پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 59233 |
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ |
ارسال به دوستان
پ

چرا هنگام مسدودسازی پول سامانه یکپارچه اختلال ندارد اما هنگام انتخاب خودرو اختلال دارد!؟

سایت‌ سامانه یکپارچه خودرو از روز گذشته فعال شده تا افراد بتوانند خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما از همان دیروز سامانه یکپارچه با اختلال مواجه است و باعث اعتراض کاربران شده است.

اقتصادسنج | سایت‌ سامانه یکپارچه خودرو از روز گذشته فعال شده تا افراد بتوانند خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما از همان دیروز سامانه یکپارچه با اختلال مواجه است و باعث اعتراض کاربران شده است.

متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو از سوم تا نهم خرداد ماه فرصت دارند‌ که با مراجعه به سامانه، ثبت‌نام کنند.

روز گذشته در ساعات ابتدایی روز سامانه با اختلال مواجه و از دسترس خارج شد اما ساعتی‌ بعد اعلام کردند که علت اختلال سامانه یکپارچه ترافیک بالای کاربران بوده و در ساعات میانی روز این اختلال برطرف شده است. اما این اختلال‌ امروز چهارم خرداد ماه هم همچنان ادامه دارد و متقاضیان خرید خودرو با مشکل مواجه‌اند.

برخی نمی‌توانند وارد سامانه شوند، برای برخی کد ارسال نمی‌شود و برخی دیگر با انواع خطاها مواجه می‌شوند. این اختلال در سامانه در حالی است که انتظار می‌رفت ظرف امروز مشکل برطرف شود و متقاضیان بتوانند برای انتخاب خودرو به سامانه مراجعه کنند. نکته دیگر این است که این دومین مرحله انتخاب خودرو در سامانه است و انتظار می‌رفت مشکلات سامانه در دور دوم برطرف شود که نشده است.

حالا بسیاری از کاربران نگران هستند که این اختلال تا آخرین روزهای ثبت نام ادامه پیدا کند و آنها نتوانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. آن هم در حالی که همه آنها ۱۰۰ میلیون پول در حساب وکالتی خود بلوکه کرده‌اند.

از میان متقاضیان خرید خودرو تنها چند نفر اعلام کرده‌اند که در نیمه‌های شب توانسته‌اند وارد سامانه شوند و مراحل ثبت نام را به پایان ببرند. جز این موارد محدود، بقیه با مشکلات زیادی مواجه‌اند.

فقط موقع بلوکه کردن پول مردم، سایت‌ها مشکل ندارند؟

آنچه در ادامه می‌آید خطاهایی است که کاربران در هنگام مراجعه به این سامانه با آن مواجه می‌شوند.

«من از دیروز دارم تلاش می‌کنم ثبت نام اولیه بکنم ولی نمیشه، یه بار کد میاد رو گوشی میزنم تایید نمیشه، امروز دیگه استان و شهر محل تولد بالا نمیاد»

«امروز ۴خرداد وارد سایت میشم چرا کد تصویر بالا نمیاد؟»

«قسمت انتخاب استان و شهر و… فعال نیست چکارباید کرد؟»

«امروز ۴ خرداد ساعت ۱۱.۲۲ دقیقه سایت هنوز مشکل داره و حتی نمیشه ثبت نام اولیه انجام داد.قسمت آدرس دهی فعال نیست. و پشتیبانی سایت هم بطور کل از دسترس خارج شده.»

«سایت درست شد من ۴ صبح ثبتنام کردم ولی الان میزنم رو پروفایل شهرهای صدور شناسنامه ،محل تولد و محل زندگی نیست، می خوام ویراش کنم نمیشه، رسیدگی کنید لطفا.»

«از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب چک کردم وارد سامانه نمیشد. حالا که شده استان رو نمیاره . بعد عدد کپچا رو نمیاره الان میگن شلوغه مردم همه اومدن ثبت نام کنن سرورها قفل شدن …… واقعا شما نمیدونستید که بالای چند صد هزار نفر قراره بیان تو این سایت ثبت نام کنن قرار چند تا کمپانی بزرگ خودروسازی ماشین هاشونو تو این سایت بفروشن؟ یعنی شما یک سایت نمیتونید درست کنید یک سرور قوی نبایستی باشه ؟»

«والا من تا قسمت تایید که برامون sms میشه میرم ولی بعد وارد کردن کد عبارت the request is not valid نشون میده تو ساعات غیر پیک هم همینه پس لطفا نگید که سایت اوکی شده….».

«کجا اختلال سامانه یکپارچه درست شده تا مرحله انتخاب که می‌رسی همش خطا میزنه‌ چرا هیچ شماره پشتیبانی وجود نداره؟»

«من از دیروز ۳ خرداد تا این ساعت روز پنج شنبه هنوز نتوانسته ام وارد سایت شوم .هر دفعه به نحوی خطا دارد و امکان ورود به سامانه نیست
فقط موقع بلوکه کردن پول مردم سایتها هیچ مشکلی ندارن. واقعا که؟

«ساعت ۱۰ شب شد از ۷ صبح نشستم پای سیستم اصلا کد ملی رو زدم تایید بررسی هم‌زدم فعلا داره بررسی میکنه انشالله تا ۱۰ خرداد تاییدیه رو بده»

«تا مرحله ارسال کد میرم، کد میاد ولی کد ثبت نمیشه، چرا؟»

«دوستان من پنج شنبه ۷صبح تونستم وارد سامانه بشم و ۵ مورد رو انتخاب کردم.»

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      پدرم در آمد هی میزن میگه شما هیچ خودروری سبت نام‌ نکردید