جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-28
کد خبر: 119182 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ |
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت بازار ارز ۳ تیر ۱۴۰۳/ دلار رشد کرد

قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. رفت و برگشت این اسکناس در محدوده‌ای مشخص طی هفته‌های اخیر ادامه دارد و سیاست‌‌گذار با ارزپاشی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مانع صعود ارزش این اسکناس به کریدور بالاتر شده است.

اقتصادسنج| قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. رفت و برگشت این اسکناس در محدوده‌ای مشخص طی هفته‌های اخیر ادامه دارد و سیاست‌‌گذار با ارزپاشی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مانع صعود ارزش این اسکناس به کریدور بالاتر شده است.

 قیمت دلار در دومین روز معاملاتی هفته با رشد ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومانی در منطقه معاملاتی هفته‌های گذشته در نوسان است. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم درحال معامله است.

Screenshot 2024-06-23 at 12.27.18 PM

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، افزایش قیمت دلار محدود و عادی است و باید مانند یک نوسان به آن نگاه کرد. آنها معتقدند  با توجه به نزدیکی انتخابات، اگر بازار احساس کند که انتخاب کاندیدای موافق برجام و افزایش روابط ایران با سایر کشورها جدی است، این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت دلار کمک کند.

قیمت تتر در افزایش دلار کاهشی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۲۴۰ تومانی ایستاده است و نسبت به روز شنبه ۱۰۰ تومان رشد کرد. قیمت تتر با کاهش ۱۵۰ تومانی از قیمت دلار عقب افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۲۵۰ تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس با رشد ۴۰۰ تومانی روی قیمت ۷۵ هزار و ۵۴۰ تومانی است و یورو نیز با رشد ۴۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۹۰۰ تومانی ایستاده است. گفتنی است اسکناس دلار روز شنبه با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

 

تجارت نیوز/
    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید