سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
کد خبر: 60402 |
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ |
ارسال به دوستان
پ

جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اکباتان+ جدول

در مطلب زیر به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محدوده شهرک اکباتان خواهیم‌ پرداخت.

اقتصادسنج؛ در مطلب زیر به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محدوده شهرک اکباتان خواهیم‌ پرداخت.

از اتوبان کرج که وارد تهران شوید، ساختمان‌های بتونی بلندی که منظم کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌بینید. نقشه شهرک اکباتان به ما می‌گوید که این شهرک در منطقه ۵ تهران واقع شده است. اکباتان از سمت شمال به بزرگراه تهران کرج، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری، از شرق به شهرک آپادانا و کوی بیمه و از غرب به نمایشگاه صنایع هوایی منتهی می‌شود.

این شهرک ۳ فاز دارد و ساختمان‌های آن مقاومت بالایی دارند. می‌توان گفت هر ۳ فاز اصلی شهرک برای سکونت مناسب هستند و به‌نوعی بهترین جای شهرک اکباتان به شمار می‌آیند. چرا که امکانات رفاهی و آموزشی متناسب با جمعیت ساکنان در داخل آن وجود دارد.

در مطلب امروز به بررسی قیمت اجاره مسکن در محدوده شهرک اکباتان پرداخته ایم.

برای اجاره سوییت ۴۳ متری باید ۱۵۰ میلیون رهن و ماهانه ۱۶ میلیون تومان پرداخت کنید. هزینه اجاره یک واحد ۶۷ متری نیز ۷۵۰ میلیون رهن کامل است. همچنین با ۸۰۰ میلیون تومان می توانید یک واحد ۷۰ متری تک خوابه را رهن کنید.

با ۳۰۰ میلیون رهن و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداختی ماهیانه می توانید یک واحد ۲ خوابه ۷۸ متری را اجاره کنید. همچنین هزینه رهن کامل یک واحد ۸۵ متری ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

اجاره آپارتمان های ۳ خوابه در اکباتان

هزینه اجاره یک واحد ۳ خوابه ۱۳۶ متری ۵۰۰ میلیون رهن و ماهانه ۲۰ میلیون اجاره است. برای اجاره یک واحد ۱۴۰ متری ۳ خوابه نیز باید ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رهن کامل پرداخت کرد. با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز می توان یک واحد ۱۷۵ متری ۳ خوابه اجاره کرد.

جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اکباتان+ جدول

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای اجاره گذاشته شده و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید