قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در برخی از محصولات روند کاهشی و در برخی دیگر نیز افزایش اندکی را تجربه کرد. روند قیمتی، فعلا ثابت و بدون تلاطم است.
اقتصادسنج؛ قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در برخی از محصولات روند کاهشی و در برخی دیگر نیز افزایش اندکی را تجربه کرد. روند قیمتی، فعلا ثابت و بدون تلاطم است.
قیمت خودرو ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ با توجه به فهرست قیمتهای وبسایت دیوار، با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه شد.
امروز بازار خودرو روند باثبات را آغاز کرد و در اکثر محصولات ثبات قیمتی نسبت به روزهای گذشته پایدار بود. چنانکه در بازار خودروهای داخلی، اکثرا نوسانهای قیمتی اندکی به چشم میخورد که شامل افزایش و کاهش قیمت میشود. اما در بازار خودروهای مونتاژی بهغیر از چند مورد، سایر محصولات تغییرات قیمتی نداشتند.
قیمت خودروهای داخلی
در سایتهای خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این مطلب به این شرح ثبت شده است:
قیمت پراید ۱۳۱ با پنج میلیون تومان کاهش، به قیمت ۳۳۵ میلیون رسید. اما پراید ۱۱۱ درهمان قیمت ۳۵۵ میلیون تومان، بدون تغییر باقی ماند.
قیمت پراید ۱۳۱: ۳۳۵ میلیون تومان
قیمت پراید ۱۱۱: ۳۵۵
قیمت تیبا ۲: ۳۵۴ میلیون تومان
قیمت تیبا: ۳۴۸ میلیون تومان
قیمت ساینا: ۳۴۰ میلیون تومان
قیمت ساینا(s) : ۳۴۵ میلیون تومان
قیمت کوییک: ۳۳۸ میلیون تومان
قیمت پژو پارس(TU5): ۶۱۷ میلیون تومان
قیمت پژو پارس(XU7): ۵۱۲ میلیون تومان
قیمت پژو ۲۰۷ فرمان برقی: ۶۹۵ میلیون تومان
قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای: ۶۵۵ میلیون تومان
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲: ۵۳۰ میلیون تومان
قیمت سمند EF7 بنزینی: ۵۶۹ میلیون تومان
قیمت دنا پلاس دنده ای ۱۴۰۱: ۶۴۰ میلیون تومان
قیمت دنا پلاس توربو اتومات: ۸۹۰ میلیون تومان
قیمت تارا دستی: ۶۸۵ میلیون تومان
پیشبینی قیمت خودرو در روزهای آینده
بهدلیل اینکه روزهای آینده اکثر بازار تعطیل خواهد بود، انتظار نمیرود که تغییرات قیمتی در این دو روز اتفاق بیافتد. اما بهطور کلی، روند بازار در کوتاه مدت، با شیب اندکی نزولی است. بنابراین قیمت خودرو فعلا در رکود کامل بهسر میبرد و معلوم نیست این ثبات تا چه موقعی ادامهدار خواهد بود. آیا زمان ثبات کامل در بازار خودرو فرا رسیده است؟ یا در بلندمدت و میان مدت، دوباره شاهد افزایش قیمت خودرو خواهیم بود؟
طبق وضعیت اقتصادی موجود و استناد بر اینکه پارامترهای اقتصادی ذرهای تغییر نداشتهاند، انتظار رکود بلندمدت در بازار خودرو اشتباه است. از طرفی با آزادسازی مبالغ بلوکه شده در حسابهای وکالتی، احتمال بازگشت این پولها به بازار خودرو، و ایجاد التهاب وجود دارد.