یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-06
کد خبر: 119806 |
تاریخ انتشار : 09 جولای 2024 - 0:04 |
ارسال به دوستان
پ

اخبار کلیدی بازار‌ها می‌تواند به سرمایه گذاران در انتخاب دارایی‌های سودآور (طلا، سکه، ارز‌های دیجیتال و نفت) کمک کند. 

اقتصادسنج؛ اخبار کلیدی بازار‌ها می‌تواند به سرمایه گذاران در انتخاب دارایی‌های سودآور (طلا، سکه، ارز‌های دیجیتال و نفت) کمک کند.

۱. امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۳، انس جهانی با کاهش ۰.۶۲ درصدی به قیمت ۲۳۷۶ دلار، سکه امامی با کاهش ۱.۳۴ درصدی به قیمت ۴۰ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۵ درصدی به قیمت ۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

۲. به اعتقاد کارشناسان بازارهای مالی تا زمانی که دولت تحویل رئیس جمهور جدید نشود، آرامش نسبی در بازار حاکم خواهد بود. هم اکنون مولفه های سیاسی بازیگر بازارهای مالی و بمرور مولفه های اقتصادی بر بازار حاکم می شوند.

۳. در نشست فعالان صنف طلا و جواهر و روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر تهران رئیس اتاق اصناف تهران عنوان کرد که علیرغم اصلاحاتی که به دستور رئیس جمهور شهید، صورت گرفت؛ اما هنوز مشکل فعالان این صنف در اجرای سامانه جامع تجارت رفع نشده است.

۴. فدرال رزرو ممکن است از ماه سپتامبر نرخ بهره را 8 بار متوالی معادل 2 درصد کاهش دهد./ بولتن اقتصادی

۵. ۶ قلم نخست صادراتی ایران در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳، گاز طبیعی مایع شده، پروپان مایع شده، متانول، قیر نفت و بوتان و سایر گازهای نفتی می باشد.

۶. سانتانا، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است بیت کوین در یک کانال نزولی معامله می‌شود و احتمالاً به سمت ۵۰ هزار دلار حرکت خواهد کرد. به عقیده این تحلیلگر سطوح حمایتی مهم در حدود ۴۴ هزار دلار و سطوح مقاومت نیز در نزدیکی ۷۲ هزار دلار قرار دارند.

۷. حجم معاملات روزانه تتر به‌طور مداوم از ۲۵ میلیارد دلار فراتر می‌رود که بسیار بالاتر از محدوده ۴ تا ۸ میلیارد دلاری بیت کوین و اتریوم است. این حجم بالای معاملات، نشان‌دهنده اعتماد به ثبات تتر و اهمیت آن برای کارایی بازار است.

 

نبض بورس/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید