جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 19037 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ |
ارسال به دوستان
پ

رستم گیت؛ خط پایان وزارت رستم قاسمی با انتشار تصاویر جنجالی

انتشار تصاویر رستم قاسمی وزیر کنونی وزارت راه و شهرسازی دولت ابراهیم رئیسی و وزیر نفت دولت احمدی نژاد با یک زن جوان در مالزی که گفته می شود همسر دوم اوست، جنجال آفریده و حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش اقتصادسنج، انتشار تصاویر رستم قاسمی وزیر کنونی وزارت راه و شهرسازی دولت ابراهیم رئیسی و وزیر نفت دولت احمدی نژاد با یک زن جوان در مالزی که گفته می شود همسر دوم اوست، جنجال آفریده و حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

در حالی که ابتدا اصالت این عکس های جنجالی زیر سوال رفته بود، اما واکنش مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی تلویحا صحت این عکس ها را تایید می کند.

مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به تصاویر جنجالی منتسب به رستم قاسمی در فضای مجازی واکنش نشان داده است.

جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌ مال نکنیم.»

برخی رسانه ها مدعی شده اند که این تصاویر در سال ۲۰۱۱، دو سال پس از مرگ همسرش، زمانی که وی وزیر نفت دولت احمدی نژاد بوده است، گرفته شده است.

عکس های جنجالی رستم قاسمی

لازم به ذکر است که مسئله بیماری رستم قاسمی نیز یکی از مسائلی بوده که در ماه های گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرد. به گونه ای که بسیاری از فعالان و ناظران داخلی از احتمال جدایی او از دولت سخن گفتند. احتمالی که البته با انتشار تصاویر روز دوشنبه قوت گرفته است.

در این مدت البته انتقادهای فراوانی درباره عملکرد او نیز مطرح شده است. از جمله درباره وعده یک میلیون مسکن سالانه که تاکنون عملی نشده است. گرانی مسکن، مشکلات جاده ای، بحران هواپیمایی و ده ها چالش دیگر، او را مدام یکی از کاندیداهای جدی ترمیم کابینه لقب داده است. حال باید دید رستم قاسمی بعد از حجت عبدالملکی وزیر پر حاشیه دیگر دولت سیزدهم، خداحافظی زودهنگامی با این دولت خواهد داشت یا خیر.

نشانه ها و گمانه زنی ها حاکی از آن است که احتمالا به زودی باید شاهد پایان دوران وزارت رستم قاسمی بر راه و مسکن و شهرسازی بودیم؛ وزارتخانه ای که از همان ابتدا مطلوب و مدنظر قاسمی نبود و او وزارت نفت را ترجیح می داد!

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید