یکشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-27
کد خبر: 123565 |
تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2024 - 22:01 |
ارسال به دوستان
پ

متقاضیان وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید سپرده افتتاح کنند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه داشته باشند.

اقتصادسنج| متقاضیان وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید سپرده افتتاح کنند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه داشته باشند.

بانک کشاورزی از بانک‌های دولتی کشور است که در جهت متنوع کردن سبد محصولات و کمک به مشتریان خود، اعم از حقیقی و حقوقی، طرح تسهیلاتی به نام «احسان» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد. افتتاح سپرده و ایجاد میانگین حساب یک تا 12 ماهه برای دریافت این وام ضروری به نظر می‌رسد.

متقاضیان وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید سپرده افتتاح کنند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه داشته باشند. داشتن ضامن رسمی از ضمانت‌های دریافت این وام است. این وام با کارمزد و بدون کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات، تا 36 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. لازم به ذکر است که مشتریان در صورت عدم تمایل به دریافت این وام و انصراف، می‌توانند امتیاز آن را به اشخاص حقیقی درجه یک و دیگر افراد انتقال بدهند.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، حداکثر نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط به 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 324 میلیون تومان اعلام شده است.

مختصری درباره بانک کشاورزی و شعبات آن بدانید

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی و دامداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط با این بخش‌ها ایجاد شده است. در حال حاضر این بانک باقدمت بالغ بر هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارزی و بین المللی دارد و به این طریق خدمت رسانی می‌کند. خدمات عمومی، سامانه‌ها، خدمات اختصاصی، طرح‌های ویژه و …. از خدمات این بانک هستند.

 

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید