جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-22
کد خبر: 59024 |
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ |
ارسال به دوستان
پ

اتفاقی منحصر به فرد در بیمه های عمر با طرح شوکا بیمه البرز

گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

اقتصادسنج؛ گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای شعب این شرکت در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل شرکت در اولین روز این گردهمایی تاکید کرد: بیمه البرز با عرضه بیمه زندگی شوکا نگرش صنعت بیمه را به بیمه های زندگی و توسعه این رشته تغییر داده است و بسیاری از شرکت های بیمه به دنبال گسترش فروش خود در رشته بیمه های زندگی هستند.

موسی رضایی افزود: این که بیمه گزاران در طرح شوکا بیمه البرز می توانند پس از پنج سال بازنشسته شوند و مستمری بگیرند، اتفاق جدید و منحصر به فردی در صنعت بیمه کشور است که می تواند به توسعه بیمه های زندگی کمک کند.

وی در ادامه سخنان خود به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو دهه اخیر صنعت بیمه کشور متاثر از تحریم های ظالمانه مسیر سختی را پشت سر گذاشته است. البته بخش دیگری از مشکلات این صنعت ناشی از سیاست های نادرست بوده که خوشبختانه با شروع فعالیت دولت مردمی و تغییرات در هدایت وزارت اقتصاد بویژه صنعت بیمه کشور اتفاقات خوبی رخ داده است و نقش بیمه به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازارهای مالی پررنگ شده است.

رضایی با اشاره به نقش هوشمند سازی بیمه البرز در تحلیل ریسک و ساماندهی آن، تقویت فنارری اطلاعات را اولویت های شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: یکی از مسایل صنعت بیمه کشور افزایش مطالبات این صنعت از بیمه گزاران است که در صورت هوشمندسازی زیرساخت ها و فرآیندهای صدور و پرداخت، این انباشت مطالبات وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این که بیمه البرز دارای ساختار مالی و فنی خوبی است، گفت: بیمه البرز با برخورداری از نیروی انسانی کارمد و ساختار فنی منسجم، سازمان یافته و منظم می تواند الگوی سایر شرکت های بیمه و منشاء تحولات مثبت و سازنده در صنعت بیمه کشور باشد.

رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این گردهمایی با اشاره به عملکرد بسیار خوب این شرکت در سال گذشته، گفت: خوشبختانه بیمه البرز در شناسایی سود رتبه دوم را در صنعت بیمه کشور دارد که مرهون تلاش کارکنان حرفه ای است.

مجید علی پناهی بر لزوم جانشین پروری و آموزش کارکنان تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای شعب باید به تخصص و توانمندسازی کارکنان خود توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: روسای شعب باید از شبکه فروش حمایت و پشتیبانی کنند چون در غیر اینصورت بازار را از دست می دهند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید