یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-06
کد خبر: 59708 |
تاریخ انتشار : 28 می 2023 - 17:09 |
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

اقتصادسنج؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

مهدی چمران روز یکشنبه در یکصد و پنجاهمین جلسه‌ شورای اسلامی شهر تهران، افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی را مستلزم تصویب شورای شهر دانست.

او در ابتدای این نشست، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: شورای شهر نیز باید از رهنمودهای رهبری انقلاب استفاده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز صورت وضعیت مالی اسفند سال گذشته شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران نیامده است، از شهرداری تهران خواست این صورت وضعیت زودتر ارسال شود.

چمران درباره نرخ تاکسی های اینترنتی نیز عنوان کرد که این نرخ باید به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد.

وی افزود: نرخ تاکسی های اینترنتی باید با نظر و رأی شورای شهر باشد تا برای مردم نیز موثر باشد.

افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.

تکمیل ظرفیت معابر پایتخت

چمران در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: این مرکز طرحی را برای رفع معضل ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه داده است.

وی با بیان اینکه در جلسه هم‌اندیشی این طرح بررسی شد، اظهار داشت: پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم پیمایش به دیگر خودروها از موارد این طرح است.

چمران تاکید کرد: گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است و اکنون تردد با دو برابر ظرفیت بزرگراه‌ها و معابر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز قرعه‌کشی انجام و حداقل یک میلیون خودرو به معابر اضافه می‌شود، گفت: این اتفاق در شرایطی است که خودروهای فرسوده با مصرف روزانه ۱۵ تا ۲۰ لیتر بنزین از رده خارج نمی‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ساختمان‌های فرسوده و ناایمن، گفت: باید بررسی شود که ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 73
    1. نویسنده :ناشناس

      تنها کرایه اسنپ بالا نرفته

      1. نویسنده :ناشناس

        شما …نخور فکر خودتونید ولی فکر مسافر نیستید کل پولش میشه کرایه اسنپ

        1. نویسنده :ناشناس

          همش به نفع مسافره. شما اتفاقا…. نخور

        1. نویسنده :ناشناس

          خب شما بیا منم ماشینمو میدم شما برو باهاش کار کن کرایه هایی که میگی رو برو خونه و ماشین باهاش بخر برجی ۵ میلیون به من بده بقیه اش مال خودت اگه قبوله شماره بذار تا زنگ بزنم بهت

        1. نویسنده :ناشناس

          عزیزم راحت طلب هستی اتوبوس .فکر راننده و هزینه ماشین و زندگی نیستی ما شغلمون راننده شما کمی زودتر بیدارشو پیاده یا اتوبوس و مترو درخدمت شماست.

        1. نویسنده :ناشناس

          میدونی تو از اون آدمهایی هستی که تو جامعه فقط فکر خودتی یه آدم بی منطق پسر خوب نوشابه شده ۲۶ هزارتومن صداتون در نمیاد کرایه مترو شده ۴۲۰۰ صداتون در نمیاد بعد کرایه اسنپ فشار میاره بهت زیاد ناراحتی با خط برو آخه کجا دیگه دربستی ۱۰ تومن میبره که اسنپ ببره ۳ نفر آدم میان ۱۰ تومن ميدند خودت باشی از فشار پاره میشی

          1. نویسنده :ناشناس

            کاملا صحیح

        1. نویسنده :ناشناس

          تو هم فکر خودتی راننده بدبخت هم تا کی مفت بری کنه برای یک لقمه نون

        1. نویسنده :ناشناس

          شما هم …….نخور. . رانندگان اسنپ هم باید زندگی کنند. .تاکسی اینترنتی یعنی حمل و نقل لاکچری. .پول نداری با اتوبوس و مترو برو و ژست آدمهای پولدار رو نگیر.

        1. نویسنده :ناشناس

          مترو و اتوبوس رو برای شما گذاشتن

        1. نویسنده :ناشناس

          شما میتوانید سوار نشید حق انتخاب با شماست

        1. نویسنده :ناشناس

          …نخور

        1. نویسنده :ناشناس

          عزیزم مگه قراره راننده تاکسی اینترنتی برای شما پس انداز کنه صبح زود با اتوبوس برو تو حاضری برای دوازده هزارتمن دویست ملیون از حسابت و بریزی تو حساب دیگت نمیگم ماشین دویست ملیونی رو تکون بدی

      1. نویسنده :ناشناس

        واقعا الان چند سال کرایه بالا نرفت بلکه پایین آمد در حالی که قطعات ماشین سی برابر شد دستمزد مکانیک قابل صحبت نیست

        1. نویسنده :ناشناس

          عزیزم مثل من کرایه کم رو نروید مسافر دیرش بشه گزینه عجله دارم رو میزنم .کرایه بالا می‌ره .

        1. نویسنده :ناشناس

          چه ربطی به شورای شهر تهران دارد اسنپ تو سراسر ایران هست

      1. نویسنده :ناشناس

        بزارید سال ۱۴۰۳ کرایه تاکسی های اینترنتی رو افزایش دهید چیزی نموده
        خدا ازنتون نگذره که از نیاز تاکسیهای اینترنتی سوء استفاده میکنید.

        1. نویسنده :ناشناس

          … فقط فکر خودشونن کدوم یکی شون هست که تو اسنپ کار کرده باشن ببینن با چه بدبختی میشه کار کرد تو اسنپ با این کرایه های مفت خدا ازشون نگزره بچه ها شون سرطان بگیرن

          1. نویسنده :ناشناس

            چرا نفرین کرایه بیرون کمترین شده 10هزار الان من بدون کمیسیون دارم روز 700کار میکنم نه امتیاز .نه کولری .و نه مسافر از خود رازی .مقصر خود راننده هست که با کمترین سوار می‌کنه .

          1. نویسنده :ناشناس

            بله درسته کرایه های اسنپ در مقابل چند برابر شدن قطعات خودرو بسیار کم است و در اکثر شهرها علی الخصوص آذربایجان غربی راننده ساعتی ۳۰ هزار تومان می باشد یعنی اگر راننده های ۱۰ ساعت کار کند ۳۰۰ هزار تومان درآمد دارد با یک تعویض قطعه عملاً امروز را رایگان کار کرده است و در این بین تنها شرکت اسنپ است که سهم خود را برداشته است

          1. نویسنده :ناشناس

            اکثر راننده های ثابت که در تاکسی های اینترنتی کار می کنند شغل دیگری ندارند و مجبورند که در تاکسی اینترنتی فعالیت داشته باشند ولی تاکسی های اینترنتی ما هیچ گونه تعهدی نسبت به راننده ها ندارند و این یعنی حداکثر استعمار از طرف شرکت بر علیه راننده

          1. نویسنده :ناشناس

            الاهی آاااامین

          1. نویسنده :ناشناس

            آمین

        1. نویسنده :ناشناس

          دقیقا.‌ دارن استثمار میکنند

      1. نویسنده :ناشناس

        خدا ازتون نگذره بزارید سال ۱۴۰۳ کرایه رو افزایش بدید تحمل کنید چیزی ازش نموده . عاشق وفادرایتونم.شما دارید از نیاز راننده سوء استفاده میکنید.

      1. نویسنده :ناشناس

        چون اگر از مال مردم ببخشن اشکال نداره ولی خودشون یه تن ماهی را تا به دویست هزار نرسونن ولکن نیستن

        1. نویسنده :ناشناس

          شما اژانس بگیر کسی مجبورت نکرده با اسنپ بری

        1. نویسنده :ناشناس

          با توجه به اینکه دارن کارت های جایگاه‌های بنزین را جمع آوری میکنن و ما رانندگان ۶۰لیتر سهمیه ۱۵۰۰تومنی و ۱۵۰ لیتر سه تومنی که میشه ۲۱۰ لیتر ، این ۲۱۰ لیتر مال سه روز ماست، بعدش اون راننده اسنپ که سهمیه بنزین اسنپ نداره باید ماشین را بخوابونه تو خونه، ینی ماهی ۳ روز کار کنه؟
          چه برنامه ای دارید واسه ما، واقعا فکرشم آدم را آزار میده

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده تاکسی اینترنتی به اندازه یه کارگر ساده درآمد نداره هزینه واستهلاک میکانیک وخرج ماشین بیشتراز درآمد ماهیانه یه راننده میباشد در حالیکه یه بیمه برای این رانندها تعلق نمیگیره بااین زحمت واعصاب خرد کنی ترافیک وهزاران دردسر

      1. نویسنده :ناشناس

        دمتگرم واقعا حرف قشنگی زدی خدا پدر مادرتو بیامرزه یک بار شد یکی حرف حق زد حلالت

      1. نویسنده :ناشناس

        کرایه ها گرون شده مسیری که دوماه پیش با 16تومن میرفتیم الان شده 30تا35اگر تازه اسنپ گیر بیاد و راننده ها قبول کنن کی گفته کرایه بالا نرفته؟

    1. نویسنده :ناشناس

      با یِک ماشین صفر کیلومتر اومدیم با یک لگن باید بریم با دست خالی اومدیم با دست خالی باید بریم بدون بیمه .بابدن سالم اومدیم با دیسک کمر. زانو درد همیشگی باید بریم. خلاصه با 20م ت ماشین اومدیم والان ماشین 300م ت یعنی چی یعنی15 برابر افزایش قیمت داشته ولی کرایه شده 1.5 برابر حالا یکی پیدا بشه واین کار ادامه بده

    1. نویسنده :ناشناس

      بخدا نمی صرفه استب یاتپسی باید ۷در صد کمسیون بگیرند پاداش هم ندهند بنزین هم ندهند برای راننده کاری بکنند ولاه ظلم به داد ملت برسید

      1. نویسنده :ناشناس

        عزیزی که نوشته است اسنپ ۷ درصد می گیرد و کاری نمی کند اشتباه نکنید اسنپ ۲۰ درصد و تپسی ۱۵% آدرس غلط ندهید لطفاً

      1. نویسنده :ناشناس

        عزیزم بیست درصد و پانزده درصد

    1. نویسنده :ناشناس

      واقعآمسخره ست کرایه مفت رفتارنامناسب مسافر وخیلی چیزایه دیگه

      1. نویسنده :ناشناس

        مقصر راننده هست که با مفت کار میکنم .

      1. نویسنده :ناشناس

        خب اگه راننده اسنپ بودن کار بدیه بکشید کنار کار نکنید مگه مجبوری تمام هزینه ماشین شماها رو مسافر باید بده و شماها بارفتارای عقده ای بازم طلبکارید یعنی اگه تو خیابون دور بیخودی بزنید یا کارای دیگه با ماشین کنید ماشین سالم میمونه قطعات مصرفی میدونی یعنی چی؟؟!!

        1. نویسنده :ناشناس

          ما اسنپ نریم که مسافرای لاکچری تو خطر میوفتن میدونی که چی میگم کنار جاده زیر بارون با فشار دونفر جلو پنج نفر عقب یه چی بگو بگنجه ما نمیگیم خرج ماشین مارو تو بده خدا روزی رسون میگیم طبق تورم تاکسیرانی که کرایه رفت بالا تاکسی اینترنتی هم بره بالا بعدم کمیسیون بیست درصدی زیاد الکی اومدی یه نظری بدی

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ حق کمیسیونش رو باتورم محاسبه میکنه ولی کرایه رونادیده میگیره یادش میره؟!!!!
      راننده خیلی مهم نیس که باسرمایه اش اومده بایدمسافرراضی باشه.بخاطرهمینه خیلی راننده هاشون دست کشیدن.

    1. نویسنده :ناشناس

      کرایه کمترشده بیشترنشده،خیلی راننده هادست کشیدند،ومیدونند
      این خبرم شایعه هست همه چی بالارفته حتی کرایه اتوبوس ها…
      اسنپ شده خط واحدنیمه رایگان

    1. نویسنده :ناشناس

      یه دو هفته برا لاستیک
      یه هفته برا پمپ بنزین
      یه هفته برا جلوبندی
      دو هفته برا بیمه
      یه هفته برا روغن
      یه هفته برا دیسک و صفحه
      اگه خدایی نکرده تصادف کردی و مقصر بودی ۳ ماه
      اگه یتغان زد ۱ ماه
      این خرج هایی هستن که باید بابت کار با ماشین بدی
      التماس تفکر
      به راننده و مخارجش فکر کنید🙏🙏🙏🙏

      1. نویسنده :ناشناس

        با دوهفته کار به شرطی که چیزی نخوری همه رو پس انداز کنی

      1. نویسنده :ناشناس

        افرین. واقعا درسته

      1. نویسنده :ناشناس

        حق

      1. نویسنده :ناشناس

        به خونه چیزی نمیرسه کرایه خونه و اینا پیش کش

    1. نویسنده :ناشناس

      به خدا ملشین سه تا چرخش برای خودش میچرخه یه چرخش برای راننده اونم اگر وضع مناسب باشه تصادف نکنی به خدا مفت مفت بنزین نمی دن بیمه وجود نداره و……

    1. نویسنده :ناشناس

      بخدا قسم همش خرج ماشین میشه اسنب هیچی نمیده ب ما کرایها را اظافه کنید

    1. نویسنده :ناشناس

      نمیدونم والا موقعه آیی که من اسنپ میگیرم کرایه خیلی گرون میزنه..یه مسیر کوتاه رو زده بود 50تومان.. کرایه تاکسی های اینترنتی باید نرخ ثابتی داشته باشه که. هم برای مسافر و هم برای راننده مقرون به صرفه باشه

    1. نویسنده :ناشناس

      به تنها کسی که فکر نمی کنید ،
      راننده اسنپ است که شده مثل برده صبح تا شب کار می کنه ولی چیزی براش نمی مونه

    1. نویسنده :ناشناس

      خداییش این کرایه برای مسافرفقط خوبه راننده بدبخت هزینه ماشین وخرجش را. در نمیاره این انصاف نیست هزینه‌ای ماشین چندبرابر شده

    1. نویسنده :ناشناس

      لعنت بر شما با این مملکت داریتون ، هیچ جای دنیا جا نداریم بماند ، دیگه ایرانم جای زندگی نیست !!! خدا کنه زودتر بمیرید و تموم بشید

    1. نویسنده :ناشناس

      والا‌مجبوریم‌کار‌کنینم‌باین‌قیمتها‌
      فقط‌جیب‌شرکت‌پرشه‌راننده‌مهم‌نیس

    1. نویسنده :ناشناس

      بی خودی جوسازی نکنید لامپ پراید تویک سال از۳۵ هزارتومان شد۱۰۰ هزار تومان چه فکر می‌کنید شما

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام واقعا کرایه اسنپ خیلی پایین است کمسیون هم زیاد است با این اوضاع گرانی چطور یه راننده اسنپ خرج خانواده خود را تامین کند

    1. نویسنده :ناشناس

      باسلام واقعا چی به رییس اسنپ بگم مردیکه یاخانمه فکر میکنی توگرما سرما درست وظیفه مسافر بردن ولی از سر کوچه یا خیابان میزنه تا مقصد هم سر خیابان هرموقع زنگ میزنیم اسنپ جواب نمیده تواین چند سال هیچی از اسنپ ندیدیم واقعا پول ماخوردن نداره خدمات میدی بدرستی بده لاستیک یاهرچی لازم لوازم داشته باشیم چقدر پول میخورس نهایت صد نفر هزار نفر کلرمند داری روزی حداقل صدهزار میلیارد درروز کارمیکنی مثل کشورهای خارجی خدمات بده روی لغو و هزارتا مسافردیر میاد طلبکار هم هست وظیفه باید وایستی گندشو دراوردید

    1. نویسنده :ناشناس

      بابا راننده های اسنپ چرا عرضه ندارند اعتصاب کنند الان نزدیک دو سه سال اسنپ گرون نکرده ما راننده ها هم آدمیم جنس ۱۰۰ برابر شده

    1. نویسنده :ناشناس

      بابا عرضه داشته باشیم یه قرار بزارند راننده اسنپ ها اعتصاب کنند ۵ روز اعتصاب کنیم حرف راننده گوش میدن وگرنه تا آخر مثل یه برده با راننده تا میکنن آخه بابا کجا دیگه دربستی ده تومن ۳ نفر میان ۱۰ تومن میدن داخلی

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام ما ک تو زنجان فقط حمالی میکنیم برا مسافرا لغو هم میکنی مسدود میشی
      این سند باد بی عرضه هم نتونس بیاد ما رو از دست این استپ راحت کنه
      سند باد جان بیا

    1. نویسنده :ناشناس

      لعنتی کجاگرون شده

    1. نویسنده :ناشناس

      کاش تاکسیرانی قیمت روی سفرهای اسنپ می‌گذاشت وهر کس کارش مسافر کشی بود خدمت میکرد نه هر کس بیکار بود یا می خواست بره خانه که براش مهم نیست قیمت مسافر کشی کند به امید روزی که هر کس سر شغل خودش خدمت کند از پادشاه گرفته تا گدا

    1. نویسنده :ناشناس

      تهرانو نمیدونم تو شهرستان افتضاحه من یکی که کار نمی کنم دیگه کرایه هر مسافر قبلا اینجا 3هزار بود الان شده 5هزار بعد ما تو اسنپ و ماکسیم طرفو با 14/15/17/18 هزار و حتی کمتر جا به جا میکنیم یعنی کرایه چهار مسافرم نمیدن بهمون در حالی که دربست کار میکنیم و مسافر رو از دم در ور میداری و به مقصد میرسونی و گاها چهار نفر سوار میشن و کرایه خودشون و اگه با تاکسی خطی برن بیشتر ازینا میشه حالا کارمزد رو هم کم کنی واست 12/13هزار میمونه
      آدم خجالت میکشه اینجوری کار کنه واقعا حمالی محضه

    1. نویسنده :ناشناس

      خیلی هافکرمیکنند درآمد اسنپ بالاست ولی واقعا با این هزینه های خودرو وانتظار ات بعضی از مسافران کارکردن در اسنپ ارزش ندارد.این به گونه ای تصمیم گیری شود که همه راضی باشند

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ تاکسی به یکی از نیازهای اصلی و اجتناب ناپذیر حمل و نقل عمومی جامعه ایرانی تبدیل شده و این خدمت، مورد پسند و انتخاب عام و خاص و کم بضاعت و غنی در سفرهای درون و برون شهری و حتی جاده ای قرار گرفته است
      در رابطه با نرخ حمل و نقل و جابجایی مسافر توسط اسنپ تاکسی،صرفنظر از رضایت مسافر و نارضایتی رانندگان اسنپ تاکسی، مواردی وجود دارد که باید مورد بررسی و رسیدگی قرار داد
      استثمار راننده خودرو سواری که از سر لاعلاجی و درماندگی به این نوع فعالیت روی می آورد و چرخه اسنپ تاکسی را به حرکت در آورده و از سویی خدمت به مسافر در جابجایی با نرخ ناچیز میدهد و از سوی دیگر جیب دارنده شرکت عریض و طویل اسنپ را پر می کند نه به صلاح جامعه است و نه به صلاح مسافر متقاضی اسنپ!چرا؟ اسنپ تاکسی پدیده حمل و نقل عمومی اینترنتی، نوعی سرمایه گذاری است که قسمت اندک آن سرمایه از سوی صاحب یا صاحبان شرکت اسنپ تاکسی سرمایه گذاری گردیده است و قسمت کلان این سرمایه گذاری از جانب مالکان و مالکان خود راننده خودروهای سواری می‌باشد که قرارداد همکاری با شرکت اسنپ تاکسی می بندد و مالکان خودروهای سواری که خود راننده نیستند فقط سرمایه خود را در اختیار اسنپ تاکسی قرار می دهند و مالکان خود راننده،هم سرمایه و هم خودشان که نیروی کار تلقی میشوند در اختیار اسنپ تاکسی قرار می دهند بی آنکه توسط اسنپ تاکسی بیمه شوند و سنوات فعالیت به معنای واقعی کلمه داشته باشند! و یا تعهد یا تعهداتی در خصوص نیروی کار(راننده) و خانواده اش در ازای سابقه کار،متوجه اسنپ تاکسی بوده باشد و در واقع شرکت اسنپ تاکسی،بجز بعضی حقوق دولتی اعم از مالیات و غیره را که از محل درآمد آنچنانی خود پرداخت می کند و حقوق کارکنان اداری اسنپ تاکسی را می پردازد هیچگونه هزینه دیگری ندارد!
      بابت تامین هر حلقه لاستیک،هرلیتر سوخت، هر قطعه لوازم یدکی خودرو و …، ارزی از کشور خارج میشود و بابت آلودگی هوا ناشی از مصرف سوخت های فسیلی، هزینه های سنگینی به جامعه تحمیل میشود و در مقابل بجای توزیع عادلانه درآمد ناشی از این پدیده به طرفین سرمایه گذار،انباشت ثروت ناشی از آن برای یک یا چند نفر صاحب یا صاحبان اسنپ تاکسی(صاحب یا صاحبان امتیاز) و هزینه های مادی ناشی از این چرخه، به دارندگان خودروهای سواری و دولت تحمیل میشود!
      اولا دارندگان خودروهای سواری، بایستی درآمد و هزینه ناشی از این خدمت را کنار هم بگذارند و بفهمند که این کار اصلا اقتصادی نیست و ضرربار هم هست! و همکاری ننمایند تا موجب ایجاد چالش برای صاحب یا صاحبان امتیاز اسنپ تاکسی در جهت اصلاح کرایه حمل شود
      لازم به توضیح است که شاید بعضی ها مطرح نمایند که اسنپ تاکسی بخاطر ارزانی کرایه جابجایی مسافر، طرفدار زیادی دارد و در صورت افزایش نرخ کرایه تا رقم واقعی هزینه تمام شده بعلاوه حق نیروی انسانی و سود خالص،این میزان طرفدار یا مسافر،ریزش چشمگیری می نماید! در حالیکه این نوع دیدگاه در مورد اسنپ تاکسی نادرست است و بزرگترین خدمت اسنپ تاکسی،دستیابی اینترنت به این نوع وسیله حمل و نقل عمومی است نه میزان کرایه جابجایی آن!
      و البته که استثمار دارندگان و رانندگان خودروهای سواری فعال در اسنپ، عادلانه نیست و روشی ناصواب است که باید مورد بازنگری و بررسی و انجام تصمیم عاقلانه و منطبق بر سود دهی به دارندگان و رانندگان خودروها باشد. ارادتمندم،ادامه دارد
      و ثانیا؛
      هر کار و فعالیتی که در آن سودی نباشد مردود است و باید از خیر آن گذشت! هزینه تمام شده برای جابجایی هر مسافر از مبداء تا مقصد و انجام هر سفر به تناسب سفرهای دور و نزدیک و سود ناخالص و سود خالص

