جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 3435 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ |
ارسال به دوستان
پ

عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تکذیب شد

به گزارش «اقتصادسنج»، سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد که اخبار مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، کذب است و حقوق شهریور بازنشستگان طبق افزایش وعده داده شده و براساس مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت است.

به گزارش «اقتصادسنج»، سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد که اخبار مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، کذب است و حقوق شهریور بازنشستگان طبق افزایش وعده داده شده و براساس مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت است. این درحالی است که برای برخی نیز این حقوق با افزایش و مطابق مصوبه، پرداخت شده است.

میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه حقوق شهریورماه بازنشستگان طبق احکام جدیدی پرداخت خواهد شد، می‌گوید: منابع پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین شده و برای پرداخت معوقات پنج ماهه بازنشستگان از محل مابه‌التفاوت افزایش مصوبه قبلی و مصوبه جدید نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و نحوه پرداخت معوقات نیز در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین افزود: بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تأمین اجتماعی در سایر سطوح مزدی که از فروردین تا مرداد امسال طبق فرمول مصوبه دولت (افزایش ۱۰ درصدی به‌اضافه ۶۵۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان) حقوق می‌گرفتند، از این ماه باید منتظر واریز حقوق بر مبنای فرمول مصوبه شورای‌عالی کار (افزایش ۳۸ درصدی به اضافه رقم ثابت ۵۱۵ هزار تومان در ماه) باشند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید