دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-22
کد خبر: 47803 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ |
ارسال به دوستان
پ

۲ شماره تلفنی که می توانید از طریق آن گران فروشی را اطلاع دهید

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

اقتصادسنج؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

حجت اله هراتی روز یکشنبه ششم فروردین اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا کنون، یک هزار و ۶۰۹ واحد صنفی توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته و از میان آنها ۴۸۹ واحد متخلف شناخته شدند.

وی با اشاره با اهداف اجرای طرح ویژه نظارتی در ایام نوروز و ماه رمضان افزود: تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا، برخورد قانونی با تخلفات گران فروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه ترین زمان از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

هراتی گفت: همچنین نظارت بر روند فرآیندهای تامین و توزیع کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار و اصناف متعهد در برابر التهابات کاذب در بازار از دیگر اهداف نظارت بازار به شمار می‌رود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نوروزی تاکنون، ۲۹۳ تیم در دو نوبت صبح و عصر نظارت بر عملکرد بازار را برعهده داشتند.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید