بار ديگر رتبه خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو توسط ISQI انجام شد، نكته قابل توجه رشد سه پله ای شركت بهمن موتور و سقوط يك پله اي كرمان موتور بود.
اقتصادسنج | بار ديگر رتبه خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو توسط ISQI انجام شد، نكته قابل توجه رشد سه پله ای شركت بهمن موتور و سقوط يك پله اي كرمان موتور بود . همچنین ايران خودروهايی مطابق 14 سال گذشته موفق به حفظ جایگاه نخست جدول فوق شدند.
در فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، شاخصهای مختلفی از جمله وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگیهای مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگیها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگیهای مجاز از شرکت عرضه خودرو بررسی میگردد.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://eghtesadsanj.ir/?p=68643
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.