یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-23
کد خبر: 118935 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۴ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۹ خبر ضروری است

بورس فردا ۲۷ خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج| بورس فردا یکشنبه ۲۷ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- افزایش نرخ در «ختراک»: شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران اعلام نمود نرخ‌های فروش محصولات ریخته چدنی از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بصورت میانگین به میزان ۲۴ (بیست و چهار) درصد افزایش می‌یابد.

۲- خروج ۵۰۰ میلیارد تومان پول از بورس: نخستین روز معاملاتی از هفته جاری با افزای شدت عرضه‌ها و سرخپوشی ۹۰ درصد از نماد‌ها همراه بود..

۳- «سامان» در یک سال اخیر پر سود بود: بانک سامان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند به سود خالصی معادل ۴۷۲۹ میلیارد تومان دست یافت که با رشد ۳۷ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شد.

۴- اخزا‌ها وارد کانال ۳۲ درصدی شدند/ سقوط ۶ درصدی از سقف نرخ!

۵- دولت عمان اعلام کرد که در نتیجه درخواست دولت‌های ایران و سوئد از سلطنت عمان برای میانجیگری در پرونده زندانیان موجود در ۲ کشور، تلاش‌های عمان منجر به توافق میان ۲ طرف برای تبادل زندانیان شد.

۶- مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰% وغدیر از محل سود اندوخته و انباشته صادر شد.

۷- مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰% حفاری از محل سود انباشته صادر شد.

۸- رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در قطر ضمن تاکید بر لزوم تقویت و تعمیق روابط تجاری ایران و قطر از رشد مبادلات تجاری دو کشوردر دو ماه نخست سال جاری ایرانی خبر داد

۹- در پایان معاملات فردا نماد‌های وبملت، دسانکو، وهور، وبیمه، فنفت، فروی، هرمز، آلومینا، کساپا، تپسی، سبهان، مارون، وبصادر، خدیزل، فسرب و دسبحا جهت برگزاری مجمع در روز چهارشنبه متوقف خواهند شد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید