یکشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-24
کد خبر: 105358 |
تاریخ انتشار : 18 فوریه 2024 - 14:02 |
ارسال به دوستان
پ

نیسان، جوک را برای سال ۲۰۲۴ به روز کرد تا درخشش خود را در بخش شلوغ شاسی بلندهای کوچک به دست آورد. در حالی که نمای بیرونی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده، فضای داخلی با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر، در کنار روکش بهبود یافته بازنگری شده است. 

اقتصادسنج| نیسان، جوک را برای سال ۲۰۲۴ به روز کرد تا درخشش خود را در بخش شلوغ شاسی بلندهای کوچک به دست آورد. در حالی که نمای بیرونی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده، فضای داخلی با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر، در کنار روکش بهبود یافته بازنگری شده است. از دیگر نکات برجسته می‌توان به تریم پرچمدار جدید N-Sport و معرفی مجدد گزینه رنگ زرد اشاره کرد. نیسان جوک در بازار ایران توانست جایگاه نسبتا خوبی را بدست آورد و اگر نسل جدیدش وارد کشور می‌شد، با توجه به طراحی و امکانات جذابش، از محبوبیت بیشتری بهره می‌برد.

بزرگترین تغییر، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی است که در بالای داشبورد و متمایل به سمت راننده قرار گرفته است. صفحه نمایش بسیار بزرگتر به صورت استاندارد گنجانده شده و می‌تواند با نمایشگر کیلومترشمار جدید ۱۲.۳ اینچی ترکیب شود. سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با سیستم تشخیص صدا بهبودیافته همراه است.


به گفته نیسان، مواد چرمی که به دور فرمان پیچیده‌اند در لمس نرم‌تر هستند. ترمز دستی برقی، پد شارژ بی‌سیم و خروجی‌های USB-A/USB-C برای همه سرنشینان، جوک را با استانداردهای ۲۰۲۴ برابر می‌کند.

به روزرسانی‌های بیرونی محدود به رنگ‌های اصلاح شده و رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی است. نکته برجسته، معرفی مجدد گزینه رنگ زرد است که از نسل اول جوک در دسترس نبوده است. تریم جوک N-Sport مدل جدیدی است که به سقف، ستون‌ها، چرخ‌ها، قوس چرخ‌ها، آینه‌ها و جلوپنجره رنگ مشکی را اضافه می‌کند و با رنگ زرد جدید، تضاد جذابی را ایجاد می‌کند.

نسل دوم این کراس اوور کوچک ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و سپس نسخه هیبریدی آن در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. فیس لیفت ۲۰۲۴ هیچ تغییری در گزینه‌های پیشرانه که شامل دو گزینه است، ایجاد نمی‌کند. موتور ۱.۰ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژر، ۱۱۵ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت را از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک (DCT) به محور جلو می‌فرستد.

قوای محرکه جوک هیبریدی، ترکیبی از یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۹۳ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت ۴۸ اسب بخار است.

تولید نیسان جوک ۲۰۲۴ هم اکنون در کارخانه ساندرلند در بریتانیا در حال انجام است و انتظار می‌رود که تحویل آن در ماه‌های آینده آغاز شود. قیمت گذاری آن در نزدیکی زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد. از رقبای نیسان جوک در اروپا می‌توان به فورد پوما، پژو ۲۰۰۸، اوپل موکا، اشکودا کامیک، رنو کپچر و غیره اشاره کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید