سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین یک سبزی زمستانی آرامش بخش و سرشار از مواد مغذی است؛ آنها سرشار از بتاکاروتن هستند که رنگ نارنجی روشنی را به آنها مبخشیده و فواید زیادی برای سلامتی ارائه می دهد .

 

کلم

کلم یک سبزی مغذی زمستانی است و سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین C و K و همچنین فیبر رژیمی است که آن را به یک سبزی عالی برای ارتقای سلامت دستگاه گوارش تبدیل می کند.

 

 

چغندر

چغندر، با رنگ بنفش مایل به قرمز، یک سبزی زمستانی و سرشار از مواد مغذی ضروری است. آنها منبع عالی فولات، پتاسیم و فیبر غذایی می باشند.

 

 

بروکلی

کلم بروکلی یک سبزی چلیپایی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. آنها منبع عالی از ویتامین C، ویتامین K و فیبر رژیمی است. کلم بروکلی همچنین به دلیل خواص خود با مبارزه با سرطان شناخته شده است.

 

بروکلی

 

هویج

هویج یک سبزی ریشه ترد و شیرین است که در فصل زمستان به طور گسترده ای در دسترس می باشد. آنها مملو از بتاکاروتن هستند که بدن ما آن را به ویتامین A تبدیل می کند.

 

هویج

 

اسفناج

اسفناج یک گیاه برگ سبز است که در فصل زمستان به وفور یافت می شود. اسفناج یک نیروگاه تغذیه ای و مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. اسفناج همچنین سرشار از آهن و ویتامین C، اسپین است.

 

اسفناج

 

تربچه

تربچه یک سبزی ترد است که یک عطر با طراوت به وعده های غذایی زمستانی شما اضافه می کند. آنها منبع خوبی از ویتامین C هستند که برای حفظ سلامت سیستم ایمنی ضروری است.