در مسیر تهران – اهواز هم تا پایان ماه جاری / در 21 روز آینده فقط برای 3 روز بلیت برای فروش وجود دارد. در مسیر برگشت (اهواز – تهران) هم در 21 روز اینده فقط یک روز بلیت برای فروش وجود دارد.
اقتصادسنج | در مسیر تهران – اهواز هم تا پایان ماه جاری / در 21 روز آینده فقط برای 3 روز بلیت برای فروش وجود دارد. در مسیر برگشت (اهواز – تهران) هم در 21 روز اینده فقط یک روز بلیت برای فروش وجود دارد.
کمبود شدید بلیت هواپیما در مسیرهای مهم و پرمسافر داخلی وجود دارد.
بررسی سایت های مهم فروش بلیط هواپیما نشان می دهد بلیت در مسیرهای مهم و پرمسافر داخلی، دچار کمبود شدیدی است.
این موضوع باعث ایجاد مشکلات شدیدی برای مردم شده است.
همچنین فشار نبود بلیط در پروازهای داخلی باعث فشار و کمبود در بخش بلیت قطار و اتوبوس نیز شده است.
در پر شلوغ ترین خط پروازی داخلی (تهران – مشهد)، در 21 روز اینده یعنی تا پایان ماه جاری (تیر) بلیتی برای فروش وجود ندارد. در مسیر برگشت (مشهد – تهران) هم تا پایان ماه جاری فقط 4 روز بلیت وجود دارد.
در مسیر تهران – اهواز هم تا پایان ماه جاری / در 21 روز آینده فقط برای 3 روز بلیت برای فروش وجود دارد. در مسیر برگشت (اهواز – تهران) هم در 21 روز اینده فقط یک روز بلیت برای فروش وجود دارد.
در این بررسی ظرفیت صندلی های خالی و بلیت های قابل فروش پروازهای داخلی از آمار دو سایت علی بابا و فلای تودی استفاده شده است.
وضعیت پروازهای تهران به مقاصد مهم و اصلی داخلی دو دو سایت پربازدید فروش بلیت هواپیما
(خانه های خالی و سفید که قیمت بلیت در آنها نوشته نشده نشان دهنده ظرفیت تکمیل و نبود صندلی خالی و بلیت است)