جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 3791 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ |
ارسال به دوستان
پ

ادامه روند ریزشی شاخص کل بورس

در اولین روز هفته جدید شاهد تغییراتی در شاخص کل بورس هستیم، تغییراتی که روند ریزشی شاخص کل بورس را نشان می‌دهد.

به گزارش «اقتصادسنج»، در اولین روز هفته جدید شاهد تغییراتی در شاخص کل بورس هستیم، تغییراتی که روند ریزشی شاخص کل بورس را نشان می‌دهد.

شاخص کل بورس با ۲۷ هزار و ۶۴۷ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۹ هزار و ۶۵۰ واحد کاهش، به عدد ۴۲۰ هزار واحد رسید.

در بازار نزولی امروز بفجر بیشترین اثر مثبت و فولاد، شپنا، نوری، شبندر،‌ شپدیس و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند. اسیاتک، شستا، خودرو،‌ شپنا، خساپا، شتران و وتجارت از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.

در پایان معاملات امروز برترین گروه‌های بورسی به ترتیب خودرو، شیمیایی، فلزات اساسی، فراورده نفتی، بانک‌ها، تامین آب و برق و گاز و سرمایه‌گذاری‌ها بوده اند. امروز بیشترین کاهش قیمت به نمادهای دسبحان، غبهشهر، وبشهر، واتی،‌ دجابر، ولغدر و وساپا و بیشترین افزایش قیمت به نمادهای بفجر، فمراد، خزر، مبین، وپترو، فنورد و اسیاتک تعلق داشت.

بیشترین عرضه را امروز نمادهای فردا، افران، همای، کمند، سپح، پارند، هامرز بیشترین تقاضا و همای، حکشتی، خگستر، انرژی۱، سپر، پارند و کمند داشتند.

در پایان معاملات امروز، بیشترین افزایش ارزش بازار به نمادهای بفجر، مبین، فارس، والبر، فنورد، اسیاتک و وپترو و بیشترین کاهش ارزش بازار به نمادهای فولاد، شپنا، نوری، شبندر، شپدیس، شستا و وغدیر مربوط بود. شستا، خودرو، خساپا،‌ وبملت، کمند، خپارس و افران۲ بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله را نیز به ترتیب افران۴، کمند، افران، کیان،‌ خودرو، پارند و پالایش داشتند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید