جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
کد خبر: 53663 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۲ |
ارسال به دوستان
پ

فهرست کامل ۲۸ خودرو برای تغییر در سامانه یکپارچه+ جدول/ نکته مهم برای انتخاب خودروی جدید که باید بدانید

در اطلاعیه‌ای که در این سامانه بارگذاری شده به متقاضیان توصیه شده که برای بالابردن شانس دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲، حتی الامکان ۵ گزینه را انتخاب کنند.

 

اقتصادسنج؛ فروردین ماه با اتمام زمان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، متقاضیان خرید خودرو می‌توانستند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

اما با اعلام نوبت دهی متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو از سوی خودروسازان مشخص شد که تقاضای زیادی برای ۵ مدل خودرو ایجاد شده و زمان تحویل این خودروها به سال ۱۴۰۳ موکول شده است. همین امر با اعتراض متقاضیان خرید خودرو روبه رو شد که در نهایت وزارت صمت اعلام کرد که متقاضیان از امروز ۵ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو با ۵ اولویت نسبت به تغییر انتخاب اول خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

چگونه خودرو را در سامانه یکپارچه تغییر دهیم؟+ آموزش گام به گام

براساس اعلام وزارت صمت، متقاضیان خودروهایی که نوبت تحویل آن‌ها سال ۱۴۰۳ است می‌توانند با مراجعه به این سامانه و لغو سفارش قبلی، از سبد محصولات اعلامی در سایت، ۵ اولویت را انتخاب کنند.

نکته مهم: ۵ گزینه را انتخاب کنید

در اطلاعیه‌ای که در این سامانه بارگذاری شده به متقاضیان توصیه شده که برای بالابردن شانس دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲، حتی الامکان ۵ گزینه را انتخاب کنند.

سامانه یکپارچه عرضه خودرو به مدت ۵ روز تا دهم اردیبهشت به روی متقاضیان ویرایش باز خواهد بود.

بر همین اساس، افرادی که در طرح نخست سامانه یکپارچه اولویت سال ۱۴۰۳ برای آنها احراز شده است می‌توانند نسبت به تعیین ۵ اولویت از میان خودروهای زیر که امکان تعیین اولویت آنها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد، اقدام نمایند. بدیهی است اگر متقاضی یک خودرو بیش از ظرفیت تعیین شده آن برای سال ۱۴۰۲ باشد ممکن است افراد مازاد بر ظرفیت نوبت سال بعد را دریافت نمایند.

فهرست خودروها برای تغییر در سامانه یکپارچه

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید