جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-22
کد خبر: 101630 |
تاریخ انتشار : 28 ژانویه 2024 - 1:51 |
ارسال به دوستان
پ

اگر کاربری شاهد تخلف اپراتورها درخصوص افزایش تعرفه اینترنت یا حذف بسته‌ اینترنتی بود می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

اقتصادسنج| اگر کاربری شاهد تخلف اپراتورها درخصوص افزایش تعرفه اینترنت یا حذف بسته‌ اینترنتی بود می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

محمداحسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در ویراستی خود با انتشار فیلمی نوشته است:«زمانی‌که در نشست خبری لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران اپراتورها با محوریت «انجام تعهدات اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت»، خطاب به خبرنگاران محترم گفتم بسته یا بسته‌های حذف شده توسط اپراتورها رو مقابل دوربین‌ها و در پخش زنده بیان کنند تا در جلسه رسیدگی شود نتیجه رو در این ویدئو ببینید».

گفتنی است، در همین نشست امیر لاجوردی تاکید کرد که عملکرد اپراتورها مرتب رصد می‌شود و در صورت تخلف با آنهابرخورد خواهد شد اما اگر کاربران متوجه حذف بسته‌ای شدند یا تخلف در افزایش تعرفه‌ها را مشاهده کردند، می‌توانند شکایت خود را در ۱۹۵ ثبت کنند.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید