معاون کیفیت ایران خودرو گفت: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول 3 سال گارانتی است، با بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتری از طریق مراجعه به کانالهای ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو (٠٩٦٤٤٠) قابل بررسی و رسیدگی است.
اقتصادسنج؛ معاون کیفیت ایران خودرو گفت: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول 3 سال گارانتی است، با بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتری از طریق مراجعه به کانالهای ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو (٠٩٦٤٤٠) قابل بررسی و رسیدگی است.
سهراب برفروشان، معاون کیفیت ایران خودرو، با اشاره به انتشار برخی ویدئوهای غیرکارشناسی که با هدف تخریب وجهه محصولات ایرانخودرو در شبکههای اجتماعی منتشر میشود، تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی مدرن و بهروز سالنهای رنگ ایرانخودرو، احتمال بروز ایرادات ظاهری و دوام در رنگ بدنه به حداقل رسیده، اما در صورت وجود ایراد نیز با توجه به گارانتی 3 ساله، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت، نسبت به رسیدگی و رفع ایرادات احتمالی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در همه خودروسازهای جهان، به منظور جلوگیری از زنگ زدگی، سطح ورق خودرو با پوشش های مخصوص رنگ PT و ED (Pre-Treatment و Electro Deposition) آغشته و رنگ آمیزی می شود و این فرآیند کاملا مکانیزه است که سالنهای رنگ ایرانخودرو نیز از مجهزترین سالنهای رنگ بوده و همین فرآیند را طی میکند.
به گفته وی، روش آماده سازی و رنگ آمیزی خودرو در همه خودروسازان بهصورت غوطهوری و شناور شدن در مواد است تا تمامی بخشهای بدنه به رنگ آغشته شود تا از زنگ زدگی جلوگیری بهعمل آید.
برفروشان با بیان اینکه با ورود آسیب به لایه های رنگ و از بین رفتن سطوح پوششی رنگ و ED، فرآیند اکسیداسیون آن آغاز میشود، تاکید کرد: این آسیب میتواند در اثر تصادف، وارد شدن ضربه، ایجاد سوراخ و حفره برروی بدنه و غیره بر روی بدنه خودرو وارد شود و به منظور جلوگیری از زنگزدگی و گستردگی زنگ زدگی باید در کوتاه ترین زمان ناحیه آسیب دیده با مواد استاندارد و توسط افراد ماهر اصلاح شود.
وی درخصوص خودروی به نمایش گذاشته شده در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: خودرو دچار تصادف شده و مشخص نیست چه مدت زمانی خودرو در این وضعیت نگه داری شده است و در لبه های داخلی گلگیر برای نصب تجهیزات اضافی سوراخ کاری انجام شده که لایه های رنگ و نواحی گلگیر را از حالت استاندارد رنگی خارج کرده و آنالیز دقیق تر مشکل نیازمند بازدید فنی خودرو است.
برفروشان گفت: شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو درگاه اصلی رسیدگی به مشکلات محصولات این گروه صنعتی است که در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع ایراد و جلب رضایت مشتریان اقدام میکند.
خاک بر سرم بازم گول خوردم.با هر بدبختی 100تومن جور کن.هر 5الویت عدم تخصیص.