جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-28
کد خبر: 119255 |
تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸ |
ارسال به دوستان
پ

پیش بینی قیمت طلا و سکه/ سکه خط مقاومت را می شکند؟

قیمت طلا و سکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیوسته آرایش افزایشی داشت. ریتم صعودی بازار طلا متاثر از رشد قیمت دلار رقم خورد و سکه امامی را بیش از یک میلیون تومان گران کرد.

اقتصادسنج| قیمت طلا و سکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیوسته آرایش افزایشی داشت. ریتم صعودی بازار طلا متاثر از رشد قیمت دلار رقم خورد و سکه امامی را بیش از یک میلیون تومان گران کرد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله‌گران بازار فلز زرد علاوه بر تاثیر افزایش قیمت دلار، رشد تقاضا را دلیل افزایش قیمت در بازار طلا می‌دانند. آنها با اشاره به روند رنج اونس جهانی طلا در روزهای اخیر، تاثیر بازارهای جهانی بر بازار داخلی را چندان جدی نمی‌دانند.

گفتنی است با وجود افزایش قیمت در بازار فلز زرد، اما معامله‌گران می‌گویند همیشه برای ورود به بازار طلا و خرید مناسب است؛ به شرطی که خواب سرمایه در این بازار حداقل یک ساله باشد.

قیمت طلای جهای روز سه‌شنبه افزایش کمتر از یک دلاری داشت و روی رقم ۲۳۳۳ دلاری معامله شد. اونس جهانی نقره با قیمت ۲۹ دلار و ۵۷ سنتی معامله شد و تغییر قیمت قابل توجهی نداشت. قیمت هر گرم نقره در بازار داخلی روز دوشنبه در سطح ۵۷ هزار و ۶۰۰ تومانی معامله شد.

تمام سکه‌ها به کانال بالاتر صعود کردند

سکه امامی روز دوشنبه روی رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار در کانال ۳۷ میلیونی پیشروی کرد و روی قیمت ۳۷ میلیون و ۶۹۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه و ربع سکه به ترتیب روی رقم ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و  ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی بسته شد. این قطعات در روند صعودی بازار یک پله صعود را تجربه کردند. سکه گرمی پس از ۱۲ روز ثبات قیمت، روز یکشنبه ۱۰۰ هزار تومان گران شد و به کانال هفت میلیون تومانی صعود کرد و روز دوشنبه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا در سومین روز هفته با افزایش دلار همراه شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رقم ۱۴ میلیون و ۹۸۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار روی رقم سه میلیون و ۴۶۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۱۴ هزار تومانی معامله شد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید