختص سایت علی بابا است و علی پی نام دارد. بازرگانی وانیکس برای پرداخت هزینه خرید کالاها از این سیستم پرداخت استفاده می‌کند که هم بسیار امنیت بالایی دارد و هم اینکه استفاده از آن کاملا قانونی است. بازرگانانی که قصد دارند کارهای پرداخت هزینه خرید کالاهای وارداتی خود را به‌سادگی انجام دهند بهتر است با این سیستم پرداخت به طور کامل آشنا شوند.

واردات از چین

واردات از کشور چین به روش‌های مختلفی قابل انجام است. روش اصلی واردات مستقیم است. در روش واردات مستقیم، بازرگان با کمک یک واسطه در چین کارهای یافتن شرکت فروشنده کالا و سفارش کالا را انجام می‌دهد. در این روش مرحله پرداخت هزینه خرید با ارسال حواله ارزی به حساب شرکت فروشنده از طریق واسطه بانکی که عموما سوئیفت است، انجام می‌شود. سپس کارهای ترخیص و ارسال کالا نیز بعد از مرحله خرید انجام و کالا از چین به ایران ارسال می‌شود. بازرگانی وانیکس از روش مستقیم برای واردات بسیاری از کالاهای درخواستی بازرگانان استفاده می‌کند و در کل روشی بسیار مناسب است.

اما روش دیگر استفاده از فروشگاه اینترنتی بزرگ علی بابا است. این روش چند سالی است که بسیار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است؛ زیرا انجام کارهای واردات با آن بسیار ساده است و با هزینه‌ای بسیار اندک قابل انجام است. در این روش متخصصان بازرگانی وانیکس کارهای یافتن و خرید کالا از چین را برای شما با کمک سایت علی بابا انجام می‌دهند و سپس از امکانات خود این سایت برای گرفتن برگه ترخیص و ارسال کالاها به ایران استفاده می‌کنند. روش پرداخت هزینه خرید در این روش، استفاده از سیستم پرداخت آنلاین علی پی نام دارد که مختص خود سایت علی بابا است.

سایت علی بابا واسطه ای عالی برای واردات

برای واردات کالا با استفاده از سایت علی بابا، تنها کافی است وارد این سایت شوید و یک اکانت کاربری در آن بسازید. ساخت اکانت بسیار ساده است. در قسمت register سایت وارد شوید و اطلاعات هویتی خود مثل نام و نام خانوادگی، آدرس و ایمیل خود را وارد کنید؛ سپس به شما اجازه می‌دهد در میان فروشگاه‌ها به جستجوی کالای مدنظر خود بپردازید. بعد از یافتن فروشگاه مورد نظر، وارد مذاکره با آن‌ها شده و قیمتی پیشنهادی برای خرید کالا به آن‌ها ارائه می‌کنید.

اگر قیمت مورد نظر تایید شود، آنگاه از فرم‌های درون سایت می‌توانید استفاده کنید و یک فرم درخواست خرید عمده با ثبت تعداد کالا و قیمت پیشنهادی تکمیل و برای فروشگاه مورد نظر ارسال کنید. بعد از تهیه کالاها، به شما اجازه پرداخت هزینه خرید از طریق سیستم علی پی داده می‌شود. پرداخت با علی پی درست مشابه پرداخت هزینه خرید کالا در فروشگاه‌های ایرانی است. بازرگانی وانیکس تمام این مراحل را برای شما در کمترین زمان و با پایین‌ترین هزینه انجام می‌دهد.

روش استفاده از سیستم پرداخت علی پی

استفاده از علی پی بسیار ساده است. تنها کافی است اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید و وارد قسمت پرداخت درون برنامه‌ای شوید. در اینجا شماره حساب یا کارت شرکت فروشنده را از شما می‌خواهد. شما نیز بعد از وارد کردن این شماره، تعیین می‌کنید که قصد دارید هزینه خرید را به یوان بپردازید یا دلار. این سیستم از دیگر واحدهای ارزی نیز پشتیبانی می‌کند، اما کارمزد پرداخت با یوان در آن بسیار اندک است. علت آن هم این است که علی بابا قصد دارد با اینکار بازرگانان سراسر دنیا را به استفاده از واحد پولی یوان ترغیب کند.

ویژگی های سیستم پرداخت علی پی

سیستم پرداخت آنلاین علی پی بسیار امن و کاملا قانونی است. اما چرا؟ این سیستم به خاطر استفاده از رمزگذاری پیشرفته مانع از بروز و نشر داده‌های کاربران می‌شود. همچنین پیاده‌سازی جدیدترین شیوه مدیریت ریسک روی سیستم پرداخت علی پی باعث شده که دست کلاهبرداران برای سرقت اموال یا حک حساب کاربران کاملا کوتاه شود و اپلیکیشن علی پی به یکی از امن‌ترین اپ‌های پرداخت آنلاین هزینه دنیا تبدیل شود. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید علاوه بر سایت فروشگاهی علی بابا، سایت‌های 1688 و Taobao نیز از این سیستم پرداخت یعنی علی پی استفاده می‌کنند.

images_1716114992_6649d630e7071.jpg

باز کردن حساب در علی پی با وانیکس

برای باز کردن حساب در علی پی باید شماره حساب و تلفن شما متعلق به کشوری باشد که توسط بانک جهانی و دیگر مراکز مالی دنیا تحریم نشده باشد. برای همین از درون ایران نمی‌توانید در علی پی به‌سادگی حساب باز کنید، درست مانند گرفتن مستر کارت یا استفاده از پی پال که از داخل ایران شدنی نیست. برای همین بازرگانی وانیکس به‌عنوان واسطه وارد کار شده و کارهای بازکردن حساب در علی پی را برای شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

مراحل بازکردن حساب در علی پی نیز بسیار ساده است و شامل:

  • دانلود و نصب برنامه AliPay

  • ورود به بخش حساب من، کارت، عضویت

  • وارد کردن اطلاعات حساب بانکی در این بخش

  • وارد کردن کد تایید ارسالی برای موبایل شما

  • وارد کردن اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی و البته شماره پاسپورت

  • وارد کردن کد تایید نهایی که به شماره شما ارسال شده در بخش مشخص شده

  • تایید ایمیل نهایی که برای شما ارسال شده و باز شدن حساب علی پی

واردات کالا با بازرگانی وانیکس

با توضیحاتی که داده شد، اکنون می‌توانید برای واردات کالا از علی بابا چین اقدام کنید. روش واردات کالا با استفاده از سایت علی بابا بسیار ساده و کم هزینه است. تنها کافیست با بازرگانی وانیکس مشورت کنید و از آن‌ها بخواهید به شما توضیح دهند که برای واردات کالا از چین به ایران با استفاده از سایت علی بابا، لازم است چقدر هزینه کنید. این کار تماما توسط کارشناسان واسطه علی بابا در چین انجام می‌شود. تنها کافی است کالای مدنظر خود را به این بازرگانی معرفی کنید و سپس بعد از مدتی که در قرارداد طی می‌شود، کالاهای درخواستی با کمترین هزینه درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید