شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-16
کد خبر: 47704 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ |
ارسال به دوستان
پ

جزئیات جدید طرح مبارزه با بی حجابی/ قطع اینترنت، ابطال گواهینامه و جریمه های ۵۰۰ هزارتومانی تا ۳ میلیاردی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از جرایم مالی در طرح عفاف و حجاب را رسانه‌ای کرد.

اقتصادسنج؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از جرایم مالی در طرح عفاف و حجاب را رسانه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان انار به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت: این موضوع را در ۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی کردیم، عفاف و حجاب را عملی خواهیم کرد و حجاب بهتر از گذشته خواهد شد، ۷ گروه، گروه هدف ما هستند این گروه‌ها شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستورانها، ادارات و سازمانهای دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاهها، فرودگاهها و ترمینالها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر هستند. برای هر ۷ گروه دیده شده، کاری که برای گروه‌ها شده کارهای بسیار مهمی است و این طرح خدمت رهبری، قوه قضائیه، فرهنگ عمومی و .. رسیده است.

جلالی تصریح کرد: در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان است. ابطال گواهیتامه رانندگی، ابطال پاسپورت، در سلبریتی‌ها و کسانی که کانال و وبگاه و عضو بالا دارند ممنوعیت استفاده از اینترنت دیده شده است، دولت باید یکی دو هفته آینده لایحه بیاورد و تصویب و ابلاغ شود و ضمانت اجرایی آن را بالا بردیم و ان‌شاءالله اجرا می‌شود.

وی در ادامه همچنین گفت: در دو سال گذشته هر سال ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای نماینده گذاشتند که یک ریال آن را ندیده‌ام! پارسال تمام بودجه را در اختیار آبفا گذاشتند می گوییم چرا آبفا؟ پاسخشان این بود که ردیف نامتوازن داشته و این بودجه باید در این مسیر خرج می شد. اگر در این بودجه هیچ دخل و تصرفی نداریم پس چرا به نام نماینده می گذارید؟ چرا به اسم ما و هیچ نظارتی بر آن نداریم؟ امسال به آقای قالیباف گفتم نامه ای بدهید که بتوانیم این بودجه در اختیار خودمان باشد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید