سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-07-08
کد خبر: 68643 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

بار دیگر رتبه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو توسط ISQI انجام شد، نکته قابل توجه رشد سه پله ای شرکت بهمن موتور و سقوط یک پله ای کرمان موتور بود.

اقتصادسنج | بار دیگر رتبه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو توسط ISQI انجام شد، نکته قابل توجه رشد سه پله ای شرکت بهمن موتور و سقوط یک پله ای کرمان موتور بود . همچنین ایران خودروهایی مطابق ۱۴ سال گذشته موفق به حفظ جایگاه نخست جدول فوق شدند.

در فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، شاخص‌های مختلفی از جمله وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگی‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه خودرو بررسی می‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید