جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 122364 |
تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2024 - 15:15 |
ارسال به دوستان
پ

قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. رفت و برگشت قیمت این اسکناس در محدوده‌ای مشخص طی هفته‌های اخیر پابرجاست و سیاست‌‌گذار با ارزپاشی مانع صعود ارزش این اسکناس به کریدور بالاتر شده است. معامله‌گران سیگنال کاهش نرخ بهره آمریکا را در شکل‌گیری روند نزولی بازار ارز موثر می‌دانند.

اقتصادسنج| قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. رفت و برگشت قیمت این اسکناس در محدوده‌ای مشخص طی هفته‌های اخیر پابرجاست و سیاست‌‌گذار با ارزپاشی مانع صعود ارزش این اسکناس به کریدور بالاتر شده است. معامله‌گران سیگنال کاهش نرخ بهره آمریکا را در شکل‌گیری روند نزولی بازار ارز موثر می‌دانند.

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومانی در منطقه معاملاتی هفته‌های گذشته در نوسان است. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه پایینی کانال پایانی کریدور پنجم در حال معامله است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی کاهش نرخ بهره آمریکا، افت قیمت تتر و دلار و سایر ارزهای مهم بازار را رقم زده است.

معامله‌گران بازار ارز معتقدند تا برگزاری انتخابات آمریکا دلار در منطقه معاملاتی فعلی نوسان خواهد داشت؛ اما اگر سیگنال‌های مساعدی در خصوص پیشبرد مذاکرت برجام مخابره شود و یا ایران با سایر کشورها روابط مساعد‌تری داشته باشد می‌توان به عنوان اهرم افت نرخ دلار از آن یاد کرد.

قیمت تتر با دلار در یک خط معامله شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۳۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۲۶۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز پنجشنبه با قیمت دلار در یک خط ایستاد و در سطح ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۲۳۰ تومانی معامله شد و افت ۹۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۸۸۰ تومانی ایستاد و کاهش ۳۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۴۷۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۱۵۲ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید