پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-27
کد خبر: 119045 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ |
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت بازار ارز ۳۰ خرداد ۱۴۰۳/ بازار ارز کم رمق شد

قیمت دلار در شروع معاملات امروز در روند رنج بازگشایی شد و کاهش مختصر ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد. معامله‌گران معتقدند اوضاع آرام سیاسی و تلاش بازارساز مانع رشد بیشتر قیمت اسکناس دلار شده است.

اقتصادسنج| قیمت دلار در شروع معاملات امروز در روند رنج بازگشایی شد و کاهش مختصر ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد. معامله‌گران معتقدند اوضاع آرام سیاسی و تلاش بازارساز مانع رشد بیشتر قیمت اسکناس دلار شده است.

قیمت دلار امروز با کاهش محدودی بازگشایی شد و نیمه کانال ۹ کریدور پنجم را از دست داد.

بازار ارز کم رمق شد

معامله‌گران همچنان به اخبار سیاسی توجه ویژه‌ای دارند و معتقدند تلاش بازارساز برای ثبات قیمت دلار این اسکناس را در روند رنج قرار داده است. کاهشی‌های بازار نیز امید دارند روند نزولی بازار ارز با تزریق اخبار مساعد سیاسی سرعت بگیرد.

فعالان بازار ارز امید دارند موضوعات مربوط به برجام و روابط مساعد با سایر کشورها از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری به قوت مطرح شود تا بازار ارز در کریدور پنجم عقب‌نشینی کند.

گفتنی است بازار ارز امروز و دیروز عمق چندانی نداشت و روند معاملات چندان سرعت ندارد. فعالان این بازار تعطیلی روز دوشنبه و انتظار معامله‌گران برای انتخابات و روزهای پایانی ماه را دلیل کم‌رمقی بازار ارز می‌دانند.

درهم فریز شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۸۰  تومانی ایستاده است و نسبت به روز سه‌شنبه تغییر قیمت ندارد. قیمت تتر با کاهش ۵۰ تومانی با  قیمت دلار همراه شد و روی رقم ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۷۸۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۵ هزار و ۸۴۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۸۰۹ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید