پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 54030 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ |
ارسال به دوستان
پ

مسافر شاکی، راننده ناراضی؛ اسنپ و تپسی راضی!/ چه کسی مقصر است؟

نارضایتی از اسنپ و تپسی به عنوان دو شرکت ارائه دهنده تاکسی های اینترنتی در کشور به اوج خود رسیده است. نارضایتی هم فقط مربوط با راننده یا مسافر نیست؛ هم راننده، هم مسافر از این دو شرکت ابراز نارضایتی می کنند. حتی این دو شرکت هم علی رغم اینکه در یک بازار انحصاری در حال فعالیت هستند، علیه یکدیگر دست به شکایت زده و هر کدام دنبال این است که قاپ راننده و مسافر آن یکی را بزند!

 

اقتصادسنج؛ نارضایتی از اسنپ و تپسی به عنوان دو شرکت ارائه دهنده تاکسی های اینترنتی در کشور به اوج خود رسیده است. نارضایتی هم فقط مربوط با راننده یا مسافر نیست؛ هم راننده، هم مسافر از این دو شرکت ابراز نارضایتی می کنند. حتی این دو شرکت هم علی رغم اینکه در یک بازار انحصاری در حال فعالیت هستند، علیه یکدیگر دست به شکایت زده و هر کدام دنبال این است که قاپ راننده و مسافر آن یکی را بزند!

چرا راننده ها ناراضی هستند!

تعرفه ها و همچنین نرخ کمیسیون مهم ترین عوامل نارضایتی رانندگان اسنپ و تپسی از این دو شرکت هستند.

بیشتر بخوانید

دستمزد سرویس و تعمیر کولر آبی چقدر است؟+ جدول قیمت ها

مردم کدام کشورها ضریب هوشی بالاتری دارند؟/ میانگین ضریب هوشی ایرانی ها چند است؟+ جدول رتبه ها 

به طور طبیعی بیشترین اعتراض رانندگان به قیمت‌ کرایه‌ها در تاکسی‌های اینترنتی است، این موضوع به طور مستقیم با اوضاع اقتصادی در کشور ارتباط دارد زیرا نسبت درآمد با خرج همخوانی ندارد، البته این مشکلی است که همه به آن دچار هستند و همه نسبت به درآمد خود و هزینه‌های موجود اعتراض دارند.

اما در خصوص کار تاکسی‌های اینترنتی باید به این نکته توجه داشت که با افزایش کرایه‌ها طبیعتا مسافرین کاهش پیدا می‌کنند، زیرا تورم همانطور که زندگی راننده را تحت تاثیر گذاشته، زندگی مسافران را نیز تحت تاثیر قرار داده است. از طرفی شرکت‌های تاکسی اینترنتی مشکل خاصی با افزایش کرایه‌ها ندارند، زیرا با افزایش کرایه، درصد پورسانت‌ آن‌ها نیز بیشتر می‌شود و درآمد این شرکت‌ها نیز در مجموع افزایش پیدا می‌کند، اما موضوع به همین سادگی نیست.

افزایش کرایه‌ها به معنای کاهش استقبال مسافرین است. شرکت‌های تاکسی اینترنتی نمی‌خواهند مسافرین را از دست بدهند زیرا عدم استقبال مسافرین به معنای کاهش درآمد راننده، شرکت و شکست خوردن این کسب‌و‌کار است.

با این وجود رانندگان تاکسی اینترنت اعتقاد دارند که کرایه‌ها پایین است. اکثر آن‌ها می‌گویند با توجه به خرج خودرو و افزایش قیمت قطعات و… کرایه‌‌ها با درآمد آن‌ها همخوانی ندارد. اصطلاحا این کار به صرفه نیست و به دلیل اجبار و نبود کار دیگر به این شغل روی آورده‌اند.

یکی از مخاطبان اقتصادسنج در این باره گفت: «انصاف نیست که بااین تورم کرایه ها خیلی پایین هستش یک ساعت تو ترافیک میمونی بخاطر ۶۰هزار تومان امیدوارم یکم به فکر راننده بدبخت هم باشن خانواده دارن».

مخاطب دیگری گفت: «آخر انصاف هم خوبه یک تاکسی اینترنتی متل اسنپ دریک شهر پر ترافیک مثل شیراز کل سرمایه اش که یک خودرو هست با خودش با هزارخطر وریسک با این کرایه ها عقل سالم اگه باشه به خدا نمی گذاره حتی استارت بزنه واقعا چه فکری می کنند در مورد این قشر آبرومند زیر پوست شهر که به اجبار هر از گاهی چند سرویس میروند مثل خودم واقعا خدا را خوش نمیاد رحم کنید».

راننده دیگری گفت: «به خدا با این هزینه های ماشین کرایه کم اصلا نمی صرفه خودشون زیر سایه خنک نشستن نمی دونند راننده چی کار می کنه».

مسئله قیمت گذاری

قیمت گذاری پلتفرمهای تپسی و اسنپ بر اساس عرضه و تقاضاست؛ در این رابطه رانندگان با راه اندازی کمپینی می گویند: مگر گوجه فرنگی می‌فروشید که اگر مشتری نداشت قیمت را پایین بیاورید و فروش را بالا ببرید؟ اگر یک مسیر یا منطقه‌ای تقاضا پایین بود آیا مسیر کوتاه می‌شود؟ آیا استهلاک پایین می‌آید که قیمت پایین می‌آید؟ اصلا این سیاست شما آنقدر خام و نابخردانه است که درک نکرده‌اید با پایین آمدن قیمت بر اساس کمبود تقاضا، افزایش تقاضا نخواهید داشت چون مسافر احتمالی اصلا اطلاعی ندارد که در فلان ساعت فلان منطقه افت قیمت داشته پس از اسنپ استفاده کند. قیمت‌گذاری باید بر اساس مسافت، زمان و همچنین ساعات ترافیک در نظر گرفته شود.

همیشه حق با مسافر است!

یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات مهم رانندگان شرکت‌های تاکسی اینترنتی آن است که این شرکت‌ها هیچ حمایتی از رانندگان خود انجام نمی‌دهند. در واقع شرکت‌هایی مانند اسنپ و تپسی همواره حق را به مسافر می‌دهند و حمایت مناسبی از رانندگان خود ندارند. رانندگان موارد بسیاری را بازگو کردند که در آن‌ها همیشه حق با مسافر است. اعتراض راننده تنها باعث می‌شود مسافر امتیاز پایینی به راننده دهد که به ضرر او خواهد بود. برخی از این اعتراضات را در تصاویر پایین می‌بینید.

استخدام و بیمه

شاید انتظار استخدام در یک شرکت تاکسی اینترنتی و دریافت حقوق مزایا انتظار نابه‌جایی باشد. با این حال حداقل شرکت‌های تاکسی اینترنتی می‌توانند شرایط خاصی برای افرادی که چندین سال است در این پلتفرم‌ها کار می‌کند، در نظر بگیرند. در حال حاضر افرادی هستند که بیش از ۵ سال است به طور ثابت در اسنپ و تپسی کار می‌کنند.

اسنپ و تپسی می‌توانند شرایطی را فراهم کنند تا این افراد در صورت پذیرفتن شرایط و رسیدن به موارد قابل انتظار از طرف شرکت، بیمه شوند. یا حداقل از مزایای دیگری مانند تخفیف تعمیر خودرو، سهمیه بنزین بیشتر یا کمیسیون کمتر بهره‌مند شوند. رانندگان اعتقاد دارند که روزها و سال‌های عمر خود را در این پلتفرم‌ها گذاشته‌اند و هر روز مسافرین را به مقصد می‌رسانند. اما انجام این کار در طولانی مدت هیچ نفعی برای آن‌ها ندارد یعنی هیچ پیشرفتی در این کار حاصل نمی‌شود و شما از روز اول تا روز آخر با یک سری شرایط مشغول کار خواهید بود.

کمیسیون ها

در حالی که اسنپ و تپسی حق کمیسیون‌ خود را از کرایه در برخی شهرهای بزرگ ۱۵ و در برخی دیگر ۲۰ درصد اعلام کرده‌اند، رانندگان این شرکت معتقدند رقم کمیسیون‌ها از این ارقام بالاتر است و علاوه بر هزینه‌های استهلاک خودرو، عوارض شهرداری نیز از آن‌ها گرفته می‌شود.

رانندگان اعتقاد دارند پورسانت شرکت‌ها برای هر سفر بالاست و باید کاهش پیدا کند. در حال حاضر به طور حدودی اسنپ و تپسی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کنند. البته رانندگان اعتقاد دارند این رقم به طور مشخص بیست درصد است و در هر سفر یک پنجم هزینه کرایه به جیب این شرکت‌ها می‌رود.

در این مورد نیز نباید اوضاع اقتصادی را فراموش کرد. کمیسیون ۲۰ درصد شاید در مقیاس جهان متعارف باشد اما از آنجایی که اقتصاد ایران با اقتصاد دیگر کشورهای جهان قابل مقایسه نیست، این میزان از نظر رانندگان بیش از حد است.

یکی از رانندگان اسنپ به اقتصادسنج گفت: علاوه بر کرایه ها که خیلی پایین است، اسنپ کمیسیون زیادی از راننده های می گیرد که اصلا منصفانه نیست. حداقل اگر کرایه ها را بالا نمی برند، نرخ کمیسیون را کمتر کنند. اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند خیلی از راننده های حاضر به کار در اسنپ بیا تپسی نیستند».

راننده دیگری گفت: «از بیکاری، این جونای بی آینده مجبورن یجورای کار کنن ولی متاسفانه گرفتار این دو شرکت شدن و مورد استثمار قرار میگیرن؛ از همه مسخره تر کمسیونشونه».

نکته دیگر آن است که در کسب‌و‌کار اینترنتی، این راننده است که خودرو را تهیه می‌کند. به همین دلیل کیفیت پایین خودروهای ایرانی و استهلاک خودرو در کوتاه مدت باعث افت چشمگیر کیفیت و قیمت خودرو می‌شود. البته تاکسی اینترنتی در این زمینه مقصر نیست اما می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که هزینه نگه‌داری و تعمیر خودرو برای رانندگان کاهش پیدا کند. به نظر می‌رسد خدمات فعلی باشگاه مشتریان کافی نیست و شرکت‌های تاکسی اینترنتی باید بیشتر به فکر خرج‌ها و هزینه‌های رانندگان خود باشند.

مسافران از چه گلایه دارند؟

به جای استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند. شرایط اقتصادی و حقوق دریافتی مردم، موجب شده که هم راننده و هم مسافر از نرخ‌ کرایه‌ها و کمیسیون‌ ناراضی باشند چرا که برای هر دو طرف به صرفه نیست.

یکی از مخاطبان اقتصادسنج در این رابطه گفت: نرخ کرایه های اسنپ افزایش زیادی پیدا کرده و برای مسیرهای کوتاه تا طولانی کرایه ها هنگفت شده است. تعداد سفرهای من با اسنپ و تپسی کم شده و احتمالا به زودی این دو اپلیکیشن را از گوشی حذف می کنم!».

مخاطب دیگری عنوان کرد: راننده ها حق دارند از کم بودن کرایه ها ناراضی باشند اما ما هم به عنوان مسافر حق داریم ناراضی باشیم! ویژگی یک اقتصاد تورمی نارضایتی همه اقشار جامعه است».

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 258
    1. نویسنده :ناشناس

      حداکثر حق کمیسیون باید۱۰درصد از رانندگان اخذ شود

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام. اقا اصلا پولش خیرو برکت نداره من که انصراف میدم

        1. نویسنده :ناشناس

          سلام ،واقعا اگر اسنپ وتپسی نبود باتوجه به گرانی خودرو الان وضعیت بسیار بد و غیر قابل کنترل میشد،بایستی تعرفه کمیسیون اسنپ به ۵درصد تبدیل شود،لوکیشن ترافیک اسنپ بایستی قوی تر شود چون بعضی وقت ها بروز نشان نمیدهددرمسیر تصادف شه راننده بایستی نیم ساعت دیر برسه این باید به ثانیه باشد کرایه دقیق از مسافر گرفته شود،گرانی قطعه داره بیداد میکنه ،همه چیز بصورت زنجیر به هم وصله بجر کرایه اسنپ بسیار‌پایینه ،روز به روز داره راننده از دست میده،مسافران محترم یه روز تاکسی تلفنی بگیرن ببینن چی میشه،اعتراض مسافر بسیار ناحقیه،مکانیک دست به ماشین میزنه میگه ۳تومن بده، قیمت ها کنترل نشده دست مزد ها کنترل نشده ،قیمت خودرو چرا باید بیرون دوسه برابر کارخانه باشه ،

          1. نویسنده :ناشناس

            شمافکرکنم ازپرسنل اسنپ یااسنپی پول مفت میگیری.والا راننده هاکه همه ناراضی هستن

            1. نویسنده :ناشناس

              جوک نگو… یبار تاکسی بگیر ببین چجوری باهات حساب میکنه،حرف دیگه ای نیس فقط یبار تاکسی بگیر قشنگ دوبله اسنپ هس…

            1. نویسنده :ناشناس

              کار کردن در اسنپ یا تپسی یک نوع حماقت محض هست بخدا زباله گردها از راننده ها بیشتر درآمد دارن و هیچ گونه سرمایه گذاری هم ندارن برای این دو شرکت مهم کمیسیون خودشان هست واهمییت نداره که راننده چند ساعت تو ترافیک باشه یه روغن عوض میکنی ۴۰۰هزار تومان میشه بقیه مخارج به کنار از من به شما نصیحت کار نکنید من یکسال کار کردم ماشین گیربکس تعمیر شد پول لاستیک هم رفتم کارگری کردم که یک جفت لاستیک بخرم دیگه هم کار نمیکنم

            1. نویسنده :ناشناس

              سلام
              من به عنوان راننده قدیم و مسافر امروز اسنپ وتپسی از مشکلات هر سه گروه شرکت ، راننده و مسافر اطلاع کامل دارم.
              چندین و چندبار با اسنپ تماس گرفتم طرحی رو پیشنهاد دادم که شرکت راننده و مسافر کاملاً راضی باشند رو داشتم. ولی با من تماسی گرفته نشد.

              در این طرح بجای اینکه قیمت پایین بیاد بالا رفته و راننده و شرکت ۱۰۰٪ رضایت داشته و مسافر ۲۰۰٪ رضایت خواهد داشت.

              مثال برای مسیر ۴۰ هزارتومانی ۷۰ نرخ به راننده ۳۰ به مسافر و ۲۰٪ هم کمیسیون شرکت.

              مابه التفاوت این مبلغ و تامین اون نکته اصلی و طلایی این طرح هست ولی اسنپ رفته که جواب بده.
              باین طرح بیشتر افراد برای سفرهاشون حتماً از اسنپ یا تپسی استفاده کنند

          1. نویسنده :ناشناس

            اسنپ در شهرستان ها به درد راننده‌ها نمی خوره آخه منی که مسیری را که دربستی به قیمت پنجاه شصت هزار میرم اسنپ میاد ده پانزده حساب میکنه تازه ازش کمیسیون هم کم می‌کنه در شهرستان ها اسنپ داره برده داری میکنه اون راننده‌ای که سفر پنچ یا هشت تومنی را که قبول میکنه باید برده و احمق باشه آخه یک واشر که اندازه یک سکه بیش نیس ده پانزده تون حساب میکنن اسنپ واسه مسافر در شهرستان بهتر است بخدا مسیری را که تاکسی های زرد نفری پنچ تومن ازش میگیرن این اسنپ شده که سه تومن هم حساب کرده من که با اسنپ دیگه کار نمیکنه به راننده های شهرستانی هم میگم که برید آزاد کار کنید چون اگه اسنپ اگه کار کنید فوقش دویست هزار در روز کار میکنید (اونایی که در شهرستان راننده اسنپ هستند می‌دونند دارم چی میگم،،) اونم باید نزدیک سی سفر بری اما اگه آزاد کار کنی با ده سفر بیشتر از اینا گیرت میاد من خودم همین کار را میکنم من الان که یک ماه و پنچ روز از سال گذشته بخدا بیشتر از پانزده سفر اسنپی قبول نکردم همه روزه هم دارم با ماشین کار میکنم

            1. نویسنده :ناشناس

              سلام
              راننده اسنپم با۷ و۸ ماه کار در اسنپ اولش تا ماشینت توخرج نیفتاده کار می‌کنی بکوب روزی ۱۰ساعت یا بیشتر درآمدن شهرستان باشی ۱۷۰ تا۲۵۰ اگه ماشینت نوباشه پول استهلاکشم نیست اگه مدل پایین باشه مثلاً مدل ۸۵ تا ۹۰ اگه خراب بشه بیچاره شدی چون چند برابر پولی که درآوردی خرج ماشین کنی مثل اول هم نمیشه من۴۵۰۰۰۰۰۰ میلیون خرج کردم گریبکس تعویض۱۹۸۰۰۰۰۰ سرسیلندر تعویض۷۰۰۰۰۰۰ صفحه کلاج تعویض ۴۰۰۰۰۰۰زنجیر تایم تعویض ۲۰۰۰۰۰۰دوبار هم جفتی لاستیک تعویض کردم ۶۰۰۰۰۰۰ خورده خرج یک میلیونی چندین دفعه ۵۰۰۰۰۰هزاری دستمزد بیست بار همش هم قرض کردم الان کار نمیکنم ۴۵ روزه شایدم بیشتر کنار گذاشتم اونایی که میگن کرایه اسنپ بالاست یاماشین ندارن یاخرج ماشین گردن بابا شونه خبر ندارن

          1. نویسنده :ناشناس

            آقایون کارکردن دراسنپ وتپسی ازمجبوریه .مثل ایرانخودرووسایپا که توایران حکمرانی میکنن.باید یک اپلیکیشن جدید بیاد.برای اونایی که ۲یاچندتاکاردارن خوبه .همه چیز را چند برابر شده غیر کرایه.شایداینا تویک کشوردیگه زندگی میکنن..هر بلایی سرمون میادازخودمونه…به کی باید بگی این همه مشکلاتو.خداهم که نمی‌دونم بامامردم قهرکرده…

        1. نویسنده :ناشناس

          واقعا ۲۰ درصد کمیسیون دور از انصاف میباشد،حداکثر کمیسیون باید ۱۰ درصد باشه،

          1. نویسنده :ناشناس

            اسنپ نباید کسانی از طرفی ارگان یا اداره یا…بیمه تامین اجتماعی دارن ثبت نام کنه منظورم کارمندان و..است .وقتی راه میفتن بازاریاب مغازه به مغازه یا خودرو به خودرو هر کی رو میبینن ثبت نام میکنن تعداد راننده خیلی زیاد میشه و باعث پایین امدن کرایه ها میشه و باعث میشه کسی که شغل اصلیش رانندگی است مجبور به کار با کرایه پایین کنه…

            1. نویسنده :ناشناس

              برو بابا خوب تو هم‌برو بیمه بشو ولی زیر اب نزن هرکسی دلش خواست دوست داره ساعت بیکاری بره اسنپ یا تبسی به کسی ربطی نداره که ارگان دولتی باشه یا نباشه

          1. نویسنده :ناشناس

            دوستان من کلا اسنپ‌ حذف کردم زن بچه هم دارم ولی دیدم اسنپ‌ فقط خر حمالی‌ قیدش زدم الان ۲ماه بیکارم ی دور بیرون میزنم ۱۰۰تومن درمی‌آورم بدون کمیسیون‌ کسخلم برم خودم پاره کنم ۲۰درصدهم‌ کمیسیون بدم

          1. نویسنده :ناشناس

            ازاسنپ وتپسی نامردترهیچ جای دنیاپیدانمیشه

          1. نویسنده :ناشناس

            اسنپ و تپسی برای شغل اول اصلا مناسب نیست برای کسی مناسبه که در مسیر ترددش مسافر بزنه پول بنزینشو در بیاره با توجه به قیمت بالای قطعات و تعمیر خودرو پول حاصل از در امد اصلا نمیصرفه

          1. نویسنده :ناشناس

            الان واقعا مشکلت درصد کمیسیونه؟! اگه شهر کوچیک کار می‌کنی که ۲۰ درصد کمیسیون میدید نهایت درآمدت تو روز ۳۰۰ تومنه که ۱۰ درصدش میشه ۳۰ تومن! مشکل اصلی کرایه ی مفتی هست که این شرکت ها اعمال میکنن!

            1. نویسنده :ناشناس

              لعنت به هردو شرکت که نون خیلی رو آجر کردن مطمئن باشین اگر جیب راننده پر پول باشه اقتصاد مملکت هم خوب میشه از نونوار گرفته تا کارگر همه زنجیر وار بهم وصل هستیم اگه کرایه گرون بشه ضررش به هیچ کس نمیرسه چون اندازه ده تا شرکت خودرو سازی توش کارگر هست این پول و درآمد تو همین مملکت خرج میشه این که قیمت پایین طبقه متوسط یا پایین میبره زیر خط فلاکت که این درست نیست پس لطفا نظر ندید

        1. نویسنده :ناشناس

          فروختن سیگار کنار خیابون بهتر از کار با اسنپ تپسی آژانس و مسافرکشی هست

          1. نویسنده :ناشناس

            سلام
            کار کردن در اسنپ از درد مجبوریه
            و متاسفانه با این کرایه های خیلی پایینی که هست اصلا به صرفه نیست
            خواهشا یه فکری به حال این کرایهای مزخرف بکنید.

      1. نویسنده :ناشناس

        واقعا کمیسیون ۲۰ درصد نهایت بی انصافیه، حداکثر کمیسیون باید ۱۰ درصد باشه

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام ازکرایه اصلا راضی نیستیم خیلی پایین هست چون اصلا مسافت رو نگاه نمیکنن میری یک جایی برگشت اصلا مسافر نداری

      1. نویسنده :ناشناس

        کار کردن در تاکسی اینترنتی کاملا اختیاری هست حالا اگر شما از روی ناچاری وارد این کار شدی و شرایط رو قبول کردی پس بهتر بود اول چشماتو باز میکردی و کاملا با دقت همه چیرو در نظر می‌گرفتی بعد وارد می‌شدی الآنم اگر ناراضی هستید خیلی راحت برنامرو پاک کنید و بدون هیچ سوال و جوابی خداحافظی کنید و این سایت هم مثل گربه ای که دستش به گوشت میرسه و اگر برسه ببین چه ها کنه آبو گل آلود می‌کنه ماهی بگیره دلش به حال کسی نسوخته

        1. نویسنده :ناشناس

          ای بندگان خداییم.اصل بدبختی نبود چهارتا کارخونه پرستوحسابیه که حق واقعی توبده کارباشه شغل باشه که مجبورنباشی بری بااسنپ کارکنی .مگه برده داری نوین بایدوچجوری باشه.چندسال دیگه برای آیندگان که امیدوارم وضع اقتصادیشون روبراه باشه داستان زندگی امثال مابیچارهارومیگن که یک عمرصبح وپشت فرمان شب کردیم آخرش هیچ وپوچ.البته سیاهپوستان آفریقایی که داستانشون الان فیلم میسازن بالاخره به یک رهایی رسیدن ولی شغلهای رانندگی عمله گی خیاطی کارگری ساختمون عاقبتشون بخاطرنبودعدالت پایماله.خدایاباعثشوازرو زمین محوکن.بدبختی اینه یک عمردرس بخونی کارنباشه مجبورباشی بخاطریک لقمه دنده کلاچ بری هرروز صدروزپیرمیشی.دلم پره

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام اصلا یک کمپین راه بندازید ۲ روز راننده اسنپ و تپسی مثل من کار نکنیم و گوشی موبایل را خاموش کنید بعد ببینید چه تاثیری داره

    1. نویسنده :ناشناس

      این سیستمی که اسنپ و تپسی پیاده کرده دقیقا برده داری نوین هست ….. راننده حق اعتراض نداره …. اگر راننده چند بار لغو سفر کنه به هر دلیلی جریمه میشه ولی اگر مسافر درخواست سفر کنه راننده به سمت مسافر بره و مسافر لغو کنه هیچکس پاسخگو نیست که هم وقت راننده رو گرفته هم یه مسیری رو رفته و به جز استهلاک چیزی برای راننده نداره و حتی حق اعتراض هم نداره

      1. نویسنده :ناشناس

        واقعا درسته مسافر لغو سفر بکنه هیچکس جواب نمیده

        1. نویسنده :ناشناس

          چرا ما راننده ها رو بیمه نمیکنن،مگه ما چه گناهی کردیم،روزی چندین ساعت تو ماشین با شرایط سخت می‌شینم کار میکنم براشون درآمد داریم،من خودم تنها در ماه ۳میلیون بیشتر کمیسیون میدم،حالا الحمدلله اسنپ درآمد داره براشون،خب بفکر ماهم باشند بخدا همین الان هرشب کمردرد دارم،هیچ بیمه ای هم ندارم،چند سال دیگه چجوری زنده بمونم،همونطوری که میگید در ماه ۲۰۰کیلومتر برید سهمیه بنزین میدیم،خب میتونید بگید آخه راننده ها ی که در ماه مثلاً ۱۰۰۰۰کیلومتر میرم بیمه میکنیم،مطمعن باشید هم در آمد خودتون بیشتر میشه هم راننده با خیال راحت میچسپه بکار می‌چسبد بکار

          1. نویسنده :ناشناس

            با سلام خدمت تمام رانندگان اسنپ و تیپسی
            خواهشن درخواست میکنم کرایه های پایین رو قبول نکنید

            1. نویسنده :ناشناس

              سلام
              گل گفتی دوست من.اگه همه قبول نکنند عالی میشود.بعضی اوقات که میرسی مبدا میبینی که ۴ نفر در مبدا منتظرتان هستندکه کرایه تاکسی به همان مقصد ۲ برابر قیمت لحاظ شده می باشد که اصلا به صرفه نیست.

        1. نویسنده :ناشناس

          من به عنوان راننده اسنپ باید بگم اسنپ و تپسی جز حمالی هیچ چیز دیگه نداره. بنده چهار روز رفتم اسنپ بخخخخخخخدا بصرفه نیست فقط کافیه برا ماشینت یه مشکل موتوری یا زیر و بندی پیش بیاد اونوقت خودتون قضاوت کنید ببینید بصرفه هست یا نه؟

        1. نویسنده :ناشناس

          ببق

        1. نویسنده :ناشناس

          همه راننده ها دارن از اسنپ میرن اسنپ داره بدبخت میشه

        1. نویسنده :ناشناس

          این خودش استعمار هستش سه کلیومتر تا مبدا و چند دقیقه منتظر مسافر و بعد مسافر لغو سفر ولی از طرف شرکت اسنپ یا تپسی یک ریال هم پرداخت نمیشه

      1. نویسنده :ناشناس

        منم‌ موافقم
        برای خود من پیش آمد رسیدم به مقصد اطلاع دادم به مبدا رسیدم بعدش مسافر لغو سفر زد
        اسنپ هم اصلا براش مهم نیست

        1. نویسنده :ناشناس

          درسته، واسه منم چندبار اتفاق افتاده،

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا با این حرف موافقم

      1. نویسنده :ناشناس

        همین درسته داداش تاشب حداقل سه مورد هست برا هر تاکسی طرف عشق کرده راننده رو بیار دم در تا سوار نشه این بی کفایتی اسنپ رو میرسونه

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا ….ترین کسانی هستن که نزدیک مبدامیشی لغومیکنن…خداوکیلی شرف ندارن

    1. نویسنده :ناشناس

      بیچاره رانندگان عزیز که خودمم یکی از اونام.به اجبار داریم کار میکنیم.یکروز کارکردمون یه مرغ هم نمیشه گرفت شاید پایش را گرفت

      1. نویسنده :ناشناس

        رفتار اسنپ و تپسی
        با راننده ها بسیار ظالمانه است
        و صرفاً با افزایش تعداد راننده (که همگی از ناچاری مجبور به اینکار هستن)
        عملا به کمسیون ۲۰٪ برنامه ریزی خودش میرسد.
        و راننده می ماند و هزینه های سنگین تعمیرو نگهداری خودرو.
        مثلا از شرق تا غرب ۲۶ کیلومتر ۳۸ دقیقه ۴۸،۰۰۰ تومن ( مسافر اگه با تاکسی خطی بره بیشتر از این میشه)
        سفر شهرستان: مثلا تهران تا قم ۲۹۴،۰۰۰ تومن ۴ تا مسافر میبری تا قم ۲۹۴،۰۰۰ تومن یعنی نفری تقریبا ۷۵،۰۰۰ تومن ، واقعاً این اتاق فکر این تاکسی های تلفنی اصلا فکر میکنن؟؟!!

    1. نویسنده :ناشناس

      بیچاره رانندگان.یکروز کارکنی یه مرغم نمیشه گرفت شاید پاشو گرفت

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام…. متاسفانه چند روز خانمی را سوار کردم ایشان بعلت عدم امکان واریز آنلاین و پرداخت نقدی درخواست شماره کارت کرد ایشان با کمال تاسف تا الان وجه ۴۰ هزار تومنی را پرداخت نکرد اسنپ هم کمیسون خود را در جا گرفت و سر اعتراض هم جانب را به مسافر داد که چرا شماره کارت دادی…. یعنی من راننده وسط جریان باید یقه یه خانم بگیرم که باید در جا کرایه من بده… در خصوص قطعات یدکی در حد هیچ… تخفیفات که در خصوص روغن و باطری الان در سایت هست در بازار هم هست و نیازی به منت اسنپ نیست بهر حال کار در اسنپ بلاخص در مناطق گرمسیر با کولر اصلا به صرفه نیست و معمولا کسی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ تمایلی به کار ندارد… البته از ساعت ۸ صبح به بعد قیمت ها کاهش ۳۰ درصدی دارند که مثلا مشتری از دست اسنپ نره بیرون…. برای همه رانندگان محترم آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم.

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام دوست عزیز،من هم مثل شما هستم ولی به نظر من تنها راهکار اینه که همه رانندگان فقط برای مدتی کوتاه این کار را بذاریم کنار مسافری سوار کردم ماشین ال۹۰داشت میگفت مقرون به صرفه است با اسنپ برم سرکار با همکاران برگردم کرایه اون مسافر پول یک بیسکویت کرمدار بود ۱۵۰۰۰تومن منم ماشینم ۲۰۶از نظر استهلاک با ال۹۰فرق چندانی نداره،اسنپ سیاستش دروغ و کلکه مردم بیچاره میان چند صباحی به قتصاد خانواده کمک کنن بیشتر درگیر خرج و مخارج میشن خودم در یکی از سفرها تسمه تایم پاره شد باور کنین تخفیفات اسنپ را پیگیری کردم غیر از دروغ چیز دیگری نبود خداوند به آبروی و آه مظلومان نسل اسنپ را از روی زمین بکنه

        1. نویسنده :ناشناس

          ان شاءالله تمام ظالمان نابود شوند

          1. نویسنده :ناشناس

            در اقتصاد بیمار هیچ کس راضی نیست بجز همون کسی که باعث بیماری اقتصاد شده واصلا همه چیز برنامه ریزی میشه برای اینکه مردم ناراضی باشن تا بچیز دیگه ای فکر نکنن و اونها با خیال راحت بتونن به استثمار کردن خودشون برسن هر کسی هم ماراضی هست از ایران بره

        1. نویسنده :ناشناس

          من بمدت دوماه هم بااسنپ وهم باتپسی کارکردم بهیچ وجه نمیسرفه وگذاشتم کنارچون درآمد ناچیزآن حتی جواب هزینه های خودرو رانمیدهد

        1. نویسنده :ناشناس

          باسلام خدمت دوستان عزیز و گرامی و رانندگان محترم اسنپ ،دوستان اسنپ اصلأ بدرد نمیخوره دوستانی که چند ماه کار کردن متوجه میشن چی میگم،اول از همه کرایه های خیلی پایین و مضخرفشونه،دوم کمیسیون ۲۰درصدشه که خیلی بالاست،همش اعصاب خورد کنی واسه راننده است،سفر رو قبول میکنید حرکت میکنی سمت مسافر تو ترافیک و این چیزا بعد تا به مبدأ میرسی لغو سفر میزنه یعنی اعصابتو بهم میریزه اسنپ هم هیچ غلطی نمیکنه ولی راننده بدبدخت اگه سفر رو لغو کنه جریمه میشه ،مسافر سوار میشه ماسک نزده سیگار میکشه تخمه میشکنه میریزه تو ماشین بعد بهش چیزی بگی بهش برمیخوره بعد هم پیاده میشه نمره منفی میده انگار ارث پدرشو از راننده طلب داشته خلاصه اسنپ فقط نابودی راننده و ماشینشه ،خلاصه به نظر بنده اسنپ به نفع مسافر و شرکت اسنپه و هیچ سودی واسه راننده نداره…اونایی هم که الان اسنپ کار میکنن از مجبوریه و به محض اینکه ماشینشون موتوریش دچار مشکل بشه بعد برن تعمیرگاه اونجا به حرفای من میرسن…به امید زندگی بهتر برای تمام رانندگان عزیز و زحمتکش کشورم ایران….

        1. نویسنده :ناشناس

          بله بنظر منم تنها راه اعتراض به شرایط موجود راننده اسنپ ،،، باید یه چن روزی همگی دست از کار بکشیم تا کاملا مسائل روشن بشه ،، اما متاسفانه نه انجمنی داریم نه اتجادیه ای و نه مکان خاصی که همگی اونجا هماهنگ بشیم ،،،ضمنا برده داری نوین ،، بهترین اسمی هست که برا وضع موجود رانندگان اسنپ میشه داد،،

      1. نویسنده :ناشناس

        خب برادر من منم اینجورسرم اومده ولی هیچ وقت نمیگم به مشتری شماره کارت دادم همشم ازاسنپ گرفتم

        1. نویسنده :ناشناس

          منم حقیقت رو گفتم که شرکت گفت چرا شماره کارت دادی !! منم فهمیدم دیگه باید دروغ بگم که شماره کارت ندادم و از اسنپ بگیرم !

      1. نویسنده :ناشناس

        باسلام.دقیقا این اتفاق چندروز پیش برای من رخ داد و اسنپ گفت پرداخت نکردن کرایه به ما هیچ ربطی نداره مافقط می تونیم تیکت ثبت کنیم.مسافر که آنلاین نمیزنه و نقد هم نمیده درخواست شماره کارت از راننده توسط مسافرجرم محسوب میشه پس بهتر رایگان به سفرهاش ادامه بده.لعنت به اسنپ.

    1. نویسنده :ناشناس

      من خودم راننده اسنپ هستم توکرمانشاه امروز ساعت یک ظهر توگرما سرویس گرفتم بعداز اینکه به مقصد رسیدم و دو بار به مشتری زنگ زدم که تشریف بیارید گرمه سرچهار راه وایسادم ولی نیامد که نیامد بعداز چهارده دقیقه کنسل کردم پیام دادم اسنپ واعتراض کردم غروب پیام امده از طرف اسنپ که کنسلی سرویس شما مجاز بوده کنسلی به شما تعلق نمیگیره مسافرها ادعای خدایی دارند یکی نیست بگه وقتی حاضر نیستین مرض دارین سرویس میگیرید

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا درست میگی

    1. نویسنده :ناشناس

      ،مسافر خودش هم اگر خودرو داشته باشه و اگر بخواد داخل این شرکت ها کار کنه قطعا اعتراض میکنه،تازه خیلی مسافرها سفر رو لغو می‌کنند بارها شده راننده میره میرسه به مقصد مسافر لغو میکنه،این وسط هم هیچکس پاسخگو نیست،،امروز طرف آنقدر حساسه که حاضر نیست یه خط روی خودروش بیفته،اونوقت راننده بیچاره اسنپ وتپسی با چه ریسکی بره ماشینشو بندازه تو خیابون برا کرایه ۱۰ ۲۰ ۳۰ تومنی،،ازشورای رقابت تقاضا داریم ورود کنند به این شرکت ها و گردن کلفت مدیران این شرکت ها را نازک کنند،،که بدون زحمت و عرق ریختن و نازپرورده کمیسیون های زیاد از راننده ها برداشت میکنند،مثلا تنها برای یک سفر۱۸ تومنی،۲۷۰۰ تومن کمیسیون برداشت میکنند

      1. نویسنده :ناشناس

        عزیرم شورای رقابت هم اومده که سهم شو از کمیسیون ها برداره کجایی کاری

      1. نویسنده :ناشناس

        از ۱۸۰۰۰تومان ۳۰۶۰تومان میگیره به شما ارفاق کرده

      1. نویسنده :ناشناس

        از ۱۸۰۰۰ تومان ۳۰۶۰ برمی‌داره کجای کاری

        1. نویسنده :ناشناس

          تو شهرهای بزرگ کمیسیون ۱۵ درصده.ضمن اینکه ۳۶۰۰ تومن میشه

          1. نویسنده :ناشناس

            راننده فقط داره به سود شرکت به زرر خودش کار میکنه

    1. نویسنده :ناشناس

      خوش به حال اسنپ و تپسی .اونا کمیسیونشون را بدون دردسر از رانندگان میگیرن بدون دادن هیچ پشتیبانی .

    1. نویسنده :ناشناس

      قیمتا مناسبه کیفیت خیلی خوبه،،فقط پوشاک یه بار خرید کرده بودم ضعیف بود

      1. نویسنده :ناشناس

        فازت چیه ؟انگاری ایران نیستی ؟😁

        1. نویسنده :ناشناس

          😂😂😂😂

    1. نویسنده :ناشناس

      کرایه اسنپ در ۸۰ درصد مواقع با توجه نفرات (۴ نفر) از کرایه اتوبوس ومترو هم مناسب تر میاشد تازه جالب اینکه طرف باید چشم انتظارت کوچه بایسته تا مسافر بیاد تو کوچه پس کوچه اتوبوس ومترو هم میره آیا؟

      1. نویسنده :ناشناس

        داداش زورش که نکردن خب کار نکنه طرف میخواد با ماشین شخصی بره کرایه اش میده مشکل اسنپ تپسی به مسافر ربطی نداره حرفایی میزنی ها

        1. نویسنده :ناشناس

          با شخصی بره ولی زیادی زر نزنه

        1. نویسنده :ناشناس

          خودتم فهمیدی چی گفتی

      1. نویسنده :ناشناس

        دیسک و صفحه ۴۰۵ شده چهار میلیون و پانصد اون وقت کرایه اسنپ ۸۵۰۰ تومن اون مسافرین عزیز که میگن کرایه اسنپ زیاده یه بار با تاکسی شهری یا تاکسی تلفنی تشریف ببرن بعد مقایسه کنن

      1. نویسنده :ناشناس

        از سفارش به رانندگان بیمه خودرو شما چهار سرنشین است نه پنج سرنشین شما فقط میتوانید سه مسافر سوار کنید

    1. نویسنده :ناشناس

      مشکل اینجاست اسنپ را مردم با وسیله عمومی اشتباه گرفتن منم خیلی دوست دارم هواپیما سوار بشم وقتی پول ندارم از اتوبوس استفاده میکنم
      نوع برنامه ریزی اسنپ اشتباه است
      هیچ برنامه ایی در جهت بهبود وضعیت ماشین و راننده و مسافر ندارد در واقع مسافر و راننده هر دو بی پول هستن منتها معتقدم باید با بهینه سازی نوع اتومبیل و کرایه ها و نظارت بر کمسیونها افرادی که توانایی پرداخت دارند استفاده کنند

      1. نویسنده :ناشناس

        دم شما گرم مثال خوبی زدید

    1. نویسنده :ناشناس

      شیراز درخواست ۸هزارتومان یه مسیر میاد یک راننده با کل سرمایه اش که یک خودرو هست با دیه یک میلیاردی که احتمال درپیش است ارزش داره اصلا استارت بزنی خدایی زیر ۱۰۰هم با این تورم وخطر به کسی نخوری یا نمالی یا برعکس وریسک سرمایه مقرون به صرفه نیست بنده کلا اسنپ و کنار گذاشتم

      1. نویسنده :ناشناس

        آفرین مثل خودم

        1. نویسنده :ناشناس

          تبارک الله خواهشا به هرکس کع میخواد بره اسنپ یا تپسی بگید که اسنپ وتپسی فقط دارن با این کاروبا گول زدن مردم با این کلر کاذب وسیله نقلیه اغلب افراد جامعه را با بهانه مشتری مداری واعتبار کاربر مردم وگول میزنند تا فقط به مستری باج میدهن که مثلا به قول خودشون اعتبارطون بره بالا که کورخوانده اند

      1. نویسنده :ناشناس

        خیلی وقته فهمیدم برده اسنپ هستیم با اون کرایه ها افتضاح، برخورد ارباب، رعیتی پرسنل بی ادب شون، و استهلاک سرب فلک کشیده کلا حذفش کردم. کسی که حساب و کتاب بلد باشه میفهمه کلا ضرره کار تو اسنپ

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام و خسته نباشید من یه راننده اسنپ که پنج شش ساله کار میکنم ۲۰ درصد کمسیون کم می‌کنه چی تسهیلاتی مگه میده یه کاری می‌کنه آدم از بیرون بخره بصرفه تره تا جایی تسهیلات اسنپ فقط فقط فکرشون ۲۰ درصد کمسیون هستش روزی فقط از من ۷۰ تا ۱۰۰ تومن کم می‌کنه حساب کردم سالانه شد ۲۷ میلیون فقط از یک نفر والله انصاف هم خوب چیزی به راننده بکنید سرمایه از راننده وقت از راننده پس بگیر ۷ درصد چه خبره ۲۰ درصد لامصب کار هم پیدا نمیشه شرم را از ماشین کار کردن کم کنم برم

      1. نویسنده :ناشناس

        بیا گرگان بنا هستم روزی ۳۵۰ کار کن بدون اصطحلاک

        1. نویسنده :ناشناس

          بنایی یه باسن سفت میخواد خود من …تشریف دارم راننده شدم کار خیلی زیاده اگه نبود ده میلیون افغانی توی ایران چکار میکنن

        1. نویسنده :ناشناس

          دایی مردم دنبال کار راحت هستن کسی کار کن نیست اگه کار کن بود که الان ده میلیون افغانی توی ایران چکار میکنه پس،خود من فقط دنبال پول سیگارو شکمم میرم اسنپ حوصله هیچی هم ندارم

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام و احترام
      قیمت کرایه ها ی اسنپ اصلا به صرفه نیست و خیلی از راننده ها از روی اجبار کار می کنند و اینکه در برخی ساعات کرایه ها به حداقل خود می رسد که باز هم راننده متضرر می شود چون در هر صورت اون کمیسیون به ظاهر بیست درصد که بیشتر می باشد کم می شود
      مگه مسیر واسه راننده کوتاهتر میشه که کرایه رو کم میکنی این چه دیدگاهی هست که دارین
      روز به روز هم که قطعات بی کیفیت داره گرانتر میشه

      1. نویسنده :ناشناس

        رانندگان همه باید اتحاد داشته باشن و کرایه های پایین رو قبول نکنن تا مجبور بشن ببرن بالا…وقتی خودشون حاضر نیستن کمیسیون کمتر بگیرن ما هم باید کرایه های کم رو نگیریم.من که هیچ وقت کرایه های ارزان رو قبول نمیکنم.چون حتی ارزش استارت زدن هم ندارم.اینجا شهرستان هست.شاید باورتون نشه. بارها مسافرها از اینکه کرایه ها آنقدر پایین هست تعجب میکنن و میگن چجوری زندگی میکنین!؟و بحال رانندها رحمشون میاد

        1. نویسنده :ناشناس

          آره میبرن بالا وقتی قبول میکنی سفری که ۲۵ زده یهووو میبینی میشه ۱۸ قبلی گاران میزنه میبینی میخواد بندازتت تو تمه بگیری مسافر سوار شد رو زده میشه ۱۸ قبلی دیگه سوار شدن باید ببری

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ خدایی باید طرح تشویقی راننده رو جمع کنه این ی چیز مسخره ست با این کار راننده ها رو گول میزنه تا از اونطرف راننده مجبور بشه ی کرایه خیلی کم برا ی مسیر کوتاه رو انتخاب کنه تا بتونه طرح رو پر کنه. فقط و فقط به نفع اسنپه این موضوع. چون راننده ها فقط مسیرای کوتاه قبول میکنن از اونطرف مسافر بی نوایی که میخاد راه دور بره درخاستش قبول نمیشه و مجیور میشه بعد از مدتی طولانی عجله دارم بزنه تا بلکه یکی شانسی تو مسیرش باشه ببرتش. ینی گند بزنن به اون تفکری که پشت این قضیه هستش. طرح تشویقی میزاره ۷۷ سرویس از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب راننده باید پر کنه تا ۵۰۰ تومن پاداش بده تازه اگه بده. میخام بدونم کدوم راننده میتونه تو ۱۲ ساعت ۷۷ سرویس تو شهر شلوغی مثل اصفهان ببره.؟؟؟؟؟ آخه مگه راننده میگ میگه؟؟؟ بخدا رود رانر هم نمیتونه از پسش بر بیاد…. چی تو مغز اون طراح این ایده ست خدا میدونه.

      1. نویسنده :ناشناس

        این برای همیشه نیست‌ . تازه بعضی وقتها تعدادرو آنقدر بالا میبرن که بهش نمیرسی

        1. نویسنده :ناشناس

          طرح و یجور میزاره نتونی پر کنی

    1. نویسنده :ناشناس

      با درود فقط یک جریان میگم که بفهمید.
      مسافران همیشه اینطور هستن خودشون تو شرکتها کار میکنن. و دم و دقیقه اعتراض که حقوقمون بره بالا و هی حقوقشون میاد بالا. بعد. اعتراض میکنن که کرایه بالاست بیا پایین. ماشینشونم تو خونه گذاشتن با اسنپ اینور اونور میرن. اگه به ضررت هست ماشین خودتو وردار برو بیرون اسنپ نگیر. ببخشید وقتی همه چیز گرون شده کرایه هم باید افزایش پیدا کنه. قبلاً با هشتاد هزار تومن یه بلبرینگ چرخ جلو. پراید میخریدی و نصب میکردی الان من دو ماه پیش یه بلبرینگ عوض کردم. فقط بلبرینگ بدون دستمزد تراشکار و مکانیک شد ۴۵۰ هزار تومن. من باید چقدر کار کنم که مسافر ناراحت نشه. خوب بشه. ببخشید مگه ما کاه و یونجه میخوریم . متاسفانه رانندگان اسنپ و تپسی باید یه اتاق تشکیل بدن که تا الان من اطلاعی ندارم و به وضع موجود اعتراض کنند. هر سرویس اسنپ میرم هر بیست هزار تومن ۴ تومن کمیسیون کم میشه و ۱۶ هزار میاد حساب. الان مسافرین گرامی بفرمایید ما چه کنیم . تازه با این خرج ماشین.
      و یه انتقاد به نویسنده دارم. در آمریکا تاکسی اوبر ۱ درصد کمیسیون میگیره و راننده هم بیمه میشه. چطور میگه در جهان عادی هست. اتفاقا تمام مشکلات ما بخاطر بی اطلاعی همین مسئولین و روزنامه ها و سایت ها هستن

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا کامل بود

        1. نویسنده :ناشناس

          آقای محمد خلج مدیر عامل محترم اسنپ لطفا قیمت پایه را مانند تاکسیرانی(تاکسی زرد)۴۵تا۶۰درصد افزایش و درصد کمیسیون را کاهش دهیدما مظلومیم اول خدا بعد شما.

      1. نویسنده :ناشناس

        احسنت حق مطلب ادا کردی.اینم باید اضافه میکردی که مسافر فکر میکنه راننده نوکر باباشه مسیر کوتاه میزنه بعد میگه برو تو کوچه اگه نری کلی بد وبیراه میگه امتیازم کم میکنه

    1. نویسنده :ناشناس

      کار کردن در اسنپ و تپسی برده داری مدرن است ولی مجبورم

      1. نویسنده :ناشناس

        دقیقا

      1. نویسنده :ناشناس

        کسی مگه شما رانندگان رو اجبار کرده که اینجوری مینالید بعدش همتون هم سر مسافر بردن باهم جنگ میکنید والله انگار به اینا اجبار کردن خب راننده نشو اقا نشو تا بردهگی مدرن نباشی

        1. نویسنده :ناشناس

          شما عصبانی نشو ،،،، خوشی زده زیر دلش ، اومده راننده اسنپ شده ،،،، خوبه که همه راننده ها میگن که از سر ناچاری اومدیم اسنپ

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام خدا برکت بده به اژانس محله خودم هم مشخص هست راننده کی هست هم میشناسم هم جاش مشخص اگه وسایل هم بمونه حتی کارت بانگی حتی کرایه بمونه مشکلی ندارم هیچ اعتمادی به راننده های اسنپ و ترسی ندارم

      1. نویسنده :ناشناس

        کامل معلومه جنابعالی راننده آژانس نیستی

      1. نویسنده :ناشناس

        یه آدم دزد طرز فکر شما رو داره تازه نگفتی اگه شبم دلت گرفت میاد میخوابه پیشت

      1. نویسنده :ناشناس

        کافر همه را به کیش خود پندارد…

      1. نویسنده :ناشناس

        نخور زیاد گرمی میکنی

    1. نویسنده :ناشناس

      کرایه ها واقعا خنده داره و هرکسی از بالا بودن کرایه ها شکایت داره باید به خدماتی که دریافت میکنه نگاه کنه. اگر کسی بخواهد بصورت تیکه تیکه مسیری طی کنه هزینش بیشتر تز گرفتن اسنپ میشه که شما از مبدأ با مقصد دلخواه میبره با احترام و راحت.

      1. نویسنده :ناشناس

        کار کردن در اسنپ یعنی حروم کردن وقت خودمون و سرمایه دار کردن شرکت اسنپ دیگه هیچ سودی نداره 😏😏

      1. نویسنده :ناشناس

        بدترین شغل دنیا ،مسافرکشی هست ،به جای مسافرکشی اگه توی یک شرکت یا رستورانی کار کنیم خیلی بهتر است و ماشینمون هم سالم می مونه و بعد به راحتی یه ماشین جدید می خریم
        محمد حسن جنیدی

        1. نویسنده :ناشناس

          بشین تا بخری😂

        1. نویسنده :ناشناس

          سلام. خدا خیرتون بده که درد دل خیلی راننده های تاکسی اینترنتی رو میزنید. قشری که زیر بار تورم، افزایش قیمت تعمیرات ماشین ، کارمزد بالا، توقعات غیرمنطقی مسافران، و کرایه پایین تحت فشار هستند و هیچ ارگان حمایتی ندارند.

    1. نویسنده :ناشناس

      فرق راننده اسنپ و تبسی با راننده تاکسی چیه. هر دو تا راننده هستند و شغلشون نوعی خدمات رسانی به مردم برای جابجایی در نقاط مختلف شهر. راننده های تاکسی هر سال کرایه هاشون بالا میره. بیمه دارن. سهمیه بنزین دارن. طرح ترافیک دارن. ماشین گاز سوز بهشون میدن. سختی کار هم شامل حالشون میشه. فقط حق عضویت میدن و خیلی زود باز نشست میشن ولی باز با همون مزایا بعد از بازنشستگی دارن کار میکنن.ولی ما راننده های بدبخت اسنپ و تبسی با اینکه کمیسیون بالایی هم میدیم و از رو ناچاری و بیکاری داریم مثل راننده های تاکسی کار میکنیم. هیچ مزایایی هم که نداریم. فقط یه مبلغ نا چیزی به عنوان پول بنزین بهمون میدن. چرا دولت به صاحبان این دو شرکت که انحصار این کسب وکار دستشونه این اجازه رو میده که هیچگونه از قوانین کار و کارفرما رو نسبت به راننده ها انجام نده. مگه ما راننده ها چه فرقی با بقیه داریم. این یه نوع برده داریه. یه جور استسماره. ما فقط امیدمون به خداست. که ما رو جلوی زن و بچمون خجالت زده نشیم. لعنت بر هر چی ستمکار ه ظالم. خدا از باعث و بانی اینهمه ناعدالتی نگذره که ما راننده ها رو که این همه شب و روز تو ترافیک و خیابون اسیریم به چکنم چکنم انداخته. هم عمر و سلامتی مون رفته هم ماشینمون داغون شده.کار کردن ما شده سود عالی تو جیب رءسای اسنپ و تبسی با مکانیک جماعت که از وقتی هر کس تو اسنپ و تبسی کار کنه میشه مشتری ثابت جلو مغازهاشون. که دائم داریم التماس میکنیم تو رو خدا زود درستش کن یا دستمزد کمتری بگیر

      1. نویسنده :ناشناس

        احسنت👏منم راننده اسنپ و توربو هستم باز توربو …شرف داره ب اسنپ بابا

    1. نویسنده :ناشناس

      لعنت به هر چی ظالم ستمگر. که از روزیکه مجبور شدیم از سر ناچاری راننده اسنپ و تبسی بشیم کاسه چه کنم چه کنم دست گرفتیم.
      لعنت بر کسی که اجازه داد اسنپ و تبسی اینهمه از مردم ایران رو استسمار کنن. دزدی مگه از این واضحتر میشه. کار کردن خر و خوردن یابو.
      صبح تا شب تو خیابون سگ دو میزنیم ولی آخرش باید هم کمیسیون بدیم هم خرج ماشینامونو. دست آخرم نه بیمه داریم نه بازنشستگی. مگه فرق ما با راننده تاکسی چیه. اونا هم حق عضویت میدن ولی صدتا مزایا دارن که یکشم به ما راننده‌های اسنپ و تبسی نداریم. آخه بابا ما هم داریم کمیسیون میدیم.
      چرا کسی به فکر مانیست. ما هم ایرانی هستیم. شغل ما هم خدماتی حساب میشه.

      1. نویسنده :ناشناس

        برادر عزیز خب شما هم برو دفترچه تاکسی رانی بگیر تاکسی بخر که از همه این مزایا بهره‌مند بشی چرا میخوای دولت رو به جون راننده تاکسی ها بندازی ،خدا لعنت کنه بانی وتشکیل دهنده اسنپ و تپسی رو .

      1. نویسنده :ناشناس

        داداش گلم شما هم میتونی بری تاکسی بخری ولی قبلش باید دفترچه بگیری که اونم اصلا کاری نداره،موفق وپیروز باشید ،خدا لعنت کنه کسانی رو که اسنپ و تپسی رو به وجود آورد، برده داری نوین

    1. نویسنده :ناشناس

      دوستانی ک شاکی هستن از کار کردن در اسنپ هیچ کاری نداره برادر من برنامه اسنپ رو از گوشی حذف کن تو خونه استراحت کن واقعا حیف خودت و ماشینت نیست تو گرما و سرما و خطرات زیاد رانندکی با کرایه های مفت بری واسه اسنپ کار کنی یک ساله اسنپ رو حذف کردم راحت شدم حالا هی اس میده هرگز نباید واسه این مفت خورا کار کنی هر کسی کار میکنه تو اسنپ واقعا مخش تعطیله البته من کوچیک همه شما هستم اصلا ارزش نداره با این کرابه ها

      1. نویسنده :ناشناس

        یه سریا میگن مجبوریم خب برادر من اگه مجبوری پس قبول کن و اعتراضی هم نکن ولی اینو بگم ۲۰ سال هم واسه اسنپ و تپسی کار کنی بجایی نمیرسی و همیشه لنگِ پولی ماشینتم داغون میشه ، اگه کامنت منو میخونی همین الان برنامه های اسنپ و تپسی رو از گوشیت حذف کن راحت شو ، برو دنبال یه کار دیگه هر کاری شد بهتر از کار کردن واسه اسنپ و تپسیِ این دوتا شرکت عادت کردن به مفتخوری و راننده هم هیچ دقت کنید هیچ ارزشی واسشون نداره پس شخصیت خودتو حفظ کن و بزن بیرون از این کار ِ کثیف

    1. نویسنده :ناشناس

      ریش و قیجی دست شرکتهای تلفن اینترنتی است و مطمئنا و بدون یک درصد شک این شرکتها رانتی هستند چون هیچکس به صورت اصولی نظارت نمیشوند فقط از دور حرفهایی در مورد این شرکتها زده میشه بدون اینکه بشون نزدیک بشون.احتمالا دست کسانی که در حاکمیت دست دارند در این تاکسی های اینترنتی مشاهده بشه.

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده اسنپ هستم .امروز رفتم مسافر سوار کنم دیدم چهار نفرن …سوار کردم ..تایم زده بود یک ساعت کرایه زده بود ۹۰ تومن .اومدم بزرگراه شهید نواب خوردم ترافیک ..تا برسم با مقصد به خودم هزاران فهش دادم که چرا اینجور داریم خاری خفلت میکشیم ..تایم یک ساعت به دو ساعت کشید و با کمیسیونی نه گرفتن برام ۷۵ تومن تو دوساعت افتاد ..
      خدا ازتون نگذره

      1. نویسنده :ناشناس

        عزیز من اولا شما نباید بیشتر از سه نفر سوار کنی چون بیمه ماشینت سه نفر با یکنفر راننده میشه جمعا ۴ نفر حالا اگه با یک نفر بیشتر تو ماشین تصادف کنی خسارت اون نفر اضافی رو باید از جیب مبارک بدی و دومین مطلب قبل از رفتن به هر سمتی از مسیر یاب جهت اطلاع از مسیر اطاع رسانی کن تا بدونی چقدر طول میکشه بعد مسیر بگیر

        1. نویسنده :ناشناس

          کار کردن در اسنپ،حماقت محضه،مگه مسافر کمه،میریم خطی کار میکنیم،کمیسیون مفت هم نمیدیم،زور هم نمیشنویم،یا علی

    1. نویسنده :ناشناس

      اون کسی که گفته راننده حق ندارد از پایین بودن کرایه ها ناراضی باشد آیا اگر خودش به جای راننده بود چه میکرد اسنپ از اول با کرایه های کم روی مسافر ها رو بالا بورده انگار راننده رو خریدن خیلی پر رو شدن مقصر اسنپه که این همه به مسافرا رو داده

      1. نویسنده :ناشناس

        معضل جدید دیگه کشف حجاب هست،اگه به مسافر بگی رعایت کن،نمره منفی بهت میده به عناوین مختلف.نمیگی پیام میاد،این وسط رانندها درگیرند. همین تاکسی های اینترنت میتوند به مسافر قبل سوار شدن پیام بفرستن ،(البته تو قرارداد این شرکتها رعایت حجاب هست ولی خیلی از مسافر ها قرارداد رو نمیخوند.)

      1. نویسنده :ناشناس

        برگردیم آژانس محلمون برپدرمفتخور این شرکت‌ها لعنت فقط توخونه چقیدن پول پارو میکنن …

    1. نویسنده :ناشناس

      ببینید به خداست بدبخت تراز راننده اسنپ و…نیست نه آینده نه بیمه وامنیت نه سلامتی . ….درضمن مشکل بالا بودن کرایه نیست ….مشکل تورم بسیاربالا…
      که انگار از دست این دولت دررفته ومردم جامعه روبا سیاست‌های…چندمن یه غازشون روروبه نابودی دارن میبرن………..هرچه جلوتره بریم ..چیزی ازما نمیمونه ..و

    1. نویسنده :ناشناس

      عرض سلام درجواب اون دوست عزیزی که فرمودند چرا راننده میتونه بابت کرایه معترض باشه اما مسافر نمیتونه خدمتتون باید عرض کنم که مسافر عزیز شما فقط مبلغی بابت کرایه ای پرداخت میکنید که اگر با تاکسی های زرد رنگ سفر کنید بابت همون مسیرکوتاه چندبرابر بیشتر از تاکسی های اینترنتی از شما کرایه دریافت می‌کنند درصورتی که ماهانه سهمیه بنزین بالایی میگیرند ولی تاکسی اینترنتی کرایه کم دریافت میکند سهمیه بنزین کم میگیرد البته سهمیه ملزم به این است که شما باید پیمایش داشته باشید حرف زیاد است اما دراین سالها کو گوش شنوا فقط این وسیله ما راننده ها است که اسقاطی شده پس لطفا نسبت به راننده کمی منصف باشید

    1. نویسنده :ناشناس

      واقعا یکی از متن ها عالی بود نوشته هرچی کار می‌کنیم از شروع تا آخر همان مثل شروع کار
      .من راننده اسنپم و هر روز کار کردن همان روز میره
      یهو بخاطر خرابی قطعات اصلا نمیتونم درست کنم
      مثلا بعدی فرق بین پژو و پراید همینه استثنا نیستن
      هیچ امتیازی امکاناتی نداره لوازم خودرو تو سایت اسنپ مغازه های لوکس و یدک اصلا طبق تعرفه نمی‌فروشند
      مجبوریم مسافر با هر اخلاقی تحملشون کنیم و بخاطر زن بچمون هیچی نگیم حتی فوش هم ندن یا الکی شکایت کنن بدون دلیل و پرسیدن درجا بلوک میکنن
      تازه مسافر می‌بریم تو مسیر ۲ بار توقف میکنه گزینه توقف رو نداریم بزنیم و اگه ب مسافر بگیم هم منفی میزنن و اصلا حق شکایت نداریم
      کرایه های شهرستان ک اینقدر پایینه واقعا روم نیست بگم این قیمت رفتم شهرستان
      کنسل میکنیم گزینه برخورد نامناسب مسافر نداره
      یه گوشی پیدا کردم رفتم دادم ب صاحبش حدود ۶۰ کیلومتر کرایش حدود ۷۰ تومان بود بعد مسافر میگه من ۱۲تومان میدم میخوای و ب پشتیبانی گزارش دادم گفت چی بگم
      اخه مسیر ۱۸کیلومتری بزنی ۲۵تومان کمیسیون ببری ۴۵۰۰ با ماشین پژو بعد انتظار کولر داره
      چرا ب استان جنوبی ک گرمه بنزین نمیدن دوبرابر ک همش کولر بزنیم
      از همه مهمتر کرایه این چیه ۱۸۵۰۰ یا ۲۱۵۰۰یا ۳۳۵۰۰
      این ۵۰۰ چرا ور نمیدارین مسافر نداره نمیده بهونه میاره ۵۰۰ از کجا بیارم بهش بگیم بده ۵۰۰تومان رو باید ۵دقیقه وایسیم تا گیر بیاره
      …از اول افتتاح اسنپ تا الان دارم کار میکنم ماشینم از دست دادم بخاطر خرج یه روز عصر
      باززززززم بگیم ما راننده ها دلمون پره واقعا از مجبوری داریم کار می‌کنیم امتیازی نداریم وامی نداریم امتیاز لاستیک و بنزین نداریم فرق کرایه بین پراید و پژو نداریم
      یا اصلاح کنید یا ور دارین این اسنپ و تب سی رو بریم تو خط مثل قبل کار کنیم
      تنها یک بار از تب سی فقط خوشم اومد یجا طرف منو گرفت ک دیگه اسنپ کار نکردم پیگیر میشه و میگه تو راننده فعال من هستی چرا نارضایتی آخر پایان سفر ب مسافر دادی ک مشکلمو گفتم و خواست جبران کنه
      دلمون پره

      1. نویسنده :ناشناس

        درود به شما دوست عزیز آخر سفر لوکیشن اسنپ رضایت مندی راننده را میخواد ثبت کنیم ولی گزینه را باز بزارید راننده خودش بنویسه که خیابان یا کوچه که رفته چه شکلی بوده یا هر مورد دیگه به ناچار چند گزینه گزاشتن درهر صورت نظر بدی به نفع اسنپ هست میتونن تسایت بزارن بگن همه رانندگان راضی هستن محله ما مسیر تاکسی ۱یک کیلومتر هست ۵۰۰۰هزارکرایه هر نفر میشه ۲۰هزار چراغ قرمز هم تو مسیر نداره ولی اسنپ ۳برابر این مسیر میزنه ۱۴هزار یا ۱۸هزار نمیدونم چه حسابی کرایه میزنن پول یک تک استارت الان بالای ۲۰هزار میشه تپسی رفتم رسیدم مبدا مسافر لغو کرده هیچ گزینه یا پیگیری هم نداره تازه باشه هم ۱۵۰۰یا ۲۰۰۰ت اگه انجام بده میزنه حسابت راستی خاک خوب کسی سراغ نداره که بریزیم تو سرمان دیگه هرروز بدتر از دیروز دخترم عقد کرده مثلا زحمت خودم زیاد کردم بتونم کاری براش انجام بدم ولی یک هفته اسنپ تپسی کار میکنی آخر هفته از همسایه پول قرض میکنی که ماشین تعمیرکنی دارم دق میکنم دیگه راهی هم بنظرم نمیاد اکثر کسانی هم که کار میکنن ماشینهای مدل پایین.هستن که توان خرید ماشین بالاتر یا زندگی کردن ندارن کسی داشته باشه اسنپ نمیاد

    1. نویسنده :ناشناس

      همه راننده‌ها باید تو سایت شورای رقابت طرح شکایت بکنند به خاطر کمسیون زیاد چون بازار تاکسی اینترنتی انحصاری دست دو تا شرکت هست و در این صورت شورای رقابت ورود میکنه به این مورد فقط تعداد باید زیاد باشد

    1. نویسنده :ناشناس

      مافیایی که این شرکت‌ها را بدون طی ضوابط تاکسیرانی و تاییدیه شخص و خودرو بر سر سفره تاکسیرانان نشاند،با حربه قیمت و استقبال مردم و البته استثمار رانندگان به این کار مبادرت کرد۰یکنفر درکل جامعه پیدا کنید که بتواند با درآمد دو سال فعالیت در این شرکت‌ها بتواند دو مدل خودرو خویش را ارتقاء دهد۰!! این شرکت‌ها از ناچاری مردم سوء استفاده کرده اند۰!!

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام اخه بی انصاف ها مسافر چرا ناراضی؟میری دم در خونه اش با این اوضاع کوچه ها ۱۰ دقیقه طول بکشه سفر هم ۱۰تا ۲۰ دقیقه طول بکشه و ۳ نفر مسافر اسنپ زده ۲۳ هزار بعد ۳۵۰۰ اسنپ ببره میشه ۲۰ هزار
      حالا انصافه ماشین ۲۵۰ میلیونی با این مردم بی فرهنگ راه بیفته براه ۲۰ هزار
      والا تا الان من مسافر شاکی ندیدم پر توقع
      بعدش شورای رقابت باج میخواد از اسنپ و تپسی وگرنه بفکر راننده نیست
      حداقل نرخ کرایه با تعداد مسافر تعین کنه
      ۳ مسافر مسافت ۱۵ کیلومتر بزنه ۶۰ تومان
      نفری ۲۰ تومان میشه

    1. نویسنده :ناشناس

      باید حکومت به جد در کار تاکسی های اینترنتی نظارت و رسیدگی کنه نه حقی از راننده ضایع بشه و نه مسافر، نه راننده بتونه تخطی کنه و نه مسافر ،سیستمی طراحی بشه که نقاط ضعف موجود رو کاملا حل کنه ،مثلا مسافری نتونه بدون دلیل موجه به راننده امتیاز بد یا خیلی بد بده یا برعکس،یا مثلا مسافری نتونه کرایه راننده رو بپیچونه ،یا مردم وقتی زن و بچه خودشون رو سوار تاکسی های اینترنتی می‌کنند دیگه استرس نداشته باشند از راننده حمایت بشه ،کرایه ها منطقی و واقعی تر بشه و ..

    1. نویسنده :ناشناس

      من اسنپ کار کردم غیر ضرر چیزی گیر خود و خانواده نیامد یک روز وقت بزاری اسنپ کار کنی یک هندونه نمیشه سیاست اسنپ دروغه دروغ فقط با دروغ و کلک داره سر ملت بیچاره را کلاه میذاره خدا نابودشون کنه

    1. نویسنده :ناشناس

      من یکی ۱۰۰ نفر اولی بودم که بااسنپ شروع به کار کردم تقریبا اوسط سال ۹۴ بود که از بخت بدم با این پلتفرم آشنا شدم وهنور هم از روی ناچاری دارم کار مبکنم اونموقع پرشیا داشتم پرشیا شد پراید ۹۵ الانم اون پراید ۹۵ و روختم یه پراید ۸۶ گرفتم ابن کار هرروزرضعیفترت میکنه چه نظر مالی چه از نظر روانی وفیزیکی یهو به خودت میای میبنی از همه دردها شش نخود گرفتی چشم درد زانو درد کمر درد سر درد نه بیمه ای داری نه آینده ای داری نه عزت و احترامی بین مردم داری تو این ۸سال اگه کنار خیابون سیگار میفروختم الان یه چیزی شده بودم اسنپ یعنی برده داری اینترنتی

    1. نویسنده :ناشناس

      کمیسیون ۱۵تا۲۰برای آژانس هایی هست که برای راننده پارکینگ و محل استراحت و … دارند نه اسنپی که در دفتر کارش نشسته و هیچ خدمتی نمی دهد و کمیسیون بالا را هم می خواهد از طرفی به نظر می رسد تاکسی های اینترنتی نه بجهت عرضه و تقاضا بلکه به جهت رقابت قیمت های پایین ارائه می دهند و اگر مسافر ناراضی است بخاطر اینه که توقع داره در ماشین دربستی کرایه یک نفر پرداخت کنه و اگر با خطی بره همچین تفاوت پرداختی با تاکسی اینترنتی نخواهد داشت بطور کلی این راننده نگون بخت هست که متضرر هست و تاوان همه چیز می پردازد اونم فقط و فقط بخاطر نیازش هست.

    1. نویسنده :ناشناس

      اینحا فقط راننده ناراضیه،مسافر خیلی هم راضی هست چون از هر ده مسافر که سوار میکنیم ۹ تاش میگن که کرایه ها خیلی کمه چه خبره براتون نمیصرفه یا مثلا اکثر مسافر عجله دارم را میزنن که کرایه ها بالاتر بره خود مسافر داره میگه که یه کرایه معقول بزنه تا راننده بگیره یعنی چی یه مسیر ۷ کیلومتری و میزنه ۱۴ تومن من عجله دارم و زدم که بیشتر بشه اون چند نفریم که مثلا ناراضی هستند از کرایه از این آدمای ندید بدیدن که اب از دستشون نمچکه گدا گودولن از ناراضیبودن اسنپ نمگرفتن ،اکثر مسافرا وقتی کرایه ها در اوج هست حتی بیشتر هم میدن چون فهم و شعور دارن ،طرف خودش میگه ماشین دارم میزارم تو خونه خرج گرونه پس اسنپم باید بیشتر بزنه،مخصوصا افاغنه که خیلی راضین چون اسنپ جلو پاشون ترمز میزنه ولی اژانس بخوان بگیرن تا میبینه افغانی هستن ۵۰ تومن میبره رو کرایه،پس الکی نگید مسافر ناراضی مسافر خیلیم راضیه از خداشونم هست فقط ۱۰ درصد مردم نق میزنن که اونها هم خیلی خسیسن.بابا میره تو ده تا کوچه تنگ و تاریک جلو پاش ترمز میکنی چرا باید ناراضی باشه اون عده هم که قر میزنن اسنپ پرروشون کرده از بس کرایه ها ثابت مونده تا یکم میره بالا عادت ندارن تعجب میکنن اونا همیشه طلبکارن ،خدا لعنتت کنه اسنپ که همه بدبختی و ضررت واسه راننده است،خدا آه این ناله های راننده های محترمو بکنه توشه اعمالت اون دنیا بزارن جلو روت سر پل صراط از تک تک راننده ها رضایت بگیری اونام رضایت ندن یکم به خودتون بیایین اسنپ و تپسی بعرسین از قیامت بترسین

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده هرچقدر هم کارکنه همش خرج ماشینو جریمه وکمسیون میشه وبس هیچی تهش نمیمونه این تجربه ۲۰ساله منه،توتپسی مسافرخانومی رو به مقصدرسوندم وپوله نقدنداشت گوشیشم خاموش شده بودگفت به خدا تا یک رب دیگه گوشیموشارژ میکنم میزنم به حسابتون ماهم روسادگی قبول کردیم چاره ای نداشتم ولی رفتو پولو نزد بعددوروز که تماس میگرفتم جواب نمیدادباخط دیگه زنگ زدم گفتم چرا اینکاروکردید گفت چه کاری کرایتو نقدی دادم ۱۰هزارم بیشتردادم بعدشم زنگ زدتپسی که رانندتون کرایشو بیشترم دادم ولی هرروز مزاحمم میشه تپسی منوبدونه اینکه زنگ بزنه یاکوچکترین سوالی بپرسه مسدود دایم کرد هرچقدرهم زنگوپیام زدم هیچ کس جوابگونبودوبه هم پاس میدادند اینم دستمزد۵سال وقتو زندگی وجونی که باسه این شرکتها گذاشتیم بوداسنپم مشابه همین مسدود کردبعدچندسال کارکردن لعنت به باعثو بانی هردوش…

    1. نویسنده :ناشناس

      به نظر من صاحبان این دو شرکت توسط دولت حمایت میشن،چون به هیچ کس پاسخگو نیستند…
      جور کم کاری دولتها در تأمین وسایل حمل و نقل عمومی به دوش راننده های تاکسی اینترنتی افتاده…هر دو اپلیکیشن بسیار ابتدایی طراحی شدن،حتی به خودشون زحمت ندادن که یک مسیریاب مستقل واسه خودشون داشته باشند…کرایه های پایین،تعمیر و نگهداری ماشین خیلی گرون…اجحاف در حق راننده،چون مسافر هر کاری بکنه راننده حق اعتراض نداره،،کافیه مسافر امتیاز کم به راننده بده تا سیستم مزخرف اسنپ و تویی دیگه بهت مسافر ندن….پشتیبانی در حد صفر،آخه من که شهرستان هستم چطور واسه یه دست لنت برم تهران و برگردم….خلاصه از روی اجبار و بیکاری و بدبختی دارم مسافر کشی میکنم….والا یه مهندس با بیست سال سابقه چرا باید مسافر کشی بکنه…..مطمینم اکثر همکاری‌های عزیزم مثل من شغلشون رو از دست دادن و از روی اجبار دارن تو اسنپ و تپسی کار میکنند…..بر باعث و بانی برده داری نوین لعنت…

    1. نویسنده :ناشناس

      شرکت های اسنپ و تپسی هردوتاشون یکی هستن کمسیون رو باید ۱۰ در صد کنن که برای راننده بصرفه، با این تورم و گرونی و قطعات گرون واقعا نمی صرفه

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام مسئولین اسنپ و تپسی انگار در این کشور زندگی نمی‌کنند یا بالا نشین هستن واصلا نمیدانند هزینه اصطلاک خودرو چقدر هست آخه ۴۵ دقیقه رانندگی در ترافیک باید ۱۷ هزار تومان کرایه داشته باشه لعنت به انصاف شما که اول کمسیون ۲۰ درصد برات مهمه شرم بر شما ای کاش نابود بشین

    1. نویسنده :ناشناس

      باسلام ، شرکت اسنپ که اصلا گوشش به هیچ چیز نیست فقط تو فکر کمیسیون‌های سفره ، خانمی که درخواست سفر به مقصدی را بانیمساعت توقف وبازگشت به مقصد اولیه میکنه و ظاهرش مشخصه چکاره است ، اگر به اسنپ اعلام کنی جواب میده امتیاز شما دست مسافره درصورتیکه ربطی بهم نداره. از طرفی چهار نفرکارگر ….که بوی بدنشان قابل تحمل نیست درخواست اسنپ می‌کنند ونفرت پنجهزار تومان رویهم میگذارند و کرایه را پرداخت می‌کنند، توی این وضعیت که پول نقد دست کسی نیست واینترنت ضعیف که مسافر قادر به پرداخت اعتباری نیست شماره کارت دادن هم ممنوعه ،ودستگاههای عابر بانک هم پول نمیدن این کار کردن مجانیه ،غیراز خرج ماشین وروغن وبیمه و لاستیک وغیره ، برخورد پاسخگو ها وبرخی مسافرین خیلی زننده و بده بنظر بنده تعطیل کردن این دو شرکت وتقویت آژانس‌های تاکسی سرویس بسیار بهتره ،،،،،،، عضو هشت ساله اسنپ

    1. نویسنده :ناشناس

      به درد نمیخوره،فقط پولش میره تو جیب اسنپ،کرایه کمه و اصطحلاک زیاد،

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام واقعا در حق رانندگان با این نرخ ها اجحاف میشود

    1. نویسنده :ناشناس

      به اندازه ۲۰ درصد کمیسیون خدمات میدند آیا

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده و مسافر مقصر نیستن این مسئولین اسنپ و تپسی که نشستن زیر سایه لم دادن و پول مفت میگیرن و روزی میلیارد به جیب میزنن و به فکر نه راننده هستن نه مسافر

    1. نویسنده :ناشناس

      اولا کجا در یک ساعت میشه شصت هزار تومان کار کرد؟؟ این مبلغ فقط متعلق به تهران هست که با توجه به هزینه های پایتخت چیزی نیست‌. من خودم در مشهد هیچوقت در یکساعت نتونستم از سی تا چهل هزار تومان بیشتر کار کنم که تازه هزینه بنزین هم ازش کم میشه. مابین تفاوت بنزین رو بعد از سه یا چهار ماه میریزن و الان ما مال بهمن رو هنوز نگرفتیم و شرکت میندازه گردن دولت در صورتیکه ما به دولت کار نداریم همانحوریکه شما کمسیون از ما میگیری باید مابین تفاوت رو خودت بدی و وقتیکه از دولت گرفتی برای خودت برداری. کنسلی هم م که اصلا ندارن و برخی از مردم نمی‌دونم چرا اینکار رو میکنند و برخی دیگه با دادن کرایه های پانزده و بیست هزار تومانی خدمات لیموزین از راننده می‌خوان. از در همه بدتر اینکه کرایه ها آنقدر پایین هست که در شهری مثل مشهد اصلا شما مسافری در کنار خیابان نمی‌بینید که از این شرکت‌ها بزنید بیرون و مسافرکشی کنید.همه سرویس‌ها رو اگه مسیری حساب کنید می‌بینید که مسافر اگه با تاکسی کورسی رفته بود باید دوبرابر پرداخت میکرد. حالا اگه چند نفر باشند که دیگه براشون مفت میوفته. از همه خنده دارتر کرایه بین شهری هست که دقیقا یک سوم مسافربرهای سر جاده میوفته. اینکه مسافر ساکی هست واقعا بی انصافی و توقع زیادی هست. خلاصه مطلب بازار انحصاری شده و در این وسط راننده در حال استثمار نوین و یا بهتر بگم برده داری نوین هست. هیچ بیمه ای نداریم. هیچ حمایتی نداریم. کرایه نصف شب که تمامش خطر هست و حتی در برخی موارد راننده کشته شده و ماشینش به سرقت رفته حداقل سی درصد پایینتر از روز هست . هیچکس هم به داد ما نمیرسه.ایکاش حداقل کنار خیابان مسافر بود و مسافر کشی میکردیم ولی مردم هم از این مقوله خوب استفاده میکنند و با کرایه کم حمل نقل لاکچری انجام میدن. با حداقل سیصد چهارصد میلیون تومان سرمایه صافی ساعتی سی هزار تومان هم در نمیاد. به آگهی اینها که باغ سبز نشون میدن توجه نکنید. واقعا کسی هست که به داد ما برسه؟؟؟تاکسیهل چهل و پنج درصد اضافه کرایه داشتن امسال و ختی مترو بیست درصد و ما هیچ. از همه خنده دارتر این هست که مسافر بکن میگه با این کرایه ها چجوری صرف می‌کنه کار کنید!!!!مسافر دیگه ای گفت دلم بحال شما میسوزه !!!!اینم کار و زندگی ما هست که مورد ترحم قرار باید بگیریم!!!!!

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ تپسی و مخصوصا ماکسیم در حق راننده ظلم می‌کنند.ماکسیم دیگه نوبرش آورده.کرایه در حد اسنپ تپسی و کمیسیون حدود ۴۰ درصد.آخه ستمگر،برای ۱۳۲ هزار تومان کرایه باید ۴۲ هزار تومان کمیسیون بگیری؟ماکسیم اول کمیسیون میگیره بعد مسافر میده.این دیگه آخر بی ش ر ف ی هست.چرا به ماکسیم نظارتی نمیکنه

    1. نویسنده :ناشناس

      تاکسی اینترنتی اسنپ به مسافر خودش کد تخفیف میده بعد موقع حساب کردن از پول راننده کد تخفیف مشتری رو کم می‌کنه این انصافه؟

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام ،حرفای دوستان ،در مورد کمیسیون بالا ،کرایه کم،حق همیشه با مسافر ،رسیدن به مسافر این همه فاصله لغو سفر و …..؟..و در آخر گوشی چند میلیونی هم در خطر و بسته اینترنتی و. خلاصه ،از. روی مجبوری ؟?؟

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام خسته نباشید
      من راننده اسنپ هستم از صبح تا شب کار میکنم آخر ماه هیچ پولی یا پس‌اندازی ندارم کمسیون اسنپ بالاست خرج ماشین زیاده قطعات یدکی ماشین خوب کار نمیکنن یدونه روغن عوض کردن پراید ۵۰۰ هزار هزینه برمیداره هر بار به پشتیبانی اسنپ زنگ زدم یا پیام دادم که مشکل من و حل کنه تنها کاری که کرده امتیاز منفی به من داده مسافر سوار ماشین میشه هر کاری دلش خواست میکنه وقتی به اسنپ گذارش میکنم فقط به من نمره منفی میده ایا این کار درسته هیچ کسی رسیدگی نمیکنه به هرکسی گفتیم جواب رد شنیدیم آیا ۲۰ درصد کمسیون زیاد نیست یعنی من ۱۰۰ هزار کار کنم ۲۰ هزار اسنپ برای خودش برمیداره این کمسیون نیست این دزدیه این دست کردن تو جیب راننده هست

    1. نویسنده :ناشناس

      پورسانت اسنپ خیلی بالاست پلتفرم ها و اپلیکیشن های اینترنتی نباید پورسانت یا حق کمسیون آنها طبق قانون بیشتر از پنج درصد باشد. ولی چون اینجا ایران هست و آخوند و نمایندگان مجلس و دولت و کلیه کارمندان دولت همگی دزد و بیسواد هستند از هیچ قانونی تبعیت نمی کنند. یا دزد هستند یا بیسواد هستند. طبق قانونی که خود دولت و مجلس نوشته است اصل ماده ۲۹ قانون اساسی تمام اقشار جامعه باید بیمه شده و شغل داشته باشند و توانایی امرار معاش و حق مسکن و خواروبار را داشته باشند. ولی چیزی که امروز شاهد آن هستیم افزوده شدن دزدها در سیستم برده داری نوین است.

      1. نویسنده :ناشناس

        ماشاالله

    1. نویسنده :ناشناس

      توی مشهد که کمیسیون دقیقا ۱۵ درصده

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده ناراضی ،مسافر ناراضی ،تپسی و اسنپ راضی.

    1. نویسنده :ناشناس

      کمسیون بالا، کرایه پایین، من لاستیک وروغن از اسنپ خرید کردم دو ماه گذشته تحویل نمی‌دهند پشتیبانی زنگ میزنه میگه پولت پس بگیر هیچ جا هم نیست شکایت کنم

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ تبسی دارند جوانان بیکار سوه استفاده می‌کنند کرایه پاین استحلاک بالا ماشین نمیصرفه هزینه سفر خیلی پاین اما جوان بیکار مجبور و اسنپ سوه استفاده ….من دیگه کار نمیکنم همش خرج ماشین وقت وقف تلفی .

    1. نویسنده :ناشناس

      الاهی خدا این اسنپ وبه زمین گرم بزنه هرچی داریم میکشیم ازدست همین تاکسی اینترنتی اسنپ وتپسی است مگه آژانس یا تاکسی تلفنی چه بدی داشت اینها اومدند بازار این بندگان خداروگرفتند اگه تاکسی تلفنی تا العان پیشرفت می کرد این وضع کرایه راننده ها نبود اسنپ وتپسی اومدند برای راننده ها گدا خونه باز کردند فکر کردند راننده ها خر هستند نمی فهمند آدم بره گدایی بکنه تا بره برای یه سری مسافرهای مفت خور سرویس ببره ودنده بزنه

    1. نویسنده :ناشناس

      آب تو هونگ کوبیدنه بازدارنده میسوزه این وسط

    1. نویسنده :ناشناس

      من تو اسنپ باکس(موتور) کار میکنم دروغ میگن اینا ۲۰درصد کمیسیون میگیرن و حتی بیشتر میگیرن از میدون ازادی تا تهرانپارس رو‌ زدن۴۵هزار تومن😕میدونین چقدر راهه!!با کمیسون ۲۰درصد خدایش من موندم کی داره یه همچین قیمت گذاری میکنه این شخصی که تو اسنپ داره یه همچین قیمت گذاری رو تو سفرها میکنه رو بیارنش رو اجناس‌و کالا و پوشاک و مسکن و خودرو هم قیمت گذاری کنه مردم نفس راحت بکشن چرا باید ۲۰درصد کمسیون بگیره از من راننده موتور سوار ، همیشه هم حق رو به مسافر میده ، بار ها شده رفتم بسته رو تحویل بگیرم ، تا رسیدم مسافر لغو کرده ، اعتراض هم میکنی حق رو میده به مسافر ،بعدجالبه مسافر لغو کرده حساب کاربری راننده رو مسدود میکنه ، یعنی میخوام بگم بیشرف ترو پست تر از اسنپ خودشه!! شورای رقابت یا هر کسی که مسئول و ناظره باید دخالت کنه و اسنپ و تپ‌سی رو سرو سامان بده….

    1. نویسنده :ناشناس

      خانه از پایبست ویران هست

    1. نویسنده :ناشناس

      من تو اسنپ باکس (موتور)کار میکنم کمیسونی‌که از ما میگیرن بالای۲۰درصده از میدان ازادی تا تهرانپارس رو‌ زدن۴۵هزار تومن 😕 من موندم کی داره یه همچین قیمت گذاری روی سفر ها میکنه این شخصی که داره قیمت گذاری روی سفر میکنه رو بیارنش رو اجناس‌و کالا و مسکن و خودرو هم قیمت گذاری کنه مردم نفس راحت بکشن بار ها شده به مبدا رسیدم مسافر لغو سفر کرده اعتراض هم میکنی حق رو به مسافر میده
      جالبه مسافر لغو کرده حساب کاربری مارو مسدود میکنن
      همه حق رو میدن به مسافر
      قیمت سفرها همیشه پایینه و ناچیزه
      مسافت طولانی قیمت پایین
      کمسیون بالای ۲۰درصد
      شورای رقابت یا هر کس دیگه ای که مسئول نظرات بر تپ سی یا اسنپ هست باید دخالت کنه و این دوتا شرکت رو سرو سامون بدن
      واقعا دارن در حق مردم ظلم میکنن

    1. نویسنده :ناشناس

      منم راننده اسنپ بودم و با صبوری دنبال شغل بهتری بودم و الا خدا رو شکر مشغول کارم و فقط واسه مسیر رفت و برگشت محل کارم مسافر میزنم خلاصه که راحت طلب نباشید و موقت راننده اسنپ باشید نظافتچی سرویس مردم باشی بهتر از کار اسنپه

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام من یک راننده اسنپ هستم،همه اینها بعلاوه اینکه اگه زنگم میزنیم پشتیبانی اعتراضیم میکنیم پاسخگو نیستن دو تا منشی… اوردن فقط چهارتا صدای ضبط شده دارن برا همه چی این …هی پخش میکنن خداوکیلی رئیسی خودت کمکمون کن

    1. نویسنده :ناشناس

      آیا فریاد رسی هست که به داد این رانندگان مظلوم برسه ؟
      ما رانندگان باید چندین نماینده در اسنپ و حتی در مجلس داسته باشیم
      کم نیستیم که حدودا ۳ میلیون نفر هستیم که چون بنی اسرائیل در دست فرعون اسپ گرفتار شدیم

    1. نویسنده :ناشناس

      کی به فکر راننده ومسافر هستند از رایسی بگیر تا بقیه همه به فکر پر کردن جیب خودشان هستند در ایران فقط حجاب برایشان اهمیت داره نه سفره مردم میگن نداری برو بمیر درود بر کشورهای اروپایی که از حق مردم خودشان نمیخورن در ایران دین داشته باش برو بمیر ….

    1. نویسنده :ناشناس

      شرایط فراهم کرده دیگه، پول غرض کردم از اسنپ کارفیکس قطعه گرفتم قطعه نیومد با بدبختی و کلی تماس ک فروشنده جواب نمیداد متوجه شدم ک اصلا قطعه ای وجود ندارد ک ثبت شده و من اولی نبودم ک ب این سرنوشت دچار شدم با منت ب من میگن لغو سفارش کن پولش بعد ۱۰روز ب حسابم اومد.

      حالا لغو کردم و دوباره باید برای خرید قطعه دنبال کسی بودم ک بتونم ازش قرض بگیرم، و اجرت تعمیر پارسال هموم قطعه برام ۲و نیم برابر فاکتور شد ظاهرا تورم برای مکانیکها ۲۵۰ درصد بوده و ۱۰ برابر کارگری اعمال شده ک اینم نیازمند رسیدگی است.

    1. نویسنده :ناشناس

      شاید نزدیک به چهار سال برای تپ سی کار کردم و هر چه جلوتر می‌رویم فقط از حق و حقوق راننده کم میشه ببخشید چرا کرایه را پایین میاورید کمسیون هم پایین بیارید این که نمیشه بعد اینها مسافر تلفنی فقط بابت گرفتن چهار تومان ثابت میگیرن که تقریباً با کرایه ۲۶ت راننده برابر فقط آنها تلفن را جواب دادهچند ثانیه ولی راننده بالای نیم ساعت در ترافیک بوده ای ظلم آشکار.من حرفم فشار به مسافر به هیچ عنوان نیست هر ک شرکت میزنه باید خط اول را خوب اداره کنه خط اول فقط رانندگان هستن

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام من راننده اسنپم در مورد کرایه ها که خیلی پایینه باید تعرفه هاش مثل کرایه تاکسی حساب بشه وقتی میری مسافر از جلوی خونش سوار میکنی تا خود مقصد میر سونی از جاهای خاکیو بد رد میشی کراریش باید بیشتر از تاکسی یا آژانس باشه همه ماشینا که دوگانه نیستند که مصرف سوختش کم باشه

    1. نویسنده :ناشناس

      من که یکساله و نیمه انصراف دادم داخل شهر کار میکنم خدارو شکر راضیم
      مگر دیوانه ام کرایه پایین و کمسیون بالا بدم
      بخدا همگی انصراف بدید گول تشویقی نخورید کمیسیون اینترنتی ها لا این کرایه ها باید ۲درصد باشه که راننده راضی بشه و البته کرایه هم بالا باشه نه مفت مفت که مسافر از خجالت کرایه بگه بقیش ماله خودت
      یه همت میخواد کلر نکردن در شرکتها و البته گول نخوردن تشویقی ها گووووول نخورید

    1. نویسنده :ناشناس

      این دوسمتون که گفته برنامه رو پاک میکنم. بقران اگ این کارو بخاطر کرایه بکنه. چون باید زنگ بزنه اژانس محلشون کیلومتری ۳ هزارتومن که تقریبا ۵ برابر گرونترین تعرفه اسنپ هست.۲۰ درصد برگشت رو هم بده ساعتی ۳۰ تومنم الافی بده. ب هیچ وجهی همیچین کاری نمیکنه. الکی نظر ندین خداوکیلی. کرایه اسنپ خداوکیلی خیلی پایینه. حدا اقل نصف کرایه تاکسی رو هم بدن بخدا مسافرای اسنپ کم نمیشن. راننده ها. من برج ۱۲ ثبت نام کردم .برج ۱۲ رو بکوب تا شب عید صبح زود تا عصر ساعت ۷ ۸ ۹ رفتم. ۴۵۰۰ کار کردم. ازینور ۸ ملیون خرج ماشینم کردم. تازه الانم خرابه. خداوکیلی نکنید این کارو بامردم. اگ خابیده بودم تو خونمون بنفعم بود .اینقدم اذیت نمیشدم .

    1. نویسنده :ناشناس

      واقعا کار سختی است، با این ترافیک بخصوص در تهران و اوضاع وخیم رانندگی در شهرها، اکثر مردم عصبی، رانندگی ها افتضاح، بخصوص در شب که اتوبان ها میدان مسابقه میشه… خلاصه کار پر استرس و پر ریسکی هست، خدا به داد راننده های زحمتکش تاکسی های اینترنتی برسه…

    1. نویسنده :ناشناس

      من به شخصه فقط از سر. ناچاری دارم این کارو میکنم با اینکه میبینم. دارم ازم سو استفاده میکنن و هیچ اهمیتی به راننده نمیدن و احترامی براش قایل نیستن با این حال. با لیسانس مهندسی مکانیک مجبورم فعلا … از صبح تا شب. به خودم فحش میدم و تحمل میکنم که حداقل شرمنده خونواده نباشم

    1. نویسنده :ناشناس

      من یه راننده درشهرکرمانشاه هستم.شرکت اسنپ انگار برده گیراورده فقط به فکر خودشو مسافره.پس این راننده بیچاره چی نه بیمه ای میشه نه اینده ای داره تواین ناوگان.فقط عمرش میره وماشینش داغون میشه باوضع این خیابانها و استهلاک بالا درصورتی که قطعه خودروخیلی گران شده.اما کرایه پایین که هیچی واسه راننده نمیمونه بخدا از ناچاری کارمیکنم تو اسنپ.هرچند مدتیه کارنمیکنم چون کرایه ها نسبت به پارسال ارزان ترشده.لطفا رسیدگی کنید به داد مارانندهای زحمت کش برسین!

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام کمسیون باید زیر ۵درصد باشه و ضمنا کرایه ها زیاد بشه و بروز مث تورم گرانی الان ۳ساله کرایه اسنپ و تپسی همینه نمیدونم یه عده با چه عقلی دارن کار میکنن خودشون و ماشین شونو داغون میکنن کار نکنید من انصراف دادم یه سال

    1. نویسنده :ناشناس

      والا من هم بعد این دوسال گذشته به اجبار میرم اسنپ ماشین سمند یگانه وبعد تقریبا سه ماه بنزینم نیومده کیلومترها من کامله .آزاد میزنم تهش یه سیب زمینی یا نون پنیر .به فکر مردم باشید گاهی از بعضی خانمها راجب حجاب میپرسم میگویند بخاطر اقتصاد وتورم است

    1. نویسنده :ناشناس

      تازه یه فرقی بین راننده ای که شغل دیگه ای ندارن نمیزارن .طرف شغل دوم یا سومشه ولی من که شغل یا بیمه ندارم وکرایه نشین در گرمای تابستان خوزستان هستم

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام من بعنوان راننده ازکمیسیون بالای اسنپ بسیاربسیارناراضی هستم ….راننده کار میکند…مسافر کرایه میدهد…..ولی برنده قضیه اسنپ است که درآمد بالایی ازکمیسیونهای زیادش دریافت میکند؛کاش دولت نظارت کند…….مثلا :اگرکمیسیون کم شود؛راننده بیشتر ومسافربیشتری فعالیت خواهندکرد ودرآمد اسنپ هم زیاد خواهدشد…..ولی متاسفانه اسنپ حاضرنیست شرایط رادرک وتغییر دهد.

    1. نویسنده :ناشناس

      بدلیل تورم بالا و گرانی قطعات یدکی وبالا بودن تعمیرخودرو وکم بودن کرایه اسنپ با کمسیون زیاد به نفع مسافرو برفنا و ویران کردن زندگی راننده

    1. نویسنده :ناشناس

      توجه توجه

      من که انصراف میدم

      اگه مسافر ناراضیع و راننده هم ناراضیه
      باید اسنپ کمیسیون رو به ۵ درصد کاهش بده

      من حساب کردم که اسنپ با این کمیسیون ماهانه چند هزار میلیارد درآمد داره و این انصاف نیست .

      تو قسمت قطعات هم فقط روغن و یه لنت ترمز و باتری میزاره اونم از بازار گرون تره و تخفیف هم دروغه.و از جیب خودش هم چیزی تقدیم نمیکنه

    1. نویسنده :ناشناس

      من راننده اسنپ هستم دیروزبرا استراحت کنار تقاطع خ طالقانی وبهار مدتی ایستادم مسافری توجه ام جلب می‌کرد داشت به تاکسی ها شهری می‌گفت شهرک آزمایش دربست ولی مسافر با قیمت تاکسی موافق نبود ازش پرسیدم چقدر بهت میگن تا شهرک آزمایش گفت ۲۰۰هزار تومان رفتم اسنپ فرض مسافرم روشن کردم ببینم اسنپ چقدر میزنه این مسیر زد ۷۵هزا ر تومان خوب باید عمق فاجعه وبدبختی رانندها اسنپ اینجا دید واقعا اسنپ دارد جنایت واز خون رانندها را مثل خوفاش می میگه

    1. نویسنده :ناشناس

      مدیران نامحترم اسنپ و تپسی
      مگر نمیگویید بحثه عرضه و تقاضا، شده معیارتان برای قیمت گذاری؟
      بنده بعنوان کسی که کارم همین هستش و چندین ساله(از سال ۸۸) رویه تاکسی دارم کار میکنم به شما اثبات میکنم که بحثه عرضه و تقاضا هم براتون کشکه و رویه همین موضوع هم که خودتون گفتین قیمت گذاری نمیکنین…
      در یک کلام، اومدن تو بیست و چهار ساعته شبانه روز یه فرمولی رو به سیستم دادن و دقیقا سره همون ساعت نرخ گذاری انجام میشه. به عنوان مثال بعدازظهر ها از ساعت ۴ تا ۷ بعدازظهر نرخ گذاری به روال عقلانی هستش( یه عده میگن قیمتها بالا رفته، دوست عزیز از ساعت ۴ تا هفت نرخ ها عقلانی میشه و نه زیاد) و دقیقا از ساعت هفت بعدازظهر به بعد نرخ ها پایین کشیده میشه در صورتی که درخواست ها بشدت بالا هستش و تعداد ماشین هم بشدت کم هستش.در این شرایط به گفته ی این شرکت های ظالم باید نرخ ها همون عقلانی میموند نه اینکه دقیقا سر ساعت هفت و یک دقیقه نرخ گذاری یه چند درصدی میاد پایین …یه روز دو روز هم نبود که من تست کردم بلکه یک عمریه با تاکسی کارم اینه…از ساعت هشت به بعد باز درخواستها به همون شکل زیاد هستش و تعداد ماشین کم وباز شاهد این بودم که قیمتها به پایین ترین حده ممکن رسید…اینو من تو شرلیط آب و هوای بارونی هم تست کردم…دوستان به این چرندیاتی که شرکتهای ظالم اسنپ و تپسی دارن میگن عوامل موثر در قیمت گذاری بحث عرضه و تقاضا و شرایط آب و هوایی و… هست دروغی بیش نیست چون همه جوره بنده تست کردم و در یک جمله به این رسیدم که اومدن یه فرمولی رو برا سیستم تعریف کردن و طبق اون فرمول قیمت گذاری ها انجام میشه و یک ثانیه از اون وقته تعریف شده بگذره قیمت کرایه با اون کرایه ی قبلی فرق خواهد داشت…کاری نداره این گفته ی منو هم همه میتونن تست کنن.دوستان تهرانی ساعت شیش و پنجاه و نه دیقه یه سرویس بگیرن از مبدا میدون توپخونه به میدان فردوسی و مبلغ رو ببینن…حالا یک دقیقه اجازه بدین تا ساعت هفت و یک دقیقه بشه و همین مسیر رو دوباره اسنپ بگیرین…خواهید دید که تو یک دقیقه چقدر کاهش قیمت لحاظ شده تا به این نتیجه برسین که بحث قیمت گذاری فقططبق یه فرمول تعریف شده به سیستم های ظالمشون هستش و نه چیزه دیگه ای…به امید فروپاشی سیستم های ظالمه اسنپ و تپسی… دَخلتون پُر از پول و یا علی مدد❤️❤️❤️❤️

    1. نویسنده :ناشناس

      مدیران نامحترم اسنپ و تپسی
      مگر نمیگویید بحثه عرضه و تقاضا، شده معیارتان برای قیمت گذاری؟
      بنده بعنوان کسی که کارم همین هستش و چندین ساله(از سال ۸۸) رویه تاکسی دارم کار میکنم به شما اثبات میکنم که بحثه عرضه و تقاضا هم براتون کشکه و رویه همین موضوع هم که خودتون گفتین قیمت گذاری نمیکنین…
      در یک کلام، اومدن تو بیست و چهار ساعته شبانه روز یه فرمولی رو به سیستم دادن و دقیقا سره همون ساعت نرخ گذاری انجام میشه. به عنوان مثال بعدازظهر ها از ساعت ۴ تا ۷ بعدازظهر نرخ گذاری به روال عقلانی هستش( یه عده میگن قیمتها بالا رفته، دوست عزیز از ساعت ۴ تا هفت نرخ ها عقلانی میشه و نه زیاد) و دقیقا از ساعت هفت بعدازظهر به بعد نرخ ها پایین کشیده میشه در صورتی که درخواست ها بشدت بالا هستش و تعداد ماشین هم بشدت کم هستش.در این شرایط به گفته ی این شرکت های ظالم باید نرخ ها همون عقلانی میموند نه اینکه دقیقا سر ساعت هفت و یک دقیقه نرخ گذاری یه چند درصدی میاد پایین …یه روز دو روز هم نبود که من تست کردم بلکه یک عمریه با تاکسی کارم اینه…از ساعت هشت به بعد باز درخواستها به همون شکل زیاد هستش و تعداد ماشین کم وباز شاهد این بودم که قیمتها به پایین ترین حده ممکن رسید…اینو من تو شرلیط آب و هوای بارونی هم تست کردم…دوستان به این چرندیاتی که شرکتهای ظالم اسنپ و تپسی دارن میگن عوامل موثر در قیمت گذاری بحث عرضه و تقاضا و شرایط آب و هوایی و… هست دروغی بیش نیست چون همه جوره بنده تست کردم و در یک جمله به این رسیدم که اومدن یه فرمولی رو برا سیستم تعریف کردن و طبق اون فرمول قیمت گذاری ها انجام میشه و یک ثانیه از اون وقته تعریف شده بگذره قیمت کرایه با اون کرایه ی قبلی فرق خواهد داشت…کاری نداره این گفته ی منو هم همه میتونن تست کنن.دوستان تهرانی ساعت شیش و پنجاه و نه دیقه یه سرویس بگیرن از مبدا میدون توپخونه به میدان فردوسی و مبلغ رو ببینن…حالا یک دقیقه اجازه بدین تا ساعت هفت و یک دقیقه بشه و همین مسیر رو دوباره اسنپ بگیرین…خواهید دید که تو یک دقیقه چقدر کاهش قیمت لحاظ شده تا به این نتیجه برسین که بحث قیمت گذاری فقط طبق یه فرمول تعریف شده به سیستم های ظالمشون هستش و نه چیزه دیگه ای…به امید فروپاشی سیستم های ظالمه اسنپ و تپسی… دَخلتون پُر از پول و یا علی مدد❤️❤️❤️❤️

    1. نویسنده :ناشناس

      من در تعجبم که مسئولان اسنپ وتپسی با درآمدمیلیاردی در یک روز چرا به کسی پاسخگو نیستند؟! چرا کسی پیگیر این درآمد های ناعادلانه آنها نیست. پورسانت بالا، زورگوئی به رانندهای مجبور، قوانین یک طرفه وغیر منطقی. آیا خداوند این ظلم واستعماروبهرکشی از رانندگان را بی جواب خواهد گذاشت.که یک عده. مسئول درآمد میلیاردی داشته باشند وبه هیچ کس پاسخگو نباشند!!!!

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ هیچ حمایتی از راننده نمی کند، من مسافر را به مقصد رسانم، در خاتمه سفر مسافر اعلام داشت کرایه را اینترنتی پرداخت نمودم بعد چن لحظه پیام امد وجه نقد د ریافت نکنید، ودیگر اینترنت به مدت بیست دقیقه قطع شد،۵بار تیکت زدم وسه بار تماس گرفتم ۱۵روز سپری شد، یکنفر حتی جوابگوی واریز کرایه من نشده جای بسیار تاسف هست و.

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام اگر سازمان تاکسیرانی به جای ترسی است؟ به مردم خدمات بدهند خیلی بهتر است چون تاکسی امین مردم است زیرنظر شهرداری میباشد بیشتر مرد از ماشینهای شخصی شکایت دارند اکثرا شهرستانی هستند و هوای تهران را بیشتر آلوده میکنند دراینجا تاکسیرانی باید همت کنند ودست بکار شوند

    1. نویسنده :ناشناس

      یه هفته کسی کار نکنه اون وقت حال اسنپ تپسی دیدن داره من هم اسنپ باکس کار کردم هم اسنپ ماشین به واله مفته کاریه برای شرکت و مسافر خوبه راننده هیچی گیرش نمیاد اونم با این ماشینا و موتورای بی کیفیت که هرروز یه جاش میلنگه آژانس و پیکای بیرون کار کنید خیییییلی بهتره از این سیستم برده داری این دو شرکت بیاید بیرون

    1. نویسنده :ناشناس

      از همه اینا دور باشید از ما استفاده رمز ارز میکنن

    1. نویسنده :ناشناس

      من در اسنپ به عنوان کاربر موتوری در اسنپ باکس کارمیکردموبه تازگی با درخواست های مکرر خودم حساب کاربری ام را مسدود وشاید بعدا با حذف حساب کاربری من موافقت کنند هرروز یک بدبختی ونارضایتی خاصی داشتم مشکل فقط قیمتها نیست مشکل اختیاری است که اسنپ به مشتری میدهد که هرجور که مستواند کرایه بدهد مانند واریز اینترنتی یا نقدی ودیگر ففط به شکایات مشتری فورا رسیدگی میکنند وبرای کاربر راننده هیچ اقدامی انجام نمیدهند یا عذر وبهانه های خاص دیگه میاورند وتوقع دارن که ما خودووسابل نقلیه مان را فدای خواسته ها وبهانه های مشتریان کنیم

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافر بیجا کرده ناراضیه از چی ناراضیه
      ۱.کرایه پایین و مجانی
      ۲.دربست می‌ره و کرایه مفتی
      ۳.راخت انتخاب می کنند و دم پاشون ترمز میگیره و تا مقصد ور مفت میزنند
      ۴.علاف کردن راننده برای کرایه دادن
      ۵.پنج تای میشینن تو ماشین کرایه ی نفر را به زور میدن
      ۶.ماشین تمیز و شسته و راننده مثل نوکر نداشته باباش باید آهنگ بزاره و گاهی از تو رختخواب یلندش کنده بزار ش تو ماشین
      مسافر غلط کرده ناراضیه

    1. نویسنده :ناشناس

      بنده فوق لیسانسم رو سال ۱۳۹۰ از دانشگاه دولتی گرفتم.
      الان راننده هم اسنپ و هم تپسی هستم.و در هر سیستم مسافر از کرایه شکایت داره. و در هر دو تا سیستم راننده هامون از کرایه پایین ناراضی هستن‌.
      تو رو خدا فکری به حال ما جونها بکنید.و حداقل این بازار انحصاری رو بشکنید .که هر جور دلشون میخواد با کرایه ها بازی نکنن.و به نظرم اگر دست بخش دولتی باشه دیگه نمیتونن کرایه ها رو بالا و پایین کنن .ممنون

    1. نویسنده :ناشناس

      آقا کرایه کرج به تهران میزنه ۱۳۰ هزار تاکسی زرد زیر ۳۰۰ نمیره مسافت رو یا تهران تا پرند میزنه ۱۴۰ تاکسی زیر ۳۰۰ تا ۴۰۰ نمیره اونوقت مسافر مرگ میخواد دیگه نصف قیمت سوار میشه طلب کار هم هستن والله کرایه ها اسنپ تپسی مفت من مسافرزدم گفت پژو دارم از کرج واسه تهران گفت ماشین ۶۰۰ میلیون استهلاک هزینه ها زیاده اسنپ میگیرم با مبلغ ناچیز ۱۴۰ تا ۱۶۰ مجانی حساب میشه. یا از اینورشهر میری آنطرف شهر میزنه ۵۵ هزار حرام زاده اسنپ دزد . خدا وکیل مملکت صاحب داشت اسنپ جریمه چندصد میلیاردی میکرد که بجای کمیسیون ۲۰ درصد ۵ درصد بیشتر نباید بگیره اینجوری راننده هم لغو سفر نمی زنه دیگه . من روزانه سه تا سفر لغو میزنم دوتا هم مسافر میگم بزنه جمعا حساب میکنم ۱۵۰ لغو سفر میزنم.

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام‌ریشه‌همیسه‌سرجای‌خودش‌هست‌این‌برگاه‌هستند‌که‌می‌ریزند‌وشاخها‌هست‌که‌خشک‌می‌شوند‌‌‌به‌دنبال‌مقصر‌نباشید‌مقصر‌همین‌حوالی‌است‌‌‌مقصر‌نه‌راننده‌هست‌نه‌‌مسافرکش‌نه‌تپسی‌نه‌اسنپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیریت‌براینها‌وحسابرسی‌بر‌فرم‌شکل‌عملکرد‌اینها‌مهم‌هست‌که‌کسی‌نیست‌‌‌که‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قشر‌ضعیف‌راحمایت‌کند‌‌‌‌‌‌‌

    1. نویسنده :ناشناس

      جدیدا اسنپ زرنگ شده اومده برای اسنپ دکتر و اسنپ شاپ کمیسیون میگیره ، بجای اینکه هرسال نسبت به سال قبل درامد راننده را بیشتر کنه داره از سر و تهش میزنه تا خودش خوب بخوره

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافر خیلی بی رحم باید باشه ک ناراضی باشه کرایه ها حتی وقتی ک بالاست فقط نرخ واقعی خودش هست اصلا اضافه نیست بخدا ماشین آدم داغون میشه بماند وقت و سلامتیت. و…

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ واقعا نون تمام راننده های تاکسی رو اجر کرده فقط به فکر جیب خودشه از راننده به عنوان ابزار درامد استفاده میکنه راننده با قیمت خیلی پایین کار میکنه چون مسافری نزاشتن داخل شهر کجا بریم دردمونوبگیم با این کرایه فقط خرج ماشین میکنیم کارمندا براشغل دوم استفاده میکنن وهر سرویس ارزان هم قبول میکنن براشون فرقی نمیکنه سر ماه حقوقشونو دارن ولی کسی که واقعا کارش همینه سرماه بدهکارم میشه پولی براش نمیمونه خیلی به راننده اسنپ ظلم میشه اسنپ خودش پول پارو میکنه از ماشینای مردم

    1. نویسنده :ناشناس

      دوشرکت مفت خور که باید در حد ۵ درصد نهایتا کمیسیون کسر کنند هیچ ارگانی یا گروهی به فکر عامه مردم‌نیست به فریاد رانندگان این دو شرکت برسید

    1. نویسنده :ناشناس

      کی گفته شرکت اسنپ بند خدا همین چند وقت پیش بود به خاطره مزایای خوبی که داشت به نحوی به تمام رانندگان دیگر شرکتها پیشنهاد داده بود که یک عده به خاطره پیشنهاد خوب اسنپ جذب این شرکت شدند و خدمات به مسافر میدادند بعد ی قاضی اومده اسنپ رو جریمه کرده و این کارشو عدم رقابتی دونسته مشکل مسولان و پارتی بازی شرکتهاست خوب تپسی هم میتونست برای جذب مشتری به جای کرایه بالا و کمسیون گرفتن بالا از راننده کمی قیمتهاشو پایین می اورد و کمسیون راننده هارو کمتر میکرد و باعث جذب مشتری میشد اما مسولان ما این موضوع رو نادیده گرفته و اسنپ رو مقصر دانستند و جریمه کردند خب این مشکل از مغز زنگ زده مسولان بی غم و غصه دار ماست که تشخیص درست ندارند و نمیداند معنی قانون چیست بعدشم نمره منفییا مثبت به خاطره همین مزایا دادن به راننده هاست کی گفته اسنپ برای راننده هاش مزایا در نظر نگرفته اتفاقا هم بنزین و هم تعمیرگاه و هم لوازم خرید برای خودرو و هم بیمه برای دندان پزشکی و خیلی امتیازهای خوبی که واقعا واقعی هستند مثلا همین دندان پزشکی دکتراش قیمتی که راننده و خانوادش مراجعه کنند تخیفات خیلی خوبی میده که واقعی هستند یعنی دکتر الکی قیمتشو بالا نمیگه بعد تخفیف بده

      1. نویسنده :ناشناس

        بچه بیا پایین …

    1. نویسنده :ناشناس

      منه راننده باید تاوان سرویس کم شدن از سمت مشتری رو بدم مگه؟! من راهی که طی میکنم ، زمانی که میزارم ، استحلاکی که مصرف میکنم برام مهمه ، کارگر خودش کار میکنه کارمند خودش کار میکنه کاسب سرمایه و خودش کار میکنه ولی آماااا من هم خودم هم سرمایم کار میکنه علاوه بر این دو کمیسیون میدم هیچ ، بیمه نیستم هیچ ،کرایه شناوره هیچ، حق در هر صورتی با مشتریه هیچ ، ما هم که کلا هیچ دیگه اسنپ جان؟! آره؟!
      مشتری با چشم داره میبینه که کرایه چنده ، میخواد درخواست بده نمیخواد نده. مگه مواد غذایی قیمتش فرق میکنه یا الباقی اجناس که کرایه کم بشه؟!
      طرف نداره زمانشو مدیریت کنه با وسایل عمومی طی مسیر کنه ارزون تر در بیاد . مگه پا رو گلوی کسی گذاشتیم تو رو خدا بیا من میرسونمت؟ الان که کرایه ها از ۲۰ تومن شروع میشه از تهرانپارس تا شهر ری گاهی از ۵۰ تومن تا ۹۰ تومن یکی به ما بگه عرفش چیه؟ کیک رفتیم خریدیم دونه ای ۱۰ هزار تومن . من کرایمو با چی باید مقایسه کنم؟!!!! شما که واردید بفرمایید.

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام.من راننده‌ی تپسی هستم از اهواز.یه تجربه در حد دندون ریزون دارم از سیاست عجیب و غیرمنطقی شرکت تپسی در مواجهه با مشکلاتی که مسافر واسه راننده پیش میاره!دو نفر جوون مسافرم شدن و سفری سه مسیره شامل دو مقصد و سپس بازگشت به مبدا داشتن.این دو نفر اول به یه مغازه ضایعاتی رفتن و یه پلاستیک حاوی مس که از سیم برقهای به قول خودشون دزدی به دست آورده بودن رو به ضایعاتی دادن و مقصد دومشون یه محله‌ی اهواز بنام کوی رمضان که محل فروش مواد مخدر هست بود که اونجا هم مواد مخدر مصرفیشون رو خریدن و در آخر به همون محلی که سوار شده بودن برگشتن.کرایه‌ی اینهمه مسیر که حدودا چهل و پنج دقیقه وقتم رو گرفت مبلغ پنجاه و پنج هزار تومان بود.وقتی به مقصد پایانیشون رسیدن درب ماشین رو باز کردن و درست عین سگی که از ترس چوب خوردن به تاخت فرار میکنه،پا به فرار گذاشتن توی کوچه ای که ماشین رو نبود!بدون پرداخت یک ریال کرایه!خب من هم بلافاصله پیش از اینکه پایان سفر رو بزنم با مثلا پشتیبان شرکت تماس گرفتم و موضوع رو گزارش کردم ضمن اینکه گوشی موبایل این دزدهای معتاد هم خاموش بود.پشتیبان گفت تا ۴۸ ساعت آینده موضوع پیگیری و بهتون اطلاع داده میشه.بعد از دو روز تپسی بهم پیام داده شکایت شما از مسافر به مسافر اطلاع داده شد و «مسافر ادعای شما را تایید نکرد»!!!دقت کنید:(مسافر ادعای راننده یعنی دزد بودن خودش و فرار کردن خودش از پرداخت کرایه‌ی راننده را تایید نکرد)!!!پس راننده هم باید قید حق پایمال شده‌ی خودش توسط دو تا معتاد انگل صفت و بی پدر و مادر و دزد بی شرف و بی همه چیز رو بزنه چرا که اون دوتا جنابان انگل معتاد و دزد شکایت راننده رو تایید نکردن!!!ببینید چقدر این شرکت تپسی پست و حقیره که با دوتا دزد و معتاد انگل جامعه همدست و همدل میشه برعلیه حق راننده‌ی خودش که بیشتر از سه ساله برای این شرکت پست و ظالم کار میکنه!!!اسم من امیر اسدی و شماره همراهم ۰۹۱۶۹۳۱۷۳۶۶ هست جهت پیگیری هر فرد یا هر ارگان و شرکتی درباب صحت و سقم این ماجرا…یاحق

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ جمع بشه بهتره چون نمیسرفه لاستیک پراید ناقابل ۴ملیون تومان

    1. نویسنده :ناشناس

      اسم این شرکت‌ها را باید تغییر بدن بزارن بخشیدن از کیسه خلیفه نه ماشین مال باباشون نه راننده این درشرکت سر اینکه کدام ارزونتر مسافر بگیرن رقابت دارن درضمن مثال مسافر بار اول درخواست ثبت میکنه ۴۷ت کسی قبول نمیکنه اسنپ با دوم عرض ۲دقیقه.میزنه ۴۰ت بنظرم میگه به جهنم من پولم برمیدارم راننده هم یکی مجبور سفر قبول کنه بدبختی اینقدر زیاد درکل کرایه میزنه ۱۰هزارت یا ۱۲هزا خدایی خجالت داره شکلات میدن به این مبلغ چه برسه راننده استارت بزنه بره سر موقعیت مسافر سوار کنه داخل محله ما مسیر ۱کیلومتر تاکسی داره نفری ۴۵۰۰ که یک سرویس میشه ۲۰ت اسنپ ۳برابر این مسیر میزنه ۱۴ت یا قیمت پر میزنه ۲۰۵۰۰در هرصورت سود خودش میبره برای مسافر ۵۰ت دیگه ارزش نداره چون چیزی نمیدن این هم بگم شاید برای عده ای مسافر سخت باشه خوب خود اسنپ ۱۵٪ نگیره خودش۵٪ بگیره چون کار خواصی انجام نمیده بلکه کمکی بشه به راننده یک نو استعمار هستش که این ۲شرکت سر راننده گان انجام دادن پیش هرمکانیک میری ورودی ۲۰۰ت چطور کرایه ۱۰۵۰۰ هست محله های طبقه پایین شهر هم تمام چاله چوله مسافر دقیق میزنه داخل پس کوچه نمیری داخل شاکی میشه کوچه ۳۰متری باید دنده عقب بیای برون عرض کوچه ۱/۵۰سانت تنها راه نجات مردم اسنپ تپسی انتخاب کردن درحالی که باید مرگ انتخاب کنیم تا از این وضعیت خودمان راحت بشیم خانواده را با خرج کفن دفن دق مرگ کنیم مسعولین اسنپ کشور دلشاد وای به روح بدبخت ما

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام من راننده اسنپ هستم معمولا قشر متوسط با تاکسی اینترنتی استفاده می کنند الان هم نرخ کرایه پایین است حتی افغانی های محترم هم می‌توانند سوار بشوند ‌‌‌‌‌شمامیگویید نرخ متعارف است کجای دنیا به غیر از ایران سراغ دارید که یک کارگر با حقوق پایین تاکسی اینترنتی سوار شود.

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام، وقت‌بخیر.
      مدتی است تاکسی اینترنتی اسنپ خدمت پرداخت اعتباری را راه‌اندازی کرده است و باید در آخر ماه توسط کاربر تسویه شود. دوم بهمن تقاضای خودرو کردم و به دلیل گفتار بد راننده جهت تغییر محل سوار شدن و توقعات بیجا لغو سفر کردم و خودرو دیگری در خواست کردم. جربان را فوراً به اطلاع پشتیبانی رساندم ولی نمی‌دانم رسیدگی می‌کنند یا خیر.
      هزینه اعلام شده ۴۳۵٫۰۰۰ ریال بود ولی مبلغ ۵۳۴٫۰۰۰ ریال از اعتبار کم شد. ابتدا تصورم بر این بود که به‌علت لغو سفر جریمه کردند با پیگیری متوجه شدم بابت استفاده از پرداخت اعتباری مبلغ ۹۹٫۰۰۰ ریال کارمزد می‌گیرند!!!! یعنی چندین برابر کارمزد بانک!!
      به‌نظر شما این به جز زورگیری چه معنایی دارد؟ متصدی پاسخگویی می‌گفت موافقت خودتان را با این شرایط اعلام کردید.
      لطفاً این مسئله را اطلاع‌رسانی بفرمایید تا همگان از این خدمت جدید اسنپ آگاه شوند. صدای ضبط شده مکالمه با متصدیان پاسخگویی موجود است.

    1. نویسنده :ناشناس

      بنده به عنوان مسافر برای یه مسیر کوتاه یک ربعه شصت تومن کرایه دادم ،چند باید باشه تا راننده راضی باشه ، خب اگر خیلی بخواد کرایه بره بالا با وسیله دیگه ای میرم ، بارها شده رانندگان اسنپ مسیرهای کوتاه با کرایه مثلا پایین تر رو نمیرن کلی معطل میشی و باید گزینه عجله دارم رو بزنی ، اگر زمان زیادی بگزره باید شرکت یک راننده رو ملزم به بردن مسافر کنه و این کار میتونه گردشی در مورد راننده ها اعمال شه ، راننده ها فکر میکنن گرونی فقط برای اوناس مسافر یه ادم شکم سیره

    1. نویسنده :ناشناس

      نویسنده محترمی که نوشتی اگه کرایه ها زیاد بشه مسافر کم بشه تو فکر کردی اگه من ماشینم رو ببرم تعمیرگاه و بگم پول ندارم چون کرایه رو نبردن بالا که مسافر کم نشه یا مردم هم تحت فشارند مکانیک میگه احسنت بر تو و ماشینت رو تمیز می‌کنه شما خودت معلوم با چهل هزار تومان میری اونور شهر که میگی کرایه ها زیاد بشه مسافر کم میشه میگی من راننده چکار کنم

      1. نویسنده :ناشناس

        کار کردن در تاکسی اینترنتی کاملا اختیاری هست حالا اگر شما از روی ناچاری وارد این کار شدی و شرایط رو قبول کردی پس بهتر بود اول چشماتو باز میکردی و کاملا با دقت همه چیرو در نظر می‌گرفتی بعد وارد می‌شدی الآنم اگر ناراضی هستید خیلی راحت برنامرو پاک کنید و بدون هیچ سوال و جوابی خداحافظی کنید و این سایت هم مثل گربه ای که دستش به گوشت میرسه و اگر برسه ببین چه ها کنه آبو گل آلود می‌کنه ماهی بگیره دلش به حال کسی نسوخته.

    1. نویسنده :ناشناس

      همتون میگین به صرفه نیست اما همتون میرید همچنان کار میکنین به خدا یه کمپین بذارین یه هفته هیچ سفیری مسافر قبول نکنه ببینین چطوری قیمت کرایه ها رو درست میکن

    1. نویسنده :ناشناس

      اقا این اسنپ که دیگه. هچ به هیچه یعنی تا اخر شبم کارکنی بازم بدهکاری چرا با این همه گرونی طرف مسافر برمیداره یه ۲۰درصد مال اسنپه یه ۷۰درصدم مال خرج خودرو که امروزه ماشینت در خونت پارک باشه روزی ۲۰۰تمن حداقل خرجشه بقیه ده درصدم میرسه به خونواده راننده اگه راننده مثل بنده سیگاری نباشه که اونم بعید میدونم پس راننده واقعان. مفت داره کار میکنه

    1. نویسنده :ناشناس

      مسئله نرخ تاکسی اینترنتی یک موضوع عرضه و تقاضاست و وقتی کرایه تاکسی شهری سال به سال افزایش پیدا میکنه میشه متناسب با آن افزایش،کرایه تاکسی اینترنتی رو هم افزایش داد.
      الآن تفاوت نرخ کرایه تاکسی شهری برای هر کورس به نسبت کرایه تاکسی اینترنتی چندین برابر هست و با کمی افزایش باز هم کرایه تاکسی اینترنتی پایین تر از کرایه تاکسی شهری هست و مسافرین راغب به استفاده از تاکسی اینترنتی هستند.

    1. نویسنده :ناشناس

      کرایه یک کورس تاکسی از مبدا مشخص تا مقصد مشخص از کرایه اسنپ و تپسی که راننده باید درب منزل سوار کرده و درب منزل پیاده کند بیشتر است!!!
      کرایه ها اغلب خنده دار هستند و خود مسافرین هم به مطلب اذعان دارند!! همین مسئله باعث میشود علارغم تعیین سقف قیمت تعیین شده، مسافر مدت زمان طولانیی را منتظر بماند!!

    1. نویسنده :ناشناس

      نرخ کرایه اسنپ افزایش پیدا نکرده.۵ سال قبل کرایه آژانس مسیر داخلی ۸۰۰۰ تومان بوده حقوق اون زمان ۲ میلیون.الان حقوق ها شده ۱۰ میلیون همون کرایه شده ۱۰۰۰۰ تومان.پس ۲۰۰۰ تومان افزایش قابل توجه نیست.مسافر عادت کرده به مفت بری.

    1. نویسنده :ناشناس

      اگر اسنپ خوب بود دولت خودش ماشین تامین میکرد ، راننده هم استخدام میکرد ماهی هفت میلیون به راننده میداد به سودهای عظیم دست پیدا میکرد. ولی الان برعکس هست یعنی دولت و شهرداری از پس جا به جایی مردم برنمیان و قادر به گسترش بالای حمل نقل ریلی و اتوبوسرانی هم نیستن و چی بهتر از بیگاری کشیدن از جوانان بیکار ایران ، البته من که آناناس گذاشتم براشون

    1. نویسنده :ناشناس

      وقتی مسافر برای یک مسیر ۱۵۰۰۰ تومنی که سه نفری از اینور و اونور توی ایستگاه تاکسی باهم جمع شدن و توی ماشین دونگ هاشون رو دونه دونه به راننده میدن و تازه یکیشون هم دستور میده ” کولور بیزن! ” میخوام اولین قتل سریالی رو در حضور مردم انجام بدم .

    1. نویسنده :ناشناس

      راه حل کرایه اینه که راننده محترم زیر قیمت ۳۰ هزار را اصلا نگاه نکن حیف از اون چشمای قشنگت نیست که سرویس ۱۰ یا ۱۵ تومنی را نگاه میکنی چشمات خسته میشه

    1. نویسنده :ناشناس

      خدالعنت کنه باعث وبانی این بلاتکلیفی وبدبختی جوانهارومن ۵ساله که راننده اسنپ وتپسی ام هم با موتور هم با ماشین همیشه اسنپ ازم دزدی کرده وطرح تشویقی وبنزینم را نداده وهیچ وقت درست ترین روزها حمایتم نکرده الان که ماشینم شاتون زده و۳۰ملیون خرج برداشته میگه به ماربطی نداره وهیچ بیمه وتخفیفی ومعرفی برای ارزانترخریدن لوازم ومکانیک بهم نمیکنه وفقط میگه به ما ربطی نداره

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام واحترام
      بنده هم یک راننده اسنپ هستم . یه گله بزرگی که از مسافرین محترم دارم و خیلی راننده ها رو عصبی می‌کنه اینکه که برخی از مسافرین از هردو پلتفرم استفاده می‌کنند هم توسی وهم اسنپ ودرخواست سفر رو برای هر دو شرکت میزنن هم تپسی وهم اسنپ وقتی که به مسافر می‌رسی با کمال تعجب لغو می کنند ومیگن با راننده دیگری رفتن با خستگی و تو این ترافیک تهران میری دم درب مسافر متاسفانه با پلتفرم دیگری هرکدوم زودتر رسید میرن این واقعا بی انصافی و بی اخلاقی وبی شرمی بزرگیه.

    1. نویسنده :ناشناس

      اصلا بصرف نیس بجز ضرر برای راننده هیچی نداره

    1. نویسنده :ناشناس

      خرج ماشینم در نمیاد

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ و تپسی فقط به فکر جیب خودشون هستن نه راننده وقتی دارن به راحتی کمیسیونشون رو میگیرن و با این کرایه های پایین مسافرهای تاکسی های خطی و جاهای دیگه رو میدزدن چرا بیان کرایه ها رو زیاد کنن که مسافراشون کم بشن و درآمدشون کاهش پیدا کنه پس هیچ وقت اینکارو نمیکنن. درصورتیکه اگر بخواد نرخ واقعی باشه باید برای محاسبه هر مسیر به تعداد ۴ مسافر اون لاین بعلاوه هزینه اضافی که از دم در مبدأ تا مقصد میشه حساب بشه نه این کرایه های بیخود که فقط جیب این دو شرکت رو پر میکنه و کمردرد و زانو درد و آرتروز گردن و صدتا بدبختی و هزینه دیگه برای راننده داره.

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافران اینپ برای چی ناراضی هستند با این کرایه های ناچیز مسیری که آژانس ۱۸۰ میگیره ما میبریم ۶۰ت

    1. نویسنده :ناشناس

      اینا همه ش بهانه س مسافرنداره‌.مردم هرچی هزینه توزندگیه تحمیلی بهشون اضافه میشن دقیق پرداخت میکنن همین که میرسن به تاکسی وتپسی واسنپ وماکسیم میگن چه خبره خیلی گرونه یک قدمه دیگه.خب یکی ام نیس بگه خدابیامرز رایگان کارکنم خوشحال میشی روزی پول یک نون خشک دربیارم راضی میشی آخه مسافرمحترم کلاهتوقاضی کن چون شغل نیس یک بدبختی یک افسوس یک درماندگی باباگشتیم ومیگردیم شغل نیس مسافرکشی میکنیم حق واقعی کرایه واقعی نمیدی بخدا اززندگی سیرمون میکنید.اینذکاربدترین زجربرای جوون مثل من تحصیل کردس ازپیدانکردن شغل بکشیم بیایم برسونیمت بااین گرونی آ ماشین روزبروزگرونترکرایه پایینترین حالت.فاتحه بخونیدرسمابه حال ما بره دیگه

    1. نویسنده :ناشناس

      عمو حسن سلطان اسنپ شمال خوزستان، شکلات هم میده

    1. نویسنده :ناشناس

      در شرکت‌هایی مانند تپسی و اسنپ استثمار راننده انجام گرفته و گرنه برای رانندگان صرف بیکار نبودن بوده والا هیچ درآمد و ذخیره ای برای رانندگان محترم آن نداشته نمونه اش خود من هستم. مورد بعدی عدم حمایت از رانندگان در برابر مسافران است مسافر به من حمله کرده و هزاران فحش نتارم کرد ولی شرکت من را توبیخ و تهدید کرد.

    1. نویسنده :ناشناس

      کار در اسنپ و تپسی شکل نوین استثمار و برده داری است،قیمتها به گونه ای است که گاها خود مسافر هم ابراز تعجب میکند اما گوش این شرکتها بدهکار نیست چون درهرصورت به سود خود میرسند!برای راننده هم هیچ امکان شکایتی وجود ندارد چون درطرف دیگر خط فقط سیستمهای بی روح کامپیوتری وجود دارد.

    1. نویسنده :ناشناس

      در مورد کنسل کردن مسافر هم باید یک طرحی اندیشید.
      من ۱۰کیلومتر ساعت ۴صبح رفتم سره لوکیشن که مسافر فرستاده بود بمحض رسیدن دیدم سفر رو کنسل کرد.این اتفاق هر روز داره تکرار میشه.
      بخاطر همین مسئله الان ۲هفته هست اصلا نرفتم اسنپ

    1. نویسنده :ناشناس

      درود بر ایرانیان باشرف
      فقط اعتصاب اعتصاب فقط اعتصاب

    1. نویسنده :ناشناس

      نارضایتی تنها این مورد نیست در کشور کار و کسب و تجارتی نیست که هر دو طرف راضی باشد فقط و فقط یک دلیل دارد درامد کم مردم و حداقل دستمزد بسیار پایین با وضعیت فعلی اگر حداقل دستمزد زیر پنجاه من میلیون تومان باشد وضع همینه

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام اینقدر قیمتا افتضاح ومزخرفه که اگه ماشین مفتی هم بدند بکند باهاش کارکن همه کرایه مال خودت بازم ارزش حمالی کردن برا اسنپ وتپسی را نداره

    1. نویسنده :ناشناس

      رئیسی

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ بدرد نخور

    1. نویسنده :ناشناس

      من اسنپ کار میکردم.اما دو سه ماهی هست که دیگه اسنپ کارنمیکنم.واقعا کرایهای اسنپ خیلی پایینه.اسنپ نباید دیگه راننده ثبت نام کنه.مسیر مسکن مهر فولادشهر تا خود شهر فولادشهر تاکسیهای خط،نفری ده هزارتمن میگیرن.ولی اسنپ همین مسیرو میزنه ۹هزارتومان.

    1. نویسنده :ناشناس

      بنام خدا.اولا میزان کمیسیون برخلاف مطلبی که به غلط دراین متن گفته شده نسبت به دنیا بسیار زیاد تر است اسنپ و تپ سی باتوجه به عدم ارائه هیچ خدمت و تعهدی خاص نسبت به مسافر و مخصوصا راننده فقط نقش یک نرم افزارو واسطه پرحاشیه و امااگر را دارند کمیسیون باتوجه به شرایط این دو باید حداکثر پنج درصد باشد و در اصل بواسطه انحصارات و رانتها و مشکلات زیرساختی درعمل برنده اصلی این دو هستند.دردنیا اوبر با داشتن بیمه برای راننده و مسافر و یکسری مزایای دیگر مبلغ کمیسیون بسیار کمتر دریافت میکنند.مشکل ساختار رانتی و انحصاری و بی اخلاقی است.دوم فرض براین که اصلا نرم افزار و واسطه وجود ندارد مسافرین و رانندگان خود باید انصاف مدار باشند.

    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام،راننده اسنپ،وتپ سی هستم،امشب یه مسافر درخواست سفرداد،من قبول کردم،بعد از پیمودن کلی راه به محل مسافر رسیدم،به مسافر اعلام،نمودم،که رسیدم،منتظر شما هستم،ایشان لغو سفر زد،من بهشون اعتراض،کردم چرا لغو زدین،با پرخاشگری وپررویی،تهدید کرد به اسنپ گزارش میکنم،واین کار رو هم انجام دا د،پشتیبانی اسنپ،هم با من تماس گرفت،که شما حق اعتراض به مسافر نداشتید،ومن رو غیر فعال کرد،آیا این عدالته؟یه مسافر ۱۲ هزار تومنی ‌که،بیاد ودروغ بگه حق رو باید به مسافر بدین؟پس حق راننده چی میشه،این همه ما داریم در طول روز از سمت مسافر لغو سفر میشیم،هیچ کسی طرفدار ما نیس،فقط طرف مسافر رو میگیرن،خدا کنه راننده‌ای اسنپ به خودشون بیان،ببینن،چه بلایی داره سرشون میاد،و هیچ حامی ندارن،

    1. نویسنده :ناشناس

      واقعاً به وضوح مشخص که هم مسافر وهم راننده هر دو یک قشر میشوند یعنی مردم …تخطی کردن هر دو شرکت هم اعم از نبود خدمات رسانی و نرخ کمیسیون بالا مشکلات را هم برای مسافر وهم رانندگان بوجود آورده ومیاورد..که باز ناگفته نماند که بیشترین حجم ضرر را رانندگان واقعاً دارند پرداخت می‌کنند.گذشته از هزینه های خرابی خودرو باید هزینه شارج گوشی وشارج مدام استفاده کردن از اینترنت رو هم به آن اضافه کرد .هر دو شرکت الان در همه جای ایران مشغول هستند و هر روز کسب درآمد دارند پس جا دارد بقول ما رضایت دو طرفه باشد نه اینکه فقط جیب شماها را پر کنند.اگر وباید درصد کمیسیون به اندازه معقول خودش برسد هم اعتراضی در کرایه دادن نیست ونه در کرایه گرفتن .وباز فکر نمیکنم این دو شرکت مثلان در تهران سه نقطه از شهر را مکانی وجایی بگیرند و باشد که من راننده بدانم اگر ماشینم خراب شد در تعمیرگاه اسنپ وتپسی حداقل مثال فلان قطعه بیرون ۱۰۰هزار میشود آنجا ۷۰هزار میگیرند.

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافر همه جا هست. قیمت های اسنپ و تپسی که خیلی پایینه، و کسی سفر رو قبول نمیکنه مسافر زیاده، چه کاریه بری جیب اسنپ و تپسی رو پر کنی؟ آزاد مسافر بزن و حق خودتو بگیر (منصفانه)
      اینو و تپسی عملکردشون مثل دولت هس ، راننده ها رو میتراشه ولی راننده ها بازم کار میکنن.عزیزم تو این شرکتا کار نکن به همین سادگی ، وابستگی رو قطع کن (تمام)

    1. نویسنده :ناشناس

      مگر. در امد این دوشذکت کم است تمام اژانسها را فلج کردند اکثر رانندگان دو شغله هستند وحق بیمهای بابت این رانندگان پرداخت نمیشود با اینهمه زنگ خور اسنپ وتاکسی باید درصد انها ده درصد باشد نه بیست درصد اگر توجه به تاکسی های اینترنتی در کشورهای حوزه خلیج فارس بنگری ماشین از خود شرکت میباشد نه از راننده راننده یک حقوق بگیر است

    1. نویسنده :ناشناس

      بعد از سه سال کار در اسنپ اونم در سن جوانی اومدم بیرون
      اسنپ یعنی برده داری راننده
      دزدی از راننده و کسب رضایت مسافر

    1. نویسنده :ناشناس

      کار در اسنپ وتپسی به تمام معنی حرام است،
      هزینه تعمیر ماشین حتی ماشین نو رو هم در نمی اورد،
      دزدی از کار در اسنپ وتپسی شرفش بیشتره!!!!@

    1. نویسنده :ناشناس

      برای خودم و مردمان مملکتم متاسفم راننده گان اسنپ تبسی ماکسیم فقط اینو متوجه شدم که رانندگان از صبح تا شب با ماشین می دوندفقط جیب این شرکت ها رو پر پول کنن و هیچ حمایتی از رانندگانشون نمی کنن که از صبح تا شب دارن پول میکنن تو جیب این شرکت ها

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ یعنی برده داری راننده
      سیاست اسنپ رقابت غیر منصفانه برای نابودی رقیب (سرویس آژانس و تاکسی)، با نگه داشتن غیر منصفانه قیمت سفر
      دزدی از راننده و استثمار راننده
      هر سال تاکسی رانی ۳۰ تا ۶۰ درصد به هزینه کرایه اضافه می کند در حالی اسنپ با بهانه الگورینم قیمت پویا عمدا قیمت رو پایین نگه میداره تا رضایت مسافر رو جلب کنه و از راننده بیگاری بکشه

    1. نویسنده :ناشناس

      سیستم انحصاری اسنپ یه کثافت محضه
      برین یه شغل دیگه پیدا کنین
      افت قیمت سالانه ماشین در ایران ۱۰ درصده
      یعنی از ارزش یه پراید ۳۰۰ میلیونی هر سال ۳۰ میلیون کم میشه
      تو بیایی با ۲۰ تومن دربست مسافر رو ببری آخرشم فک کنه نوکر باباشی حماقت محضه

    1. نویسنده :ناشناس

      راننده اسنپ خریت محضه
      تاکسی دو برابر این روزانه در آمد نداره
      نه کمسیون میده، بیمه هم داره

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ و تپسی دوبردار …مثل سایپا و ایرانخودرو هستن که بازار انحصاری راننده رو استثمار کرده

    1. نویسنده :ناشناس

      بخدا فقد وقت تلف کنیه…نشستن تو خونشون پول مفت میاد به حسابشون… تعجبم چطوری خوابشون میبره.. من با سه تا بچه الکی از این کوچه به اون کوچه برای هیچی

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافر اگر ناراضی باشه واقعا ناشکری چون مفت به مقصد می رسند اسنپ و تپسی هم پول مفت پارو می کنند تنها راننده است که ضرر میده اونم ضرر صددرصدی

    1. نویسنده :ناشناس

      مسافران ناراضی بروند تاکسی یا آژانس بگیرند بی چاره راننده ها

    1. نویسنده :ناشناس

      باسلام من اسنپ موتوری هستم از قم گرایه ها خیلی خیلی پایین هست منم مجبورم انصراف بدم جون پولش برکت نداره ۸تومان میریم مبدا ۱۰ایکان ۹۰۰کلومتر تا مقصد طبقه ۷ ۲۰دقیقه مطلی همش بالا پایین خسته شدم 🛵😢 با تشکر

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام کار نکنید والله روزی رسان خدا هست ما رانندگان اسنپ و تپسی ار سر ناچاری دار یم حمالی مفت میکنیم الان کرایه پیاده سوار داخل شهر ده هزار تومان شده در صورتی که اسنپ و تپسی سفر ارسال میکنه که سه دقیقه باید تا مبدا بری کوچه پس کوچه به مسافر که رسیدی پیام بدی تشریف بیارید اگر ادم با انصافی باشه دو یا سه دقیقه بعد میاد اگر نیامد باید تلفن بزنی بعدا شانس بیاری لغو نکه ?? مسافر هم فکر میکنه با نوکرش طرف هست هالا چند نفر هستن ۵ دقیقه تا مقصد باید مسیر بری لوکیشن زده تا سر کوچه دستور میده برو تو کوچه میگی تا سر کوچه زده میفرمایید من زدم داخل کوچه بیا جر وبحث کن قیمت رو چنده زده پانزده هرارتومان سه تومن کمیسیون بده هزار تومن بنزین مانده کرایه برای راننده یازده هزار تومان یعنی نفری سه هزار سیصد تومن تو را ه هم میگه وایسا عابر پول بگیرم خیلی با حاله واقعا

    1. نویسنده :ناشناس

      بنده نزدیک به یک سال و نیم راننده اسنپ هستم.
      نمی‌دونم دوستان چرا انتظار دارند اسنپ هیچ کمیسیونی نگیره پس خود اسنپ با چی باید کار کنه. این دور از ذهن است که فکر کنیم کسی کاری ایجاد کنه و برای خودش سود تعیین نکنه پس کمیسیون اسنپ طبق عرف بازار ۱۵ تا ۲۰ درصد منطقی است. بنده که کاملا با کار اسنپ موافقم و خرج زندگیم رو در میارم. گلایه‌ام از اسنپ نسبت به خدمات تعمیرگاهی هستش که کاش مراکزی رو خود اسنپ تحت نظر خودش ایجاد می‌کرد تا قطعات تضمین شده باشد.

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام
      مردم مسلمان ایران من بعنوان راننده که در اسنپ و تپسی کار کردم از مسافران میپرسم آیا شما حاضرین مثلابرای یه مسیر ۵تا خیابون اونور تر از خونه خودتون یه نفر را با مبلغ ۹یا ۸هزار تومن سوا.ر کنید و ۵دیقه برین در خونش منتظر و….. والله نمیکنین
      بخدا ظلمه.. این تاکسی برای کسایی هست که از عمومی نمیخان استفاده کنن پس باید هزینشو بدن
      الان یه چیپس و آدامس ۱۰تومنه اونم آشغالترینش

    1. نویسنده :ناشناس

      درشهرما اسنپ کرایهارودونرخی میزنه یعنی برای مسافرمصلن یه مسیرو۳۰تومن وبرای راننده۴۰تومن.راننده بیچاره به طمع میفته ووقتی سرویسو قبول میکنه ومسافروسوار میکنه چهل تومنوحذف میکنه وکرایه سی تومنوبه راننده اعلام میکنه.خداوکیلی این دزدی نیست.اونم ازرانندی بدبخت.واقعا متاسفم

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام اول مسافر بالای ۳ نفر سوار نکنید چه کوچیک چه بزرگ…کرایه خوب ها رو به مسافر بگید کنسل کنه….مسافر زر زر کرد هم پیاده ش کنید بره والا…کولر نزنید …توقف بدون هزینه انجام ندیدن…بیشتر از مقصد حتی ۱ قدم پول بگیرید آخر سر هیچ مسافری برای شما احترام ی قائل نیس پس شما هم نباشید

      1. نویسنده :ناشناس

        🌺🌺🌹🌹😂😂😂😂

    1. نویسنده :ناشناس

      براسهمیه بنزین تماس میگیری اقا واریز نکردن چرا؟؟میگه مسافت طی شده دادیم به وزارت نمیدونم چی
      اقا مگه ما با وزارت… خر کارمیکنیم ؟ما برااسنپ کارمیکنیم مابتفاوت خودتون سرهرماه حساب کنید بعد از هرکی قرار سهمیه بده بگیرید

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام آقا این تاکسی اینترنتی پنج شش ساله قیمتو بالا نبرده اگر قدری بالا ببره اتفاقی نمیوفته دوم دولت باید اتلاف انرژی رو هم در نظر بگیره با این کرایه ها راننده هیچ وقت دخلش پر نمیشه و فقط بنزین میسوزه دولت یا باید این دو شرکتو تعطیل کنه یا ملزم به بالا بردن قیمت کرایه همه مسافران اسنپ یا کسی دارن در اسفند کار می‌کنه یا خودشون هم گهگداری در این کار میکنن بالا بردن کرایه تاثیری در کم شدن مسافر ندارد

    1. نویسنده :ناشناس

      به نظر من اصلا نمیصرفه با این استهلاک و خرج ماشین فقط ماشین رو نابود میکنی سودش تو جیب خودشون میره

    1. نویسنده :ناشناس

      چرا چرت و پرت می گید اسنپ حالت خرید خدمت داره مثل مثلا کارهای پروژه ای یعنی الان باید ۴ میلیون راننده را بیمه کنه یعنی دوبرابر کارمندان دولت!!!!!

    1. نویسنده :ناشناس

      آقا امروز از خراسون تا پاسداران زده ۶۵تومن کمیسیون کم شه میشه ۵۲ تومن بخدا کرایه موتوری بیشتر از اینه
      میدونی امکان خفتگیری هست امکان تصادف و جریمه هست استحلاک ماشین هست جنگ اعصاب ترافیک هست نمیصرفه بقران
      من از امروز مسافرکشی نمیکنم میرم کارگر ساختمونی
      شمام اگه غیرت دارید یه هفته کار نکنید فقط

    1. نویسنده :ناشناس

      اسنپ و تپسی زیر نظر چه سازمانی هستند؟؟؟؟

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام . به این کار می‌گویند برده داری نوین.و از نظر درآمدی اصطلاحی که به کار می رود:پول دارند منگنه می‌کنند.آخه چرا نظارتی نیست؟ چرا وقتی یکی از سر نیاز الی رغم میل باطنی و از سر اجبار وارد این شغل می‌شود.و نه شرکت اسنپ نه ناظر دولتی نه حامی دولتی وجود ندارد.با این حجم تحت پوشش قرار دادن راننده گان و کمسیون دریافتی ،واقعا شرکت دارد پول منگنه می‌کند.این تاکسی تلفنی نیست که با دریافت حق کمسیون از۱۰ تا راننده درآمدزایی داشته باشد. با این حجم تماس و جابجایی مسافر . آمار سال ۱۴۰۱ اسنپ انتشار کرد ۱/۰۹۵/۱۱۶/۳۵۰میلیارد تعداد جابجایی مسافر در سال قبل بوده. تعداد راننده گان ۰۰۰ /۴/۵۳۰میلیون نفر.وتعداد کارمند اسنپ ۶۵۶۱ هزار نفر .میانگین درآمده اعلام کردند ۱۶میلیون راننده تمام وقت و ۴/۵میلیون پاره وقت که خلاصه سرانگشتی حساب سال ۱۴۰۱ تعداد ۱ میلیارد ۹۵ میلیون سرویس به عبارتی روزانه ۳ میلیون سرویس سراسر ایران. زشت و زیبا کرایه هر سرویس ۳۰ هزار تومان حساب کنیم۲۰٪سهم اسنپ ۶۰۰۰هزار تومان .و ۶هزار ضرب در ۳ میلیون سرویس روزانه میشود۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد تومان سود. تعداد ۶/۵۶۱ نفر کارمندان اسنپ میانگین روزانه حقوق هرنفر ۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان . مبنی حقوق میانگین ماهانه ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون. جمع ۳/۲۸۰/۰۰۰۰۰۰میلیارد حقوق کل کارمندان اسنپ در روز .مانده سود خالص از اسنپ ۱۴/۷۲۵/۰۰۰ هر روز .وقتی دو روز مسافران کم شد کرایه راننده بدبخت را کم می‌کنند. اسنپ با این درآمد برعکس همه جا هست.تمامی اجناس و درامدها افزایش پیدا میکنه اسنپ حاظر نیست از سود روزی ۱۵ میلیارد کمی کم کند . الله اکبر . رانندگان عزیز اسنپ ، اینو شِر کنید و در اینستا اسنپ و جای دیگه پست بگذارید و از دولت عزیز در خواست کمک و نظارت کنید.

    1. نویسنده :ناشناس

      پول مفت همیشه خوبه اسنپ ۱۷ درصد میگیره زیرش نمره حالشو میبره بدبخت راننده الان دستشویی میری ۱۰ تومن میگیره

    1. نویسنده :ناشناس

      من تپسی قم هستم و کرایه از قم تا تهران نهایتا ۲۵۰ هزار تومن هست.مسافر را از در خانه سوار کنی و به در خانه اش در هرجای تهران برسانی ..اگر این مسافر بخواهد یک تاکسی شهری دربست بگیرد کمتر از ۷۰۰ هزار تومن قبول نمیکنند …بعد حالا شما میگید مسافر ناراضی هست…ولمون کن بابا