پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-12
کد خبر: 121252 |
تاریخ انتشار : 17 آگوست 2024 - 0:34 |
ارسال به دوستان
پ

بورس فردا ۲۷ مردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج| بورس فردا ۲۷ مردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- دستور عارف برای تسویه بدهی ۴۶ همتی ایران به صندوق بین‌المللی پول

۲- افزایش سرمایه ۸۵ درصدی شاملا از محل سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

۳- مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: تدبیر‌های کوتاه‌مدت در دستور کار سازمان بورس/ صندوق توسعه بازار سرمایه با اوراق تبعی تقویت می‌شود

۴- نرخ بهره بین بانکی با ۰.۰۲ درصد افزایش به ۲۳.۶۱ درصد رسید

۵- متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مرداد ماه، در چهل و چهارمین حراج این مرکز شرکت کنند که روز یکشنبه برگزار می‌شود.

۶- فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس دوازدهم گفت: در نشست کمیسیون اقتصادی، برنامه‌های آقای همتی به رأی گذاشته شد که در نهایت اعضای کمیسیون برنامه وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را تائید کردند.

۷- با مصوبه سازمان بورس ضریب اعتبارات به ۷۵ درصد افزایش یافت

۸- افزایش نرخ دارو: نرخ فروش ۳۳ قلم از محصولات با توجه به مجوز سازمان غذا و دارو به طور میانگین ۱۸ درصد افزایش یافته است؛ که این ۳۳ قلم محصول سهم ۲۱ درصدی را از کل فروش سال قبل داشته اند.

۹- خکرمان جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ برگزار میگرد

۱۰- پذیره نویسی ولاعتماد روز ۴ شنبه ۳۱ مرداد انجام می‌شود

۱۱- عیوضلو: از شنبه انتشار اوراق تبعی ۵ همتی منتشر می‌گردد.

۱۲- مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور فردا برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود به مجلس می‌آید و طبق آیین‌نامه برای دفاع از وزرای پیشنهادی خود به مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه فرصت دارد.

نبض بورس/

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید