شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 118667 |
تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2024 - 22:47 |
ارسال به دوستان
پ

بورس فردا ۲۲ خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج| بورس فردا سه شنبه ۲۲ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- افزایش ۲۴.۵ میلیون لیتری تولید بنزین در اصفهان: پالایشگاه اصفهان در نظر دارد با احداث واحد‌های پتروشیمی تبدیل به یک واحد پتروپالایشی شود و از این طریق ایجاد به سمت تکمیل زنجیره ارزش را حرکت کند.

۲- مجید عشقی رئیس سازمان بورس طی صحبت‌هایی در ۲۰ خرداد ماه گفت: قرار است در این روز برای بازگشت به دامنه نوسان ۷ درصدی و ۵ درصدی تصمیم گرفته شود.

۳- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه سیمان شرق / درصد افزایش سرمایه: ۸۸ درصد

۴- زمان و نحوه پرداخت سود سهام بانک تجارت (وتجارت) : سود سهامداران حقیقی و حقوقی و صندوق‌ها و سبد‌های سرمایه گذاری دارای کد سجام از ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد

۵- ۳۱ نیروگاه جدید تا پایان سال ۱۴۰۳ ساخته می‌شود که برق تولیدی این نیروگاه‌ها توان نصف‌کردن ناترازی برق و افزایش تامین انرژی صنعت را دارا است.

۶- فباهنر مجمع برگزار می‌کند: جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ برگزار میگردد.

۷- فردا؛ آخرین مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود: براساس مصوبه ابلاغی به شبکه بانکی حداکثر نرخ سود بانکی ۲۲.۵ درصد تعیین شده است.

۸- برگزاری جلسات معارفه سهام شرکت سهامی بیمه ایران معین با نماد معاملاتی معین جهت عرضه اولیه/ نشست اول: سه‌شنبه ۲۲ خردادماه / ساعت ۱۰:۰ و نشست دوم: چهارشنبه ۲۳ خردادماه / ساعت: ۱۰:۰۰

نبض بورس/

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید