جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-15
کد خبر: 47260 |
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ |
ارسال به دوستان
پ

هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری روی کدام ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می دهد؟

به تازگی برخی کاربران از هوش مصنوعی جدید GPT4 خواسته‌اند تصمیم بگیرد که یک بودجه ۱۰۰ دلاری را چگونه داخل بازار رمزارز خرج کند. نتایج این آزمون جالب توجه بوده است.

اقتصادسنج؛ به تازگی برخی کاربران از هوش مصنوعی جدید GPT4 خواسته‌اند تصمیم بگیرد که یک بودجه ۱۰۰ دلاری را چگونه داخل بازار رمزارز خرج کند. نتایج این آزمون جالب توجه بوده است.

هوش مصنوعی این روزها در صدر توجه همگان قرار دارد. این فناوری با پیشرفت‌های اخیر خود ثابت کرد به‌ زودی توانایی ایجاد تغییراتی بنیادین را در دنیا دارد.

در میان تمامی هوش‌های مصنوعی با قابلیت‌ها و اهداف متفاوت، ChatGPT در مرکز توجه قرار دارد. به تازگی شرکت توسعه‌دهنده این فناوری، GPT4 را جایگزین GPT3 کرده است. طبق ادعای سازندگان، این هوش مصنوعی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسل پیشین خود داشته است.

پیش‌بینی ChatGPT از آینده قیمت ارزهای دیجیتال

GPT4، آخرین نسخه ربات هوش مصنوعی ChatGPT معتقد است که اتفاقات هفته اخیر می‌تواند بیت‌کوین، اتریوم و اتم را وادار به صعود کند. به تازگی این ربات درباره سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۰۰ دلار در بازار رمزارز، ارزهای پیشنهادی خود را اعلام کرده است.

هدف از این آزمایش سنجش نحوه جهت‌گیری این هوش مصنوعی نسبت به رمزارزهاست؛ اینکه رویدادهای هفته گذشته چه تاثیری بر تصمیمات سرمایه‌گذاران دارند؟ همچنین تا چه حد می‌توان روی تحلیل هوش مصنوعی در جهت رسیدن به سود حساب باز کرد؟

این آزمایش در ۱۷ مارس، توسط کوین تلگراف انجام شد. به گونه‌ای که از GPT4 خواسته شد تصمیم بگیرد مبلغ ۱۰۰ دلار را با در نظر گرفتن کمترین زمان رسیدن به بیشترین درآمد، به بهترین نحو سرمایه گذاری کند. لازم به ذکر است که درخواست‌ها جهت رسیدن به پاسخ مطلوب، مستلزم نگارش به صورت ایده‌آل و سازگار با هوش مصنوعی هستند.

از آنجا که دانش GPT4 فقظ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۱ به روزرسانی شده است، جمع بندی‌های بازار رمزارز و اخبار این حوزه بعد از سال ۲۰۲۱ به این هوش مصنوعی گزارش شد. این ربات ضمن بی‌ثبات خواندن بازار کریپتو اعلام کرد عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت رمزارزها تاثیر بگذارند. همچنین اخبار تعطیلی سیگنیچر بانک و بانک سیلیکون ولی موج از دست رفتن اعتماد را راهی بازار کرده است.

GPT4 چگونه ۱۰۰ دلار را در بازار رمزارز خرج می‌کند؟

با در نظر گرفتن تمامی حواشی بازار رمزارز، GPT4 سبد ایده‌آل خود را با بودجه ۱۰۰ دلار به این صورت اعلام کرد:

  • مبلغ ۵۰ دلار یا نصف سرمایه جهت خرید بیت‌کوین
  • مبلغ ۲۵ دلار یا یک‌چهارم سرمایه جهت خرید اتریوم
  • مبلغ ۱۵ دلار یا ۱۵ درصد سرمایه جهت خرید اتم
  • مبلغ ۱۰ دلار یا ۱۰ درصد سرمایه جهت خرید پروژه‌های NFT و وب۳

علت انتخاب این سبد رمزارز توسط هوش مصنوعی چیست؟

GPT4 علت انتخاب بیت‌کوین را این‌گو‌نه بیان کرد: بیت‌کوین با وجود نوسانات کوتاه‌مدت و کاهش قیمت اخیر، همچنان پتانسیل قوی در بلندمدت دارد. همچنین این ارز ثابت کرده است که در زمان بی‌ثباتی بازار مانند هفته اخیر می‌توانند مثل یک پناهگاه امن سرمایه‌گذاران عمل کند.

این نرم‌افزار هوش مصنوعی همچنین توضیح داده است: اتریوم نیز با به‌روزرسانی پیش رو در شانگهای می‌تواند ضمن تقویت تسلط شبکه به نفع ارائه‌دهندگان سهام مایع باشد. قیمت اتریوم نیز نشانه‌هایی از صعود نشان می‌دهد و این رمزارز را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری بدل می‌کند.

این ربات همچنین اتم را به دلیل را‌ه‌اندازی فناوری (Interchain Security)، مستعد رشد مطلوب می‌داند. ربات مذکور پروژه‌های وب۳ را نیز مستعد پیشرفت و رشد می‌داند. GPT4 از ۱۰ دلار اختصاص یافته به این بخش، ۶ دلار را جهت خرید مانا و چهار دلار را جهت خرید لینک پیشنهاد داد.

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید