سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-22
کد خبر: 123436 |
تاریخ انتشار : 22 اکتبر 2024 - 15:48 |
ارسال به دوستان
پ

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ همزمان با افزایش اونس جهانی طلا و رشد دلار، در روند نامتوازنی بازگشایی شد.

اقتصادسنج| قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ همزمان با افزایش اونس جهانی طلا و رشد دلار، در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت طلا افزایشی شد و سکه نیز در بسیاری از قطعات کاهش محدودی پیدا کرد. گفتنی است قیمت دلار امروز یک کانال بالاتر رفته و به نیمه کریدور ششم رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱ آبان روند متوازنی نداشت؛ طلا با لیدری اونس جهانی طلا و رشد نرخ دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. بازار سکه اما در بسیاری از قطعات کاهش محدودی پیدا کرد، با این حال قیمت‌ها از کانال روز گذشته عقب‌نشینی کرده‌اند.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز،‌ با افزایش ۱۶ دلاری، با رقم ۲۷۳۶ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز یک کانال بالاتر پریده و و به نیمه کریدور ششم رشد کرده است.

گرم نقره ۷۲ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز،‌ با ۴۴ سنت افزایش، روی رقم ۳۴ دلار و ۲۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۷۴۰ تومان افزایش، گرمی هفت هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار به کانال ۴۸ میلیونی برگشت

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی با کاهش قیمتی محدودی همراه بود. قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۵۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۰۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۸ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلای ۱۸ عیار در کانال ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی پیشروی کرد

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده و در کانال چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی رشد کرده است. هر مثقال طلا با ۱۸۶ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۸ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۳ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۳ هزار و ۲۸۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۳۱۱ هزار و ۱۰۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۷۰۰ هزار تومان، بهار آزادی یک میلیون و ۴۵ هزار تومان، نیم ‌سکه ۴۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۹۲ هزار تومان کاهش یافت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید