اپلیکشنهای دوستیابی در ایالات متحده با ۲۱.۹ درصد و در کشورهای اروپایی مانند انگلیس با ۱۹.۱ درصد، در فرانسه با ۱۲.۷ درصد و در آلمان با ۱۱.۸ درصد بیشترین میزان محبوبیت را دارند. اگرچه کشورهای چین و هند بیشترین میزان جمعیت را در دنیا دارند؛ اما اپلیکیشنهای دوستیابی در این کشورها به ترتیب با ۹.۱ درصد و ۵.۸ درصد در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکا ضریب نفوذ کمتری دارند.
اقتصادسنج| اپلیکشنهای دوستیابی در ایالات متحده با ۲۱.۹ درصد و در کشورهای اروپایی مانند انگلیس با ۱۹.۱ درصد، در فرانسه با ۱۲.۷ درصد و در آلمان با ۱۱.۸ درصد بیشترین میزان محبوبیت را دارند. اگرچه کشورهای چین و هند بیشترین میزان جمعیت را در دنیا دارند؛ اما اپلیکیشنهای دوستیابی در این کشورها به ترتیب با ۹.۱ درصد و ۵.۸ درصد در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکا ضریب نفوذ کمتری دارند.
ایالات متحده کشوری است که با رقمی نزدیک به ۲.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳، بیشترین میزان درآمد را از این اپلیکیشنها دارد.
با وجود این که نسبت به جمعیتِ کشورهای هند و چین، استفاده از این اپلیکیشنها در این دو کشور کمتر است؛ اما این کشورها بازارهای بزرگ خواستگاری آنلاین را دارند که به ترتیب چین با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار و هند با ۳۹۸ میلیون دلار حدود سه چهارم از درآمدهای خدمات دوستیابی آنلاین را به خود اختصاص دادهاند.