یکی از شاخصهای مهم که میتواند تا حدود زیادی کیفیت محصول را از منظر مشتریان تعیین کند، شاخص «میزان رضایت از کیفیت اولیه محصول» است.
اقتصادسنج| یکی از شاخصهای مهم که میتواند تا حدود زیادی کیفیت محصول را از منظر مشتریان تعیین کند، شاخص «میزان رضایت از کیفیت اولیه محصول» (تعداد ایرادها در سه ماه اول پس از تحویل خودرو) است.
براساس گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در سال ۱۳۹۶ این شاخص ۳٫۷ بوده که در سال ۹۹ به ۳٫۱۲ و در پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ به ۲٫۷۹ رسیده است.
این در حالی است که متوسط بینالمللی آن ۰٫۹ برآورد میشود. به عبارتی مصرف کننده ایرانی در دوره سه ماهه اول استفاده، بیش از سه برابر متوسط جهانی برای رفع ایرادهای خودرو به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کرده است.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://eghtesadsanj.ir/?p=64075
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.