    1. نویسنده :ناشناس

      از گشنگی راننده اینترنتی ها سو استفاده دارن میکنن خدا لعنتشون کنه

    1. نویسنده :ناشناس

      کرایه اسنپ و تپسی واقعا مفته و اصلا نمیصرفه با این وضع گرونی دیگه بخوای کار کنی،،،بعضی مسافرا هم شعور در حد صفر

    1. نویسنده :ناشناس

      ۱۳۰۰۰ تومن کرایه که ۳۰۰۰ تومن کمیسیون میگیره به نفع راننده ست یا مسافره؟ الان کرایه عادی نفری ۸۰۰۰ تومنه که چهار نفر میشه ۳۲۰۰۰ نزدیکترین مسیر عادی ۳۲۰۰۰ تومنه من مترو عبدل آبادم گاهی اوقات اسنپ میزنم یعنی ۱۳۰۰۰ تومن اسنپ میزنه یه مسیر کوتاه به من راننده ۱۰ تومن میومونه به نفع راننده یا مسافر؟ الان ۱۰ تومن دربستی داریم تو این تورم وحشتناک؟ الان من عادی برم ۳۲۰۰۰ بهتره یا با ۱۰۰۰۰ تومن؟ شما بگید کدومش بهتره؟

    1. نویسنده :ناشناس

      متاسفم که همه چیز‌گران شد اما کرایه اسنپ نه

    1. نویسنده :ناشناس

      آقایون شورای شهر خداوکیلی خودتون یا اطرافیانتون حتما برای یبار هم شده تاکسی اینترنتی گرفتین و سوار شدین جون عزیزتون از نرخ پایین کرایه به وجد نیامدین واقعا نرخ ترسی و اسنپ خیلی خیلی پایین هست با تورم همخوانی ندارد

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده عزیز به خودت احترام بزار و مفت نرو

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده های گرامی اگه همه لطف کنند و یک هفته با هم و با هماهنگی یک هفته بدلیل نارضایتی از کم بودن کرایه نرم افزار اسنپ و تپسی را روشن نکنند همه چی درست میشود . زمانی که درخواست ماشین زیاد میشود کرایه هاهم افزایش پیدا میکند.مقصر خود راننده هم هست که برای بیست وپنج تومان کرایه یک مسیر سی هزار تومانی را طی میکند تا به مسافر برسد چه توقعی از دیگران هست

    1. نویسنده :ناشناس

      لعنت به بانی و موسس اسنپ دزدی تو روز روشن همش بضرر رانندس

    1. نویسنده :ناشناس

      تو ایران فقط کرایه تاکسی اینترنتی ارزون همه چی طبق تورم بالا میره و گران میشود دوتا لامپ معمولی چراغ جلو دویست هزار تومان جزئی ترین خرج یک خودرو کرایه های تاکسی به خرج خود ماشین نمیرسه چه برسه به منزل خدا نکنه هیچ راننده ایی و خوانوادش گرفتار بیمارستان بشه من شغل ثابتم اسنپ ما توقع بی مورد نداریم اسنپ انقدر ارزون که طرف نمیصرفه پانصدمتر پیاده روی کنه اسنپ میگیره