شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-28
کد خبر: 119034 |
تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2024 - 9:48 |
ارسال به دوستان
پ

اخبار کلیدی بازار‌ها می‌تواند به سرمایه گذاران در انتخاب دارایی‌های سودآور (طلا، سکه، ارز‌های دیجیتال و نفت) کمک کند. 

اقتصادسنج| اخبار کلیدی بازار‌ها می‌تواند به سرمایه گذاران در انتخاب دارایی‌های سودآور (طلا، سکه، ارز‌های دیجیتال و نفت) کمک کند.

۱. امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳، قیمت انس جهانی با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۶ دلار و قیمت طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱.۰۵ درصد به قیمت ۳ میلیون ۳۳۰ هزار تومان و قیمت سکه امامی با کاهش ۰.۳۹ درصد به قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

۲. قیمت سکه امامی امروز وارد کانال ۳۹ میلیون تومان شد قیمتی که در سال ۱۴۰۳ تنها یک بار شاهد آن بوده ایم و مرز حمایتی مهمی برای سکه می‌باشد.

۳. امروز از مجموع  ۲۹۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۴۴ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

۴. ارزش حواله دلار در طی دو هفته اخیر مسیر صعودی را به شکل مستمر طی کرده است و امروز در آستانه ورود به کانال ۴۳ هزار تومان قرار گرفت و ۴۲ هزار و ۸۰۹ تومان قیمت گذاری شد.

۵. فعالان بازار سکه معتقدند که در صورتی که روند نزولی امروز را تداوم داشته و به مرز ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برسد، می‌تواند کاهش قیمت بیشتری را تجربه کرده و به کف حمایتی جدید ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز برسد.

۶. آژانس بین‌المللی انرژی تقاضای جهانی نفت را پیش‌بینی می‌کند که تقاضای جهانی نفت در سال ۲۰۲۹ به اوج خود خواهد رسید و رشد سالانه از سال ۲۰۲۶ کاهش خواهد یافت.

۷. میزان مصرف سوخت در عربستان سعودی ۵۳ هزار بشکه در روز کاهش یافت و نزدیک به میانگین ۵ ساله رسید. /نفت، گاز و پتروشیمی

۸. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) به میزان ۱۰.۵۱ درصد کاهش داشته و به ۰.۱۲ دلار رسیده است. این روند نزولی در یک هفته گذشته نیز ادامه داشته و دوج کوین ۱۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

۹. با پیش بینی جدید تحلیلگران آلیانس برنشتاین؛ قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰۰۰۰ دلار و تا ۲۰۲۹ به ۵۰۰۰۰۰ دلار و تا ۲۰۳۳ به یک میلیون دلار برسد.

۱۰. ریال دیجیتال عملیاتی شد: مشتریان شبکه بانکی از تیرماه ۱۴۰۳ می‌توانند بدون استفاده از پول‌های کاغذی یا کارت‎های بانکی به سادگی از طریق کیف پول ریال دیجیتال و تنها با اسکن بارکد تولید شده توسط نرم افزار‌های ارائه شده، با شیوه‌های نوین خرید‌های خود را انجام دهند. /تسنیم

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید