جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-14
کد خبر: 118773 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ |
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت بازار ارز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳/ دلار رشد کرد

قیمت دلار در هفته اخیر به طور پیوسته نوسانات رفت و برگشتی داشت و در دو کانال هشت و ۹ کریدور پنجم نوسان داشت. امروز اسکناس دلار با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال پایانی کریدور پنجم صعود کرد و با قیمت تتر در یک سطح ایستاد.

اقتصادسنج| قیمت دلار در هفته اخیر به طور پیوسته نوسانات رفت و برگشتی داشت و در دو کانال هشت و ۹ کریدور پنجم نوسان داشت. امروز اسکناس دلار با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال پایانی کریدور پنجم صعود کرد و با قیمت تتر در یک سطح ایستاد.

قیمت دلار امروز با تحرکات افزایشی بازگشایی شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵۰۰ تومانی رشد دارد. دیروز این اسکناس با افت ۵۰۰ تومانی به نیمه ابتدایی کانال هشتم برگشت و در لحظه نگارش این گزارش در پله‌های نخست کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

گفتنی فعلا سیگنالی مورد توجه معامله‌گران قرار نگرفته و فعالان این بازار در انتظار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند سیاست‌گذار با تمام توان نسبت به افزایش قیمت دلار مقابله می‌کند.

تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را در کوتاه‌مدت نیمه کریدور ششم می‌دانند. به اعتقاد برخی از بازیگران بازار ارز حرکت رنج اسکناس آمریکایی استراحت در مسیر صعودی است و قیمت در کف حمایت در نوسان است.

درهم از افزایش دلار حمایت نکرد!

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۳۰  تومانی ایستاده است و نسبت به روز گذشته کاهش محدود ۱۰ تومانی دارد. قیمت تتر با رشد قیمت دلار همراه شد و امروز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۲۰۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۶۲۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۳۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۹۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است قیمت اسکناس و حواله دلار روز چهارشنبه افزایشی شد. قیمت اسکناس دلار امروز با رقم ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومانی عرضه شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومانی عرضه شد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